Naisen pitää olla 167cm pitkä
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Janina Fry on hyvänpituinen.
Minusta taas Stephen Fry on sopivan pituinen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas Stephen Fry on sopivan pituinen...
Molempi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Kukas se on? Kuinkas pitkä se sitten on?
Kuin pitkä Janina Fry on? Ainakin vartalon mittasuhteet ovat upeat oli pituus mitä tahansa.
167cm on aika isokokoinen, ainakin itse olen vaikka kuinka hoikkanakin. Leveät hartiat, pitkät jalat ja kädet, naisellista?
Lisäksi ei voi käyttää korkkareita, sillä alkaa ahdistaa kun 50 prosenttia miehistä on lyhyempiä. Sitten alkaa kaupan kassajonossa toiseen jalkaan nojailu ja hartioiden kyyryssä pitäminen. En mä näin pitkä ole.
Lisäksi jos vähänkin lihoo, on heti entistä miehekkäämpi, roteva vartalo.
Tän pituiset naiset usein vielä painaa 60-70kg. Pulskemmat sen 80kg. Naisellista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustapa on ihanaa olla 178 cm. :)
Vittu mikä pätkä.
T: Mies 185cm
Vittu mikä pätkä.
T. Nainen 186cm
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen pituushan muuttuu päivän kuluessa. Aamulla pidempi ja illalla lyhempi. Kumpaa mittaa tarkoitat: aamu- vai iltapituutta?
Aamu erektioo!
164cm enkä haluaisi olla yhtään pidempi. Nyt vielä korkkarit näyttää hyvältä eikä kirahvilta.
Vierailija kirjoitti:
167cm on aika isokokoinen, ainakin itse olen vaikka kuinka hoikkanakin. Leveät hartiat, pitkät jalat ja kädet, naisellista?
Lisäksi ei voi käyttää korkkareita, sillä alkaa ahdistaa kun 50 prosenttia miehistä on lyhyempiä. Sitten alkaa kaupan kassajonossa toiseen jalkaan nojailu ja hartioiden kyyryssä pitäminen. En mä näin pitkä ole.
Lisäksi jos vähänkin lihoo, on heti entistä miehekkäämpi, roteva vartalo.
Tän pituiset naiset usein vielä painaa 60-70kg. Pulskemmat sen 80kg. Naisellista?
Okei... Mä olen 167cm, enkä omista muita kuin korkokenkiä ja korollisia saappaita :D Siltikin mua on useita kertoja sanottu pieneksi. En tiedä missä päin asut, mutta ei tasan ole 50% miehistä mua lyhyempiä, vaikka koroilla kuljenkin. Osa on, mutta mitä sitten? Ei haittaa eikä ahdista mua. Painan 60kg, rotevaa musta ei saa tekemälläkään. Ihan ylpeänä kannan kroppani, ja pidän sitä vallan naisellisena. Mikset muka vois käyttää korkokenkiä miesten takia? En tajua. Olkoon lyhempiä, so what?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustapa on ihanaa olla 178 kg. :)
Vittu mikä pätkä.
T: Mies 185cm ja kulli 28 cm
Vittu mikä pätkä.
T. Nainen 186cm[/tuote]
Eli pituus/ vyötärö / paino samoja! 186/186/186
Mäkin olen 165 ja viis senttiä päälle. Eikö se ole et enempi aina parempi ;)
Entä millainen silmienvälin pituus?
Äh, mä olen 181, kelpaisinkohan sitten mieheksi....
Vierailija kirjoitti:
Kuin pitkä Janina Fry on? Ainakin vartalon mittasuhteet ovat upeat oli pituus mitä tahansa.
172
Ihanaa,olen täsämälleen oikean mittainen.Ikää lisäksi 56 ja painoa 80.Olen todellinen ihannenainen.