Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiaddiktin tunnustuksia (mieshuora)

Vierailija
26.03.2016 |

Yli 300 naista ja vasta 27. Huumorimiehillä selvästikin riittää naisia :D
10 eri naista per viikko, huh!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, tämä on dokkari: http://areena.yle.fi/1-2846138

Vierailija
2/7 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne tunnustukset oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo mikä addikti. Mä en pysy laskuissa mukana kuinka moni nainen on sanonut ettei jaksaa enempää. Vasta äsken lähdin yhden luota ja toinen on jo tulossa kylään. Kyllä mä tiedän että tää on liikaa mutta kun en pysty hillitsemään itseäni.

4/7 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeasti ole mikään vitsin aihe. Seksiaddiktio on ihan oikeasti olemassa oleva asia, jonka kanssa mm. aviomieheni taistelee. Kiva että aiheesta on tehty edes jonkinlainen dokkari. Pitää katsoa. Toivottavasti ei ole vedetty liian huumoriksi.

Vierailija
5/7 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vielä pitää sitä hyvänä, että on paljon partereita. Fakta on just päin vastoin. Harmi addiktille.

6/7 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku vielä pitää sitä hyvänä, että on paljon partereita. Fakta on just päin vastoin. Harmi addiktille.

Aikuisia ihmisiä ei kiinnosta kenenkään partnerimäärä. Ei sellaista toiselta tule mieleen edes kysyä! 

Vierailija
7/7 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo mikä addikti. Mä en pysy laskuissa mukana kuinka moni nainen on sanonut ettei jaksaa enempää. Vasta äsken lähdin yhden luota ja toinen on jo tulossa kylään. Kyllä mä tiedän että tää on liikaa mutta kun en pysty hillitsemään itseäni.

Ja välillä vierailet vauvalehden keskustelupalstalla, jep jep.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän