What'sApp-Viesti sellaiselle, jolla ei ole numeroa?
Meneekö viesti perille, jos tällä toisella ei ole numeroa vai miten se sitten hänelle näkyy?
Kommentit (13)
No siis, jos tällä toisella ei ole minun puhelinnumeroa mutta minulla on hänen numero? Ap
Tarkoitetaan varmaan tilannetta, jossa itse lisää henkilön x puhelinnumeron omaan numeromuistioon jolloin WA näkee, että ko. henkilöllä on WA ja se lisätään sinne wa -yhteyshenkilöihin. Miten se on mahdollista, jos henkilö x EI lisää sun numeroa?
Tiedän tilanteita, lähinnä murha.infosta, jolloin on ongittu esiin kadonneen henkilön puhelinnumero, lisätty se yhteystietoihin ja näin saatu selville, milloin kadonnut on viimeksi käynyt whatsapissa.
Vierailija kirjoitti:
No siis, jos tällä toisella ei ole minun puhelinnumeroa mutta minulla on hänen numero? Ap
Sen kun lähetätä vaan. Nimesi tai mikä lie annettiin rekisteröityessä näkyy kyllä vastaanottajallekin, koska WA välittää sen. Pistä silti oma nimesi loppuun.
Siis mulla ei ollut puhelimen muistissa yhden Mintun numeroa. Oltiin kyllä soiteltu ja lähetelty tekstiviestejä. Minulla oli whatsapp asennettuna, mutta olin ollut siellä vain tyttäreni kanssa.
No tadaa: yks päivä tää Minttu oli silti lähettänyt mulle whatsapp-viestin.
No siis olisin lähettämässä viestiä henkilölle, jolla ei ole minun numeroani. Mietin meneekö viesti edes perille, kun hänellä ei ole puhelimessa minun numeroa? Vai näkyykö WA:ssa ainoastaan ne käyttäjät, jos molemmilla on molempien numerot ja vielä WA? Ap
Okei, eli menee perille. Kiitos! :) Ap
Vierailija kirjoitti:
No siis olisin lähettämässä viestiä henkilölle, jolla ei ole minun numeroani. Mietin meneekö viesti edes perille, kun hänellä ei ole puhelimessa minun numeroa? Vai näkyykö WA:ssa ainoastaan ne käyttäjät, jos molemmilla on molempien numerot ja vielä WA? Ap
Menee perille.
Menee perille. Mulla ei näy tyypin laittamaa nimeä suoraan, näkyy pelkkä numero, joten laita itsestäsi myös nimi viestin loppuun jotta henkilö tietää kuka tavoittelee.
Mikset lähetä ihan vaan perinteistä tekstiviestiä?
5 jatkaa: ja nyt se Minttu on sitten ilman mitään minun toimiani aina näkyvillä whatsappin yhteystiedoissani.
mites jos toinen poistaa itseltään toisen yhteystiedot niin näkeekö se toinen vielä sen poistaneen paikalla olot jos on on vielä tiedot omassa puh tallessa ?? ja voiko se joka on poistanut tiedot toisesta niin seurata onko tämä poistettu apissa ??
Öh, ei minullakaan ole useammankaan samoihin WA-ryhmiin kuuluvan ihmisen numeroa kännykässäni, ja ne heidän viestinsä tulevat minulle perille. Se kun riittää, että kummallakin osapuolella on käytössä WA.
Jos toisella ei ole numeroa, et voi edes lähettää hänelle whatsapp-viestiä, koska koko systeemi perustuu puhelinnumeroihin? Vai millä tai miten ajattelit viestin lähettää?