Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko vielä kuinka hörhöt sekosivat Felix-mainoksesta?

Vierailija
26.03.2016 |

Suomi muka koulutettujen ja fiksujen maa. :D :D :D

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketsuppi on roskaruokaa.

Vierailija
2/20 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä yrität sanoo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä mennyt ihan kokonaan ohi tällainen felixgate.

Vierailija
4/20 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä helvetin felix-mainoksesta. Tuhlaako joku oikeasti aikaa katsomalla telkkaria ja mainoksia?

On ihmisillä pienet ongelmat, kun jaksavat jotain tällaista shaibaa jauhaa. No toisaalta, on se hyvä, että on niin helppoa elämää, että elämän suurimmat ongelmat ovat joku ketsuppipullo ja television keskusteluohjelmat, kuka sanoi mitäkin.

Ai niin, voihan sitä facebookkiin vaihdella välillä niitä lipun värejä ja linkittää imaginea.

Vierailija
5/20 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin niille kommenteille niin paljon :D:D ihana se nainen siinä mainoksessa.

Vierailija
6/20 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitään ruokaa, jonka kanssa voisi käyttää ketsuppia.

Vierailija
7/20 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtoiko ne pultinvetäjät kuitenkaan olla koulutetummasta päästä...

Vierailija
8/20 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/20 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, ei mennyt läpi poikkipuolinen kommenttini aloitukseen. Yllätys. :) Modelinja senkun kiristyy. Nyt ketjusta saa kuvan että iso osa on samaa mieltä aloittajan kanssa, vaan mikä lienee totuus?

Vierailija
10/20 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtoiko ne pultinvetäjät kuitenkaan olla koulutetummasta päästä...

No kriittisistä koulutetuimmat.

Vierailija
11/20 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketsuppi on roskaruokaa.

Ainakin sokeroitu ja lisäaine pitoinen ketsuppi. Luomu laatuinen, ei lisättyä sokeria omaava ketsuppi on mielestäni ihan toinen juttu, tosi en ole vielä löytänyt sellaista kaupoista, mutta itse voin tietty tehdä.

Vierailija
12/20 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt ohi, missä tämmöinen keskustelu on käyty?

Sinänsä vähän amatöörimäistä Felixiltä tuollainen kannanotto, firmahan tekee elintarvikkeita eikä politiikkaa. Pitäiskö vaikka Valion ottaa kantaa Syyrian tilanteeseen? Ja HK:n vaikka USA:n presidentinvaaleihin? :)

Vierailija
13/20 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut puolia tässä jupakassa, mutta itse en tykkää siitä että elintarvikefirma alkaa "haistattelemaan" asiakkailleen. :/ Jotenkin epäammattimaista.

Vierailija
14/20 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ottanut puolia tässä jupakassa, mutta itse en tykkää siitä että elintarvikefirma alkaa "haistattelemaan" asiakkailleen. :/ Jotenkin epäammattimaista.

Mainoksesta närkästyneille saisi haistatella päivittäin vaikka seuraavat 10 vuotta.

Vierailija
15/20 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, mutta mietin myös että mielisairaus on vakava juttu, lääkitys ja terapiaa auttaa pahimpiin öyhöpuuskiin.

Vierailija
16/20 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajakkien normiulinaa.

Vierailija
17/20 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainoksesta närkästyneille saisi haistatella päivittäin vaikka seuraavat 10 vuotta.

Minua ei henkilökohtaisesti pätkän vertaa haittaa se, että mainoksessa esiintyvä Josephine on tummaihoinen. Nätti tyttö, ja kalastushan on hyvä harrastus :)

Se mikä haittaa on Felixin ajoitus tämän mainoksen kanssa. Mietityttää, miksei tätä mainosta nähty tv:ssä vaikka vuosi sitten, kaksi vuotta sitten? Miksi juuri nyt? Miksi juuri samaan aikaan kun maahan lappaa parikymppisiä sotakarkureita, joiden mahdolliset yhteydet terroristijärjestöihin ovat pimennossa? Puolet kansasta on syystäkin huolissaan, ja toinen puoli kansasta haukkuu päät punaisena näitä rasisteiksi.

En usko sattumaan, uskon että tämä oli Felixiltä tietoinen ja tökerö poliittinen liike.

Vierailija
18/20 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei henkilökohtaisesti pätkän vertaa haittaa se, että mainoksessa esiintyvä Josephine on tummaihoinen. Nätti tyttö, ja kalastushan on hyvä harrastus :)

Se mikä haittaa on Felixin ajoitus tämän mainoksen kanssa. Mietityttää, miksei tätä mainosta nähty tv:ssä vaikka vuosi sitten, kaksi vuotta sitten? Miksi juuri nyt? Miksi juuri samaan aikaan kun maahan lappaa parikymppisiä sotakarkureita, joiden mahdolliset yhteydet terroristijärjestöihin ovat pimennossa? Puolet kansasta on syystäkin huolissaan, ja toinen puoli kansasta haukkuu päät punaisena näitä rasisteiksi.

En usko sattumaan, uskon että tämä oli Felixiltä tietoinen ja tökerö poliittinen liike.

Niin miksi, miksi oli tummaihoinen, kyllä se ihonväri kovasti kiristää, mutta ethän sinä rasisti ole, se ajoitus jne, se sua niinku otti päähän.

Rasistien selitykset on on humoristista luettavaa.

Vierailija
19/20 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi, miksi oli tummaihoinen, kyllä se ihonväri kovasti kiristää, mutta ethän sinä rasisti ole, se ajoitus jne, se sua niinku otti päähän.

Rasistien selitykset on on humoristista luettavaa.

Kysy keneltä tahansa tummaihoisista kavereistani olenko rasisti :)

Huvittaa ja samaan aikaan tuskastuttaa miten kyvyttömiä ihmiset on lukemaan metaviestintää esimerkiksi mainoksissa ja mediassa. Nähdään vain "mitä", mutta ei nähdä "miksi".

Vierailija
20/20 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistanko? Tarkotitako, että se oli silloin kauan, kauan sitten, kun Samsung Galaxy S7 oli muotia ja yleisurheilun MM-hallikisat Portlandissa oli vielä tulematta?

Vai epäiletkö minulla jotain muistikatkoksia aiheuttavaa tautia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä