Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon on realistista laihtua kahdessa kuukaudessa?

Vierailija
26.03.2016 |

Olen menossa lomalle ja yhteensä ainakin 15 kg pitäisi pudottaa, se tuskin 2 kk onnistuu- kuinka paljon olet pystynyt tuossa ajassa laihtumaan?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi lomaa varten täytyy pudottaa painoa?  Joku 7ikg on realistinen tavoite

Vierailija
2/21 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

19kg on lähtenyt mutta jos olet nainen niin voi olla vaikeampaa saada yhtä paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi lomaa varten täytyy pudottaa painoa?  Joku 7ikg on realistinen tavoite

Pienempiä vaatteita mahtuu enemmän matkalaukkuun.

Vierailija
4/21 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kg ellei ole jo valmiiksi hoikahko

Vierailija
5/21 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu sun sukupuolesta, ruokavaliosta ja liikunnasta ainakin.

1 kilo viikossa on kova tahti mutta mahdollinen,

liian nopeasti jos laihtuu jää nahkaa roikkumaan,

helpoin tie painon laskuun on laittaa reppuun painoja

ja kävellä pitkiä matkoja joka päivä.

tällöin voit syödä kunnolla huolimatta rasvan kertymisestä.

Aika paljon itsestä kiinni miltä näyttää.

Vierailija
6/21 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikähän on pituus ja lähtöpainosi? Mahdotonta sanoa, kuinka paljon tippuu, jos ei tiedä paljon "ylimääräistä".

Vierailija
7/21 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootas, kun mä katon mut Nuttrilett -kuurin tuloksista:

Hmm...

8 viikossa lähti 12.3 kg ja 9 vkon jälkeen oli lähtenyt 13.7. Lähtöpaino oli 80.5 ja paino tuossa vaiheessa näytti olevan 66.8 sen viikon 9 jälkeen.

Söin siis vain 5 pirtelöä päivässä, eikä mitään muuta.

Vierailija
8/21 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lähti 5 kg/kk useamman kuukauden ajan, aloitusmitat oli 160/94.

Vierailija
9/21 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 161/70 kg. Kilot tuli nopeasti muutamassa kuukaudessa kun aloin syömään ruokahalua nostavaa lääkettä mutta nyt olen päässyt vähän kiinni itsehillintään. Lomalle haluan laihtua koska on jo useamman kuukauden ahdistunut katsoa itseään peilistä/valokuvista, saati sitten kesävaatteissa..eikä huvittaisi uusia koko vaatekaappia.

Vierailija
10/21 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti reilu 8 kg ihan vaan siirtymällä vh-ruokavalioon ja lisäämällä liikuntaa.

Normaalipainon sisällä tämä siis 74 -> 66 kg (pituus 176 cm), muutama kilo tuosta vielä lähti tuon parin kuukauden jälkeenkin.

Vierailija
11/21 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään: ja tämä siis ilman mitään juttailua, pussikuureja tms. En laskenut kaloreita, en punninnut ruokia, vaa'alla kävin kerran kuussa. Söin lakto-ovo-ruokaa ja tein useita kävelylenkkejä viikossa. (Lenkit oli alussa joku 5 km, siitä sitten kunnon kasvaessa pitenivät ja olivat pisimmillään 23 km). Herkuttelin kun teki mieli, tosin en vetänyt sellaista määrää herkkuja kuin ennen. Esim. ennen söin kokonaisen suklaalevyn, laihduttaessa yhden suklaapatukan. Jotenkin herkkuja ei edes tehnyt samaan tahtiin kuin ennen (=joka päivä), tähän vaikutti varmaan se, että järkeistin muun syömisen ja söin hyvin (tarpeeksi hyviä rasvoja ja proteiinia, hiilarit kokojyvää eikä tolkuttomia määriä).

Vierailija
12/21 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm...

8 viikossa lähti 12.3 kg ja 9 vkon jälkeen oli lähtenyt 13.7. Lähtöpaino oli 80.5 ja paino tuossa vaiheessa näytti olevan 66.8 sen viikon 9 jälkeen.

Lisätään vielä, että olen 168 cm pitkä.

Vierailija
13/21 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm...

Niin ja tuota on aikaa vuosi ja nykyinen painoni on 58 kg. jatkoin tuota kuuria 12 vkoa ja sen jälkeen lähti vielä parit kilot, joissa on pysytty vähähiilarisella ja pienillä annoskoilla. Joskus herkuttelen, mutta se on satunnaista, eikä heilauta painoa mihinkään suuntaan pysyvästi.

Vierailija
14/21 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm...

Kiitos kun laitoit nämä tiedot. Olen sinua vähän lyhyempi ja kuurille olisi tarkoitus ryhtyä.

Vierailija
15/21 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Luulen ettei varsinaiset dieetit sovi minulle koska jaksan niitä aina muutaman päivän ja sitten tulee kauhea ahmimiskohtaus kun on ollut nälässä. Jos jättäisin kaikki herkut pois niin se jo varmaan vähentäisi viisi kiloa..itsekuri vain pitäisi löytää jostain.

Vierailija
16/21 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole sairaalloisen ylipainoinen, kilo viikossa on mahdollinen ja turvallinen. Suositus siinä normaalipainon hujakoilla laihduttamiselle on puoli kiloa viikossa.

Vierailija
17/21 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään: ja tämä siis ilman mitään juttailua, pussikuureja tms. En laskenut kaloreita, en punninnut ruokia, vaa'alla kävin kerran kuussa. Söin lakto-ovo-ruokaa ja tein useita kävelylenkkejä viikossa. (Lenkit oli alussa joku 5 km, siitä sitten kunnon kasvaessa pitenivät ja olivat pisimmillään 23 km). Herkuttelin kun teki mieli, tosin en vetänyt sellaista määrää herkkuja kuin ennen. Esim. ennen söin kokonaisen suklaalevyn, laihduttaessa yhden suklaapatukan. Jotenkin herkkuja ei edes tehnyt samaan tahtiin kuin ennen (=joka päivä), tähän vaikutti varmaan se, että järkeistin muun syömisen ja söin hyvin (tarpeeksi hyviä rasvoja ja proteiinia, hiilarit kokojyvää eikä tolkuttomia määriä).

Hiilarit kokojyvää??

Vierailija
18/21 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
19/21 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet herää juuri ennen lomaa huomaamaan ylipainonsa. Sitten pitäisi noin vain sormia napsauttamalla saada ylimääräiset pois.

Vierailija
20/21 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laihduttanut 12 % alkupainosta 3 viikon aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme