Naisen pitää olla 167cm pitkä
Kommentit (57)
Voi hemmetti pitää mennä 6 cm pidennettäväksi.
Olen 167cm, painan 178 kg ja naamani on kuin petolinnun perse. Onneksi olen kuitenkin ihannenaisesi. Ota yhteyttä +358 69696969 ;) kaipaankin uutta perseenpyyhkijää, itse en enää ylety eikä kukaan 11 lapsestani halua tehdä sitä. Odotan yhteydenottoasi, grau;)
Mä oisin korkkareilla niin pitkä. Jos pitäisin ne jalassa aktin aikana.
Hyyi. Olis kauheeta olla noin lyhyt.
T. 180cm
Voit toki sanoa :'Tytön (tai naisen) jonka haluan puolisokseni tai tyttöystäväkseni tulee olla...'
(....tuon tai minkä tahansa mieleesi tulevan ihannepituuden mittainen.) ...ja vaikka etsiä sitten häntä tuolla valintakriteerilläsi.
Et kuitenkaan voi sanoa täällä minkä mittaisia naisten (siis yleisesti ottaen) tulisi olla.
Ihmiset,niin miehet kuin naisetkin, ovat ihan sen mittaisia kuin ovat,eikä sinunkaan auta kuin sopeutua tähän biologiseen,väestön geenien ohjaamaan tosiasiaan.
Totta. Homoille kelpaa pitemmätkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 167cm, painan 178 kg ja naamani on kuin petolinnun perse. Onneksi olen kuitenkin ihannenaisesi. Ota yhteyttä +358 69696969 ;) kaipaankin uutta perseenpyyhkijää, itse en enää ylety eikä kukaan 11 lapsestani halua tehdä sitä. Odotan yhteydenottoasi, grau;)
Nauran niin kovaa että kissat pelästyi :D :D
Kiitos, kiitos sulle päiväni piristämisestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustapa on ihanaa olla 178 cm. :)
Vittu mikä pätkä.
T: Mies 185cm
Hah hah! 178 cm nainen on naisena pidempi kuin 185 cm mies miehenä. Niin, kukakohan se tässä pätkä on!
Lyhyet naiset on ihania kun heidät voi nostaa kainaloista ilmaan kuten pikkulapsen ;D nainen huutaa ja rageaa että päästä alas mutta sitten kannat sen pihalle heh heh ;)))
Siinä mielessä tuo on tavallaan totta, että palstan perusteella tuota hurjan paljon pidemmillä ja hurjan paljon lyhyemmillä naisilla tuntuu olevan kauhea kompleksi pituudesta ja tarve haukkua lyhyempiä/pidempiä. Että jos henkisesti terveen naisen haluaa, niin lähellä keskimittaa on varmaan aika hyvä. Mutta en tosiaan usko että ihan tasan 167 tarvii olla (kolmikymppisillä ja sitä vanhemmilla tuo keskimittakin taitaa olla 165), ja muutaman sentin ero suuntaan tai toiseen ei juuri edes näy eikä vaikuta ainakaan henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Siinä mielessä tuo on tavallaan totta, että palstan perusteella tuota hurjan paljon pidemmillä ja hurjan paljon lyhyemmillä naisilla tuntuu olevan kauhea kompleksi pituudesta ja tarve haukkua lyhyempiä/pidempiä. Että jos henkisesti terveen naisen haluaa, niin lähellä keskimittaa on varmaan aika hyvä. Mutta en tosiaan usko että ihan tasan 167 tarvii olla (kolmikymppisillä ja sitä vanhemmilla tuo keskimittakin taitaa olla 165), ja muutaman sentin ero suuntaan tai toiseen ei juuri edes näy eikä vaikuta ainakaan henkisesti.
Jos kerran hyväksyt itse pituutesi,niin miksi sitten annat tällaisen Prokrusteen... (...tunnetko tuon Antiikin tarinan miehestä joka julmalla tavallaan venytteli tai typisteli ohikulkijat erikoisessa,sitä varten valmistetussa vuoteessaan sopivan mittaisiksi houkuteltuaan heidät taloonsa ja juotettuaan heille ensin hiukan viiniä?)
...vaikuttaa siihen mitä ajattelet itse itsestäsi. Ihme että tuo noin typerä ap:n heittokommentti yleensä edes herättää täällä näin paljon mielipiteitä,itsetarkastelua ja vielä jopa puolustelujakin.
Kaikki tuohan on aivan tarpeetonta.
Johan tuo ap:n mielipidekin kertoo millaisesta 'yksniittisestä' idiootista sen takana on kysymys.
Vahvistatte vain hänen käsitystään oman mielipiteensä järjellisyydestä ottamalla siihen täällä yleensä mitään kantaa, mutta omapa asianne jos niin teette.
Okei? Mä olen 157cm ja mua ei oo koskaan torjuttu pituuden takia. Tai no oikeestaan ketään miestä ei ole mun pituus kiinnostanut sen enempää. Harmi, AP, vaikutat niin ihanalta ihmiseltä. Melkeen sydän särkyy ku en kelpaa sulle :(
Itsepä olen 156 cm ja senttiäkään en haluaisi lisätä tai vähentää. Viihdyn kropassani ja suosittelen muille samaa.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet naiset on ihania kun heidät voi nostaa kainaloista ilmaan kuten pikkulapsen ;D nainen huutaa ja rageaa että päästä alas mutta sitten kannat sen pihalle heh heh ;)))
Mä en ole kun 156cm pitkä, taskuvenus :) Painoa tosin on 94kg, tuutko nostamaan mut kainaloista ilmaan? Lupaan etten "ragee".
Kiitos. Tykkään itsekin pituudestani. En ole liian lyhyt tai liian pitkä.
Naisen pitää olla 167.
Miehen pitää olla 210.
Peniksen pitää olla 30.
Koiran pitää olla musta.
Kissan pitää olla valkoinen.
Talon pitää olla punainen.
Naamassa on hyvä olla kaksi silmää.
Jokaisen pitää olla insinööri.
Pitää olla kristitty.
Pitää olla muslimi.
Pitää olla hindu.
Pitää olla laiha.
Pitää olla pyöreä.
Pitää olla muodokas.
Pitää olla blondi.
Pitää olla brunetti.
Pitää olla bitch.
Jos täytät nämä kriteerit, niin voidaan ehkä tutustua.
Kuka on antanut tämmöisen julistuksen kansalle? Mihin joutuu ne ketkä on yli tai ali 167?
167 cm on hirveä korsto naiseksi. Kirahvi.
Pitää olla 167? Pitää olla 167! Jos on 168,5 niin pitääkö hankkia osteoporoosi tai alkaa kulkemaan kumarassa? Jos on 175 niin saako olla olemassa?
Ei kaikki voi olla ihannenaisia.