Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko aino, jonka äiti ei ole koskaan halannut minua tms?

Vierailija
26.03.2016 |

Sitä olen jo kauan miettinyt, että onko normaalia, että äitini ei ole koskaan halannut minua, suukotellut, tai sanonut, että rakastaa? Olen siis 17v tyttö ja aina kyseenalaistanut sitä, välittääkö kukaan minusta... Asun yksin äitini kanssa ja pelkään nykyään olla ihmsten kanssa. Olin pienenä hyvin aurinkoinen ja sosiaalinen. Äitini tavat pitää kuria ovat myös olleet vähän... no oudot. Esim. hän heitti minut pienenä ilman vaatteita ulos miettimään miten käyttäydytään, jos olin marissut...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ainoa pitäisi lukea tossa otsikossa, ei aino ;)

Vierailija
2/8 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa, saman olen myös kokenut.

Kannattaa lukea tämä ketju, http://www.vauva.fi/keskustelu/4217894/ketju/70_luvulla_syntyneiden_aid…, siellä on paljon kokemuksia äideistä jotka kaltoinkohtelevat/kaltoinkohtelivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan ole ainoa!!

Vierailija
4/8 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on esim. myös huutanut minulle, ett' hän ei halua että hänen lapsi on tommonen kusipää, kun olin ala-asteella.

Vierailija
5/8 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paha mieli puolestasi. Toivottavasti löydät jonain päivänä ihmisen joka hellii ja halaa sua paljon! Sun pitää myös oppia itse pitämään itsestäs hyvää huolta, oot totisesti sen arvoinen vaikka äitisi ei ole kyennyt sitä sulle osoittamaan.

Vierailija
6/8 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että oma äitini olisi koskaan halannut tms. Isästä on kyllä sellaisia muistoja mutta äidistä ei. Tosin äitini tunnettuna en kyllä yhtään epäile, vaikka en olisi saanut ainuttakaan halausta.

Vierailija
7/8 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän perheessä koskaan halattu tai sanottu rakastan sinua, tai olet tärkeä..

Ei olla kukaan kolmesta siskosta ja veljestä missään tekemisissä saati omien vanhempien. vanhempua näin yli 7vuotta sistten ja sisaruksia 5-8vuotta sitten. Omat elämät ja menot..

Vähän kuin vieraat ihmiset.

Vierailija
8/8 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua äitini halasi ekan kerran ylioppilas tilaisuudessa.. olin todella rajoittunut vuosia mutta päätin opetella. Nykyinen mieheni opetti mut halaamaan yms.. nyt koen olevani ns normaali halaava ja silittävä äiti. En ole katkera mutta ihme on että selvisin sellaisesta.. ehkä läheisyyden korvasivat eläimet joita sain halata ja hoitaa..