Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ripsiväri vain yläripsissä (Xenia)

Vierailija
26.03.2016 |

Miksi jotkut meikkaavat vain yläripset, mikä idea siinä on? Xenialla esim kiinnitän huomioni vain alaluomipusseihin kun alaripsistä puuttuu meikki.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on tämänhetken suomi- muoti. Muualla kyllä osataan laittaa ripsaria alaripsiin.

Vierailija
22/33 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä alaripsiä tarvitse suttuisiksi maalata, hyvät ketjun kirjoittajat. Harjoitus tekee mestarin, joskus. Ja kohtuullisuus auttaa.

Itse olen alaripsiin käyttänyt vaan perus ripsareita ilman pidennys/tuuhennus lisää. Mutta eipä kuule näytä näteiltä ne ohuet lähes pari senttiä pitkät mustat karvatkaan.

Mutta kaikilla onkin just samanlaiset ripset kuin sulla.

Kohtuullisuus tarkoittaa juuri sitä, että ei edes yritä temppuja, jotka eivät voi millään onnistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitäisi meikata omaan naamaan ja silmiin sekä tyyliin sopivalla tavalla!

Kaikille ei todellakaan sovi alaripsiin ripsiväri saati edes mikään meikkikynä ja SILLOIN ei kannata edes yrittää käyttää.

Jos vaikka hevari meikkaisi esim fiftarityyliin VAIKKA se ei sovi tyyliin niin näyttäiskö hyvältä?

Tai raskaat luomet omaava meikkaisi alaripset sekä käyttäisi kynää alaluomelle niin sopisiko?

Ja missään tapauksessa ei pidä meikata muodin mukaan! Ei kaikille sovi pastellit, vihreet, siniset tms värit vaikka ne olis kuinka muotia....

Vierailija
24/33 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisessa juhlavammassa meikissä värjätyt alaripset näyttävät kauniilta.

http://esmeordinarydreamegirl.blogspot.fi/2012/08/disneyn-inspiroimaa-l…

Tällaisessa arkimeikissä värjätyt alaripset näyttävät vain ja ainoastaan kamalalta.

http://www.moretolove.fi/2012/09/tiina-testaa-lumene.html?m=1

Vierailija
25/33 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisessa arkimeikissä värjätyt alaripset näyttävät vain ja ainoastaan kamalalta.

Tuossa alemmassa kuvassa alaripset ovat ihan siistit, mutta yläripset hirveän rumat, suorastaan malliesimerkki siitä, kuinka kuituripsiväriä ei pidä käyttää.

Vierailija
26/33 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka linkki sanoo että blogia ei löydy ja tokassa linkissä on vielä ihan ok jos alaripsissä on väriä, ei paras ratkaisu mutta ei huonokaan kun on vähän väriä

Vierailija
27/33 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te pystytte laittamaan ripsiväriä vain yläripsiin?

Minulla on todella, todella pitkät yläripset ja joudun sulkemaan silmäni meikatessa. Jos harjaisin yläripsiä silmät auki, ne osuisivat yläluomiin ja suttaisivat ne. Ja kun suljen silmäni, ripsiharja osuu myös alaripsiin. En siis erityisesti edes yritä osua niihin, mutta väkisinkin harja osuu myös niihin.

Äh, hankala selittää. Mielelläni harjaisin vain yläripset, mutta miten ihmeessä pystyisin noiden pitkien ripsien kanssa?

Sä et vaan osaa.:D minulla on pitkät ripset ja ihan hyvin onnistuu meikata vain yläripset. Katson alaviistossa peiliin, ja nostan kulmia samalla. Todella typerän näköistä, mutta toimii. Alaripsiä en meikkaa, ne ovat liian pitkät.

Vierailija
28/33 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinimäistä. Eikä kaikkien silmienmuodoille sovi moinen hämähäkkiefekti.

Vierailija
29/33 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen viimeiset 15v meikannut noin.

siksi, että silmänaluseni ovat olleet lapsesta asti mustat ja alaripseni erittäin harvat sekä lyhyet.

teen mitä tahansa, alaluomen meikki leviää sotkuksi ja lopputulos on järkyttävä!

muistan, kun menin naimisiin ja ihan ammattilainen meikkasi minut, myös alaluomen vaikka varoitin ! muutaman tunnin päästä sain paniikissa hangata vanupuikoilla silmänalusia kaason hokiessa että " hyvä siitä tulee, oot kaunis"...

meikkaan niin, että laitan alaluomelle pietevoudetta sekä valkoista kajalia, ylös ripsivärin ja mustan eylinerin. 

Vierailija
30/33 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa silmässä on todella pitkät, tosin harvat, alaripiset, oikein peuransilmäefekti tulee. Toisessa silmässä on lyhyet ja taittuvat voimakkaasti sivulle, silmän ulkonurkkaa kohden silmän myötäisesti, eivät ollenkaan alas. Eli toisessa silmässä ovat | | | |  ja toisessa ````. Ei hyvä.

Vierailija
31/33 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te pystytte laittamaan ripsiväriä vain yläripsiin?

Minulla on todella, todella pitkät yläripset ja joudun sulkemaan silmäni meikatessa. Jos harjaisin yläripsiä silmät auki, ne osuisivat yläluomiin ja suttaisivat ne. Ja kun suljen silmäni, ripsiharja osuu myös alaripsiin. En siis erityisesti edes yritä osua niihin, mutta väkisinkin harja osuu myös niihin.

Äh, hankala selittää. Mielelläni harjaisin vain yläripset, mutta miten ihmeessä pystyisin noiden pitkien ripsien kanssa?

Kuinka vanha olet? 7v? 8v?

Vierailija
32/33 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse olen viimeiset 15v meikannut noin.

siksi, että silmänaluseni ovat olleet lapsesta asti mustat ja alaripseni erittäin harvat sekä lyhyet.

teen mitä tahansa, alaluomen meikki leviää sotkuksi ja lopputulos on järkyttävä!

muistan, kun menin naimisiin ja ihan ammattilainen meikkasi minut, myös alaluomen vaikka varoitin ! muutaman tunnin päästä sain paniikissa hangata vanupuikoilla silmänalusia kaason hokiessa että " hyvä siitä tulee, oot kaunis"...

meikkaan niin, että laitan alaluomelle pietevoudetta sekä valkoista kajalia, ylös ripsivärin ja mustan eylinerin. 

Mikä on pietevoude?

Vierailija
33/33 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä Xeniasta, mutta myös mun mielestä se on kummallisen näköistä, jos ripsaria on vain yläripsissä ja alaripset ovat sellaiset ihan vaaleat. Jos ei jostain syystä halua laittaa ripsaria myös alaripsiin, edes ihan kevyesti, niin ehkä ne voisi edes värjätä tummemmiksi kestovärillä.

Toinen meikkiasia, mikä mun mielestä näyttää kummalliselta on se, kun laitetaan kasvoille meikkivoidetta, puuteria ja poskipunaa ja sitten huulille kirkkaan väristä huulipunaa, mutta ei ollenkaan silmämeikkiä (etenkin jos ripset on ihan vaaleat tai puuterissa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän