Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauan saman kumppanin kanssa olleet teille kysymys ?

Menneen talven lumia
25.03.2016 |

Miten miehenne tai naisenne on muuttunut pitkän suhteenne aikana ulkoisesti vai onko pysynyt lähes ns alkuperäisessä mitoissaan ?
Onko seksielämä aktiivista vai enää vaan muisto nuoruudesta mistä lapsi tai muutama on todisteena ?
Rehellisesti please?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v yhdessä. Itselle kolmisen kiloa lisää painoa ja miehelle yli 20kg sekä kaljamaha. Muuten hän saa minut hyvin syttymään mutta tuo kaljamaha hiukan inhottaa. Kolme pientä lasta. Seksiä on aina kun jaksetaan ja se on tyydyttävää molemmin puolin. Jos olen liian väsynyt annan miehelle suuseksiä loppuun asti,koska on ihanaa kun toinen nauttii. Edelleenkään mies ei juurikaan puhu tunteistaan ja murheistaan. Rakastan häntä enkä voisi ajatellakaan eläväni ilman häntä, vaikka ei aina niin kovin helppoa ole ollutkaan.

Vierailija
22/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes 20 vuotta yhdessä ollaan oltu. Mies ei ole paljoa muuttunut, ehkä hieman rotevoitunut, eli saanut alkuaikojen poikamaisuuden pois ja tullut miehen näköiseksi. Minä olen kolmen lapsen myötä saanut viitisen kiloa painoa lisää, mutta ne ovat tulleet täsmälleen oikeisiin paikkoihin. 19 vuotta sitten ostetut housut mahtuvat kuitenkin moitteettomasti päälle vieläkin.

Seksiasia unohtui. Ensimmäiset vuodet seksiä oli noin 4-7 kertaa viikossa, nyt 2-3 kertaa viikossa, välillä harvemmin. Suhteessa on ylä- ja alamäkiä hyvin tiuhaan, mutta emme eroa kovin heppoisin syin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin 37 vuotta sitten ( järkyttävää, piti laskea monta kertaa mutta totta se on). Seksiä heti ekalla kerralla, nuoria oltiin.

Tosi vilkas seksielämä oli silloin vaan onpa vieläkin 2-4 kertaa viikossa eikä