Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaistko asua välillä muumilaaksossa/Ankkalinnassa?

Vierailija
25.03.2016 |

Mikä olisi hahmosi nimi ja mitä veisit mukanasi sinne?

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoli kirjoitti:

Muumimaahan muuttaisin, setäni Hemulin luokse, nimeni on Homoli. Olisin pitkä ja laiha versio sedästäni, minulla vain olisi samanlainen kampaus kuin Jaajo Linnonmaalla nykyään ja toisessa korvassa hopearengas. Minulla olisi iltaisin salaisia bisneksiä Taikurin kanssa(liittyy älypuhelimiin), Haisulilta ostaisin sitä pontikkaa ja heräisinkin välillä Nuuskamuikkusen teltalta. Nipsu olisi aivan umpirakastunut minuun, itse ihannoin Muumimammaa. Mörkö yrittääkin etsiä minua jatkuvasti Muumitalolta, sillä olen hänelle monta tonnia velkaa. Tuutikki on minun "homoemo" ja Noita yrittää vähänväliä loitsia minusta vävypoikaa itselleen siinä onnistumatta. Poliisi olisi jatkuvasti tutkimassa minua ja Piisamirotta yrittäisi käännyttää minua homoudesta. Vilijonkan kanssa oltaisiin hyvää pataa, olen heillä useasti lapsenvahtina.

Voiks sä paljastaa, onko Nuuskis kans homo tai bi, niin kuin huhutaan?

Vierailija
42/83 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muumilaakson uusi asukas Nuuskamuikkusen serkku, Kukkakuhanen. Kiertelen muumilaakson asukkaiden ovilla myymässä pilv...laihdutuspillereitä. Markkinat näyttävät hyviltä, muumimamma ja niiskuneiti ovat uusia vakioasiakkaitani.

Vapaa-ajallani viihdyn muumipapan seurassa. Pössyttel...tassuttelemme usein rannalla tai loikoilemme riippumatossa. Serkkuni nuuskamuikkunen on aika tylsä tapaus, mutta talvisin lähdemme Pattay...etelään rentoutumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olisin tunari ja veisin sinne karhun ja kalkkarokäärmeen vahingossa. koko laakso sekaisin ja hattivatit jahtais mua  vuorille asti...

Vierailija
44/83 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä saa päivän naurut 😄

Vierailija
45/83 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Rämemajava. Turhautunut Piisamirottaan, joka vaan jaarittelee, eikä osaa käydä oikeisiin hommiin.

Vierailija
46/83 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin haluaisinko?

Niisku pääministerinä

Yksi Karhukoplan konnista ulkoministerinä

Valtionvarainministeri on peloton pelle

Vierailija
47/83 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki! Olen Tuu-tikin veli Ooh-tukki. Nimi on enne, kuten sanotaan...Olen suosittu naisten keskuudessa ja siskoni luona uimahuoneella on käynyt kova trafiikki viime aikoina kun olen punkannut siellä. Systeri sanoo, että mun pitäis hieman rajoittaa...itse en muuten ole huolissani, mutta kuuluisana matkamiehenä olen huolissani epärehellisistä tytönheitukoista. Ne kuulemma saattavat valehdella uimahuoneen tapahtumista. Kysyinkin viereisessä laaksossa asuvalta ystävältäni, Akseli Seppäpapalta, vinkkejä tähän ongelmaan. Hän suositteli videovalvontaa uimahuoneelle. Onko muilla kokemuksia muumilaakson naisista, voiko niihin luottaa?

Vierailija
48/83 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin haluaisinko?

Niisku pääministerinä

Valtiovarainministeri on muuten Pikku Apulainen, se valopää, ei itse Pelle. Pellehän on oikeasti fiksu...

