Kertokaa lohdullisia tarinoita kumppanin löytämisestä! Nyt tartten apua..
Voiko enää 30-v löytää kumppania? Onko kaikilla jo niin omat elämät ettei kukaan enää halua antautua muutoksille uuden kumppanin kanssa? Oletteko löytäneet vaikeasti loppuneen pitkän suhteen jälkeen uutta rakkautta?
Minulla on moni asia kunnossa ja olen ihan viehättävä, mutta onhan elämä vakiintunut juuri tänne eron jälkeen. En voisi esim muuttaa kauas. Olo on välillä toivoton! En halua karsia "vaatimuslistaa" vain siksi etten halua jäädä puolisotta. Haluan kunnollisen rehdin miehen. Miehen joka haluaa viettää hyvää kotielämää ja nauttia pienistä irtiotoista ja vähän matkustella ja muuten vain rakastaa ja rakentaa tulevaa kanssani, ja hyväksyy minut. En ole vielä kunnolla alkanut aktiivisesti etsiä..
Kommentit (28)
No täällä olis yks kolmekymppinen, en tiedä rehdistä, mutta naisia arvostava ja kunnioittava mies. Eiköhän se meille vielä jostain puoliso löydy, ei kannatta etsimällä etsiä. Anna kuitenkin mahdollisuus kun tuntuu siltä, että se voisi olla hän. Pidä kiinni ihannemiehesi "vaatimuksista", älä tyydy olemaan jonkun kanssa pelkästään yhdessäolon pakosta. Kokeile vaikka Tinderiä, hyviä ja mukavia naisia siellä ainakin on. Itse kävin siellä, mut totesin ettei o mun juttu tällä hetkellä. Tsemppiä!
Kiitos. En ole mennyt tinderiin koska en missään tapauksessa halua mitään kevyttä tai yhden illan seuraa ja toivon ettei tuleva kumppaninikaan. Onkohan sellaisia miehiä?
Ap
Ei tunnu voivan. Itse 31v jo monta vuotta sinkku. Ei niitä kunnollisia miehiä vain enää ole vapailla markkinoilla...
Täällä 40-vuotias sinkkunainen, fiksu ja ihan viehättävä. Miestä ei vaan löydy, vaikka olisin valmis tiputtamaan rimaakin. Eli älä toivo liikoja. Nettideiteiltä on löytynyt vain sitoutumiskyvyttömiä miehiä eikä ns. tosielämässä koskaan kukaan pyydä treffeille.
Tietysti voi. Mä löysin nelikymppisenä. Tein itse aloitteen, se kannattaa opetella. Meinaan vanhempana ei kiinnostavia miehiä tule vastaan joka päivä, niin ei ole varaa hukata ainutlaatuista mahdollisuutta, jos tulee.
Itse olin sinkku 23-32v. Ihan hyvännäköinen nainen ja kyllä niitä miehiä pörräsi ympärillä mutta mistään ei tullut vakavampaa. Itse ihastuin sitoutumiskammoisiin k-päihin ja itse en lämmennyt niille jotka ihastuivat minuun. Olin varma että olen loppuelämäni yksin kunnes 9v sinkkuilun jälkeen kolahti. Netistä se sitten kuitenkin löytyi 10v sitten.. Sama ikä, samat elämänarvot. Kiltti ja kunnollinen mies. Balsamia haavoille kaikkien vedättäjien jälkeen. Usko unelmiisi, kyllä se elämäsi mies sieltä voi vielä tulla... Et ole vielä vanha tosiaankaan!
Just luin iltapaskasta, että Maajussille morsian sarjasta tuttu sika-Mika oli löytänyt itselleen uuden rakkauden - seitsemän lapsen yh-äiskän.
Kaikkea hyvää heille, mutta hei oikeesti, kyllä muillakin sinkuilla pitäisi jotain toivoa olla!
Ota joku alkoholisoitunut ja rahaongelmissa oleva mies. Siitä saa sitten rakkaudella parannettua hyvän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. En ole mennyt tinderiin koska en missään tapauksessa halua mitään kevyttä tai yhden illan seuraa ja toivon ettei tuleva kumppaninikaan. Onkohan sellaisia miehiä?
Ap
En tuosta Tinderistä tiedä miesten osalta, mut kai siellä jossain niitä kunnon miehiä on kun itsekkin siellä kävin...
Mä en ole koskaan harrastanu "yhdenillan juttua" eli harrastanut seksiä vain kerran saman ihmisen kanssa. Eli en hae kevyttä seuraa. Joskus vain suhteet jäävät lyhyeksi ja sille ei voi mitään
t: Viesti 2
Itse olen vielä kohtuu nuori, mutta seurustelun aloittaminen on estynyt monista syistä. Pidän kuitenkin sitä mielessä että voin vaikka matkustaa ulkomaille hakemaan kumppania ;) kyllä maailmassa luulisi ihmisiä riittävän.
Lähdin 30+ ikäisenä ulkomaille opiskelemaan täydentäviä opintoja ja olin jo varma, että olen ikuisesti sinkku. Vaan satuinpa löytämään miehen kyseisen yliopiston kampukselta :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En tuosta Tinderistä tiedä miesten osalta, mut kai siellä jossain niitä kunnon miehiä on kun itsekkin siellä kävin...
Mä en ole koskaan harrastanu "yhdenillan juttua" eli harrastanut seksiä vain kerran saman ihmisen kanssa. Eli en hae kevyttä seuraa. Joskus vain suhteet jäävät lyhyeksi ja sille ei voi mitään
t: Viesti 2
Vuoden Tinder-kokemuksella sanoisin kyllä, että miehet on siellä lähinnä etsimässä seksiseuraa. Ehkä naisetkin. Muutenkaan en oikein voi suositella naisille nettideittailua, siellä tulee vastaan niin kummallisia toiveita eikä juurikaan ns. tavallisia, parisuhdetta etsiviä miehiä.
Olin 38-vuotias kun tapasin vaimoni. Sitä ennen mulla oli ollut vain kaksi vakavampaa suhdetta, jotka molemmat olivat totaalisia katastrofeja.
Olin menettänyt uskoni parisuhteen mahdollisuuteen täysin ja päätellyt, että mussa on jotain silleen vialla etten tule koskaan löytämään ketään.
Nyt ollaan oltu yhdessä jo 10 vuotta.
Odota ainoastaan sitä mitä tapahtuu. Elämä yllättää kun ei purista liian kovaa mailaa.
En kyllä odottaisi mitään yllätystä. Miehet on yleensä kiinnostuneita itseään huomattavasti nuoremmista naisista. Jonkun 50-vuotiaan saattaisit tuurilla saada. Tää on tosi surullista, olen itse samassa tilanteessa, joten tiedän miten ikävää on ajatella olevansa lopun ikäänsä yksin.
Kaverin luona kotibileissä nainen otti suihin joltakin hepulta kun avasin huoneen oven ja nyt se sama muija on vaimoni :)
Tuli heti sellainen hyvän tytön vaikutus kun ensikertaa näin sen toisen miehen kanssa ja vielä kikki suussa muutaman tunnin tuntemisen jälkeen .
Päätin heti että tuo on juuri sitä ns vaimomatskua .
Tämä on muuten sitten täysi totuus eikä mikään keksitty juttu .
Oli minulla itselläkin silloin yksi hoito niissä kotibileissä jonka häpykarvat pääsin litistämään toisessa huoneessa , mutta se vaan ei tuntunut siltä vaimomatskulta .
Ei ihan tavallinen tapaus mutta tapahtui vuonna 1994 kesällä
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mäkin oon ajatellut etten halua mitään "kevytsuhteita" vaan oikean parisuhteen. Ongelma vaan on se että kun mä oon ajatellut niin niin oon hakenut jotain tyyppiä jonka kanssa heti jotenkin mystisesti kaikki loksahtaisi kohdalleen ja olisi selvää. Epävarmaan tutustumis- ja tapailuvaiheeseen ei oo tavallaan ollut kärsivällisyyttä. Nyt oon yhden kanssa siinä tutustumis- ja tapailuvaiheessa tai jonkinlaisessa kevytsuhteessa ja tavallaan asettunut nyt tähän, tää riittää. Ehkä tästä tulee vielä sellainen suhde jossa jaetaan elämää ja arkea enemmänkin, ehkä ei, mutta en mieti sitä asiaa tai kehittele tulevaisuuskuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mäkin oon ajatellut etten halua mitään "kevytsuhteita" vaan oikean parisuhteen. Ongelma vaan on se että kun mä oon ajatellut niin niin oon hakenut jotain tyyppiä jonka kanssa heti jotenkin mystisesti kaikki loksahtaisi kohdalleen ja olisi selvää. Epävarmaan tutustumis- ja tapailuvaiheeseen ei oo tavallaan ollut kärsivällisyyttä. Nyt oon yhden kanssa siinä tutustumis- ja tapailuvaiheessa tai jonkinlaisessa kevytsuhteessa ja tavallaan asettunut nyt tähän, tää riittää. Ehkä tästä tulee vielä sellainen suhde jossa jaetaan elämää ja arkea enemmänkin, ehkä ei, mutta en mieti sitä asiaa tai kehittele tulevaisuuskuvia.
Naisena näen tällaiset suhteet ajanhukkana. Näistä ei yleensä koskaan kehity mitään muuta ja lopulta mies löytää sen naisen, jonka kanssa haluaakin ihan oikean parisuhteen ja tämä kevytsuhteeseen tyytynyt nainen jää lehdelle soittelemaan. Been there, done that.
Vierailija kirjoitti:
Täällä 40-vuotias sinkkunainen, fiksu ja ihan viehättävä. Miestä ei vaan löydy, vaikka olisin valmis tiputtamaan rimaakin. Eli älä toivo liikoja. Nettideiteiltä on löytynyt vain sitoutumiskyvyttömiä miehiä eikä ns. tosielämässä koskaan kukaan pyydä treffeille.
Ei nyt kannata yleistää, kaikki on kuitenkin niin yksilöllistä mutta kyllä se voi vaikeaa olla riippuu millainen itse on ja millaista kumppania hakee.
Ei kannata heti luovuttaa ja kylvää omia huonoja kokemuksia istuttaa muihin
Tottakai voi! Itse löysin vielä yli 50-vuotiaana rakkauden, vaikka välillä jouduin useita vuosia sinkkuna olemaankin. 30-vuotiaana on koko elämä ja sen mahdollisuudet vielä edessä!