Haluaistko asua välillä muumilaaksossa/Ankkalinnassa?
Mikä olisi hahmosi nimi ja mitä veisit mukanasi sinne?
Kommentit (83)
Olen muumilaakson uusi asukas Nuuskamuikkusen serkku, Kukkakuhanen. Kiertelen muumilaakson asukkaiden ovilla myymässä pilv...laihdutuspillereitä. Markkinat näyttävät hyviltä, muumimamma ja niiskuneiti ovat uusia vakioasiakkaitani.
Vapaa-ajallani viihdyn muumipapan seurassa. Pössyttel...tassuttelemme usein rannalla tai loikoilemme riippumatossa. Serkkuni nuuskamuikkunen on aika tylsä tapaus, mutta talvisin lähdemme Pattay...etelään rentoutumaan.
mä olisin tunari ja veisin sinne karhun ja kalkkarokäärmeen vahingossa. koko laakso sekaisin ja hattivatit jahtais mua vuorille asti...
Olen Rämemajava. Turhautunut Piisamirottaan, joka vaan jaarittelee, eikä osaa käydä oikeisiin hommiin.
Miten niin haluaisinko?
Niisku pääministerinä
Yksi Karhukoplan konnista ulkoministerinä
Valtionvarainministeri on peloton pelle
Hei kaikki! Olen Tuu-tikin veli Ooh-tukki. Nimi on enne, kuten sanotaan...Olen suosittu naisten keskuudessa ja siskoni luona uimahuoneella on käynyt kova trafiikki viime aikoina kun olen punkannut siellä. Systeri sanoo, että mun pitäis hieman rajoittaa...itse en muuten ole huolissani, mutta kuuluisana matkamiehenä olen huolissani epärehellisistä tytönheitukoista. Ne kuulemma saattavat valehdella uimahuoneen tapahtumista. Kysyinkin viereisessä laaksossa asuvalta ystävältäni, Akseli Seppäpapalta, vinkkejä tähän ongelmaan. Hän suositteli videovalvontaa uimahuoneelle. Onko muilla kokemuksia muumilaakson naisista, voiko niihin luottaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten niin haluaisinko?
Niisku pääministerinä
Valtiovarainministeri on muuten Pikku Apulainen, se valopää, ei itse Pelle. Pellehän on oikeasti fiksu...
Nuuskis on vähän niinkun Michael Jackson, vaarallinen pikkupojille, eli bi. Joka kerta vähän kaduttaa herätä sen teltalta, mut jotain kiehtovaa siinä mulkk..eiku Muikkusessa vaan on. Mörkö taas on aseksuaali, pumpannu liikaa rautaa ja napsinu niitä Kukkakuhasen a.k.a Kukkiksen ihmepillereitä. Mörköhän on siis oikeasti Bull Mentula, jos ette tienneet👻
Terv.40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin haluaisinko?
Niisku pääministerinä
Valtiovarainministeri on muuten Pikku Apulainen, se valopää, ei itse Pelle. Pellehän on oikeasti fiksu...
huomasit varmaan, että käytin pieniä kirjaimia :-) Eli ei Pelle Peloton vaan peloton pelle...ei osaa pelätä mitään ja on pelle.
p.s. Pikku Apulainen on Pelleäkin terävämpi
Homoli kirjoitti:
Nuuskis on vähän niinkun Michael Jackson, vaarallinen pikkupojille, eli bi. Joka kerta vähän kaduttaa herätä sen teltalta, mut jotain kiehtovaa siinä mulkk..eiku Muikkusessa vaan on. Mörkö taas on aseksuaali, pumpannu liikaa rautaa ja napsinu niitä Kukkakuhasen a.k.a Kukkiksen ihmepillereitä. Mörköhän on siis oikeasti Bull Mentula, jos ette tienneet👻
Terv.40
Ei ole. Mörköhän on naispuolinen.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/perussuomalainen-poliitikko…
ton lipun kyllä vaihtaisin...
Dear Ooh-Tukki bi deovalvonnan lakikoukeroihin kannattanee perehtyä tarkoin, muutoin voit joutua itsekin Poliisisetän valvonnan alaiseksi. Ps. Minkälaista laitteistoa vailla olisit? Terv. Homoli; tietotekniikan pimeiden markkinoiden päämies
OopS, jäin ajattelemaan Nuuskamuikkusta. Tarkoitin tietenkin videovalvontaa 🤘😀
Olisikohan muumilaaksossa tilaa tällaiselle nuorelle ja näpsäkälle mirkulle? Oon Vilijaanan "siskopuoli" Juhatiina. Harrastan joogaa, vihersmoothieiden surruttelua blenderillä ja naistenvaatteisiin pukeutumista yhdessä kerhossa.
P.s. Asuuko eräs hemuli muumilaaksossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin haluaisinko?
Niisku pääministerinä
huomasit varmaan, että käytin pieniä kirjaimia :-) Eli ei Pelle Peloton vaan peloton pelle...ei osaa pelätä mitään ja on pelle.
p.s. Pikku Apulainen on Pelleäkin terävämpi
Voi sen noinkin nähdä... Minusta Pikku apulainen on nokkela apuri, osaa ratkoa yksittäisiä ongelmia, mutta ei kyllä saisi aikaan sellaisia keksintöjä kuin Pelle.
Homoli kirjoitti:
OopS, jäin ajattelemaan Nuuskamuikkusta. Tarkoitin tietenkin videovalvontaa 🤘😀
tai bide-o-valvontaa?
Homoli kirjoitti:
Dear Ooh-Tukki bi deovalvonnan lakikoukeroihin kannattanee perehtyä tarkoin, muutoin voit joutua itsekin Poliisisetän valvonnan alaiseksi. Ps. Minkälaista laitteistoa vailla olisit? Terv. Homoli; tietotekniikan pimeiden markkinoiden päämies
Ajattelin jotakin sellaista, minkä sais kätevästi yhdistettyä aktiivisuusrannekkeeseen. Löytyiskö?
T. Ooh-tukki
En vaan Springfieldissä. Tai vielä parempi, Quahogissa!
Voisin olla joku kielinero hyyppä Ankkalinnassa joka kommunikoi ulkomaalaisten kanssa.:)
Voiks sä paljastaa, onko Nuuskis kans homo tai bi, niin kuin huhutaan?