Vierailija
49/83 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskis on vähän niinkun Michael Jackson, vaarallinen pikkupojille, eli bi. Joka kerta vähän kaduttaa herätä sen teltalta, mut jotain kiehtovaa siinä mulkk..eiku Muikkusessa vaan on. Mörkö taas on aseksuaali, pumpannu liikaa rautaa ja napsinu niitä Kukkakuhasen a.k.a Kukkiksen ihmepillereitä. Mörköhän on siis oikeasti Bull Mentula, jos ette tienneet👻

Terv.40

Vierailija
50/83 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin haluaisinko?

Niisku pääministerinä

Valtiovarainministeri on muuten Pikku Apulainen, se valopää, ei itse Pelle. Pellehän on oikeasti fiksu...

huomasit varmaan, että käytin pieniä kirjaimia :-) Eli ei Pelle Peloton vaan peloton pelle...ei osaa pelätä mitään ja on pelle.

p.s. Pikku Apulainen on Pelleäkin terävämpi

Vierailija
51/83 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoli kirjoitti:

Nuuskis on vähän niinkun Michael Jackson, vaarallinen pikkupojille, eli bi. Joka kerta vähän kaduttaa herätä sen teltalta, mut jotain kiehtovaa siinä mulkk..eiku Muikkusessa vaan on. Mörkö taas on aseksuaali, pumpannu liikaa rautaa ja napsinu niitä Kukkakuhasen a.k.a Kukkiksen ihmepillereitä. Mörköhän on siis oikeasti Bull Mentula, jos ette tienneet👻

Terv.40

Ei ole. Mörköhän on naispuolinen.

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/perussuomalainen-poliitikko…

Vierailija
52/83 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ton lipun kyllä vaihtaisin...

http://hikipedia.info/wiki/Muumilaakso

Vierailija
53/83 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dear Ooh-Tukki bi deovalvonnan lakikoukeroihin kannattanee perehtyä tarkoin, muutoin voit joutua itsekin Poliisisetän valvonnan alaiseksi. Ps. Minkälaista laitteistoa vailla olisit? Terv. Homoli; tietotekniikan pimeiden markkinoiden päämies

Vierailija
54/83 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OopS, jäin ajattelemaan Nuuskamuikkusta. Tarkoitin tietenkin videovalvontaa 🤘😀

Vierailija
55/83 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan muumilaaksossa tilaa tällaiselle nuorelle ja näpsäkälle mirkulle? Oon Vilijaanan "siskopuoli" Juhatiina. Harrastan joogaa, vihersmoothieiden surruttelua blenderillä ja naistenvaatteisiin pukeutumista yhdessä kerhossa.

P.s. Asuuko eräs hemuli muumilaaksossa?

Vierailija
56/83 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin haluaisinko?

Niisku pääministerinä

huomasit varmaan, että käytin pieniä kirjaimia :-) Eli ei Pelle Peloton vaan peloton pelle...ei osaa pelätä mitään ja on pelle.

p.s. Pikku Apulainen on Pelleäkin terävämpi

Voi sen noinkin nähdä... Minusta Pikku apulainen on nokkela apuri, osaa ratkoa yksittäisiä ongelmia, mutta ei kyllä saisi aikaan sellaisia keksintöjä kuin Pelle.

Vierailija
57/83 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoli kirjoitti:

OopS, jäin ajattelemaan Nuuskamuikkusta. Tarkoitin tietenkin videovalvontaa 🤘😀

tai bide-o-valvontaa?

Vierailija
58/83 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoli kirjoitti:

Dear Ooh-Tukki bi deovalvonnan lakikoukeroihin kannattanee perehtyä tarkoin, muutoin voit joutua itsekin Poliisisetän valvonnan alaiseksi. Ps. Minkälaista laitteistoa vailla olisit? Terv. Homoli; tietotekniikan pimeiden markkinoiden päämies

Ajattelin jotakin sellaista, minkä sais kätevästi yhdistettyä aktiivisuusrannekkeeseen. Löytyiskö?

T. Ooh-tukki

Vierailija
59/83 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan Springfieldissä. Tai vielä parempi, Quahogissa!

Vierailija
60/83 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla joku kielinero hyyppä Ankkalinnassa joka kommunikoi ulkomaalaisten kanssa.:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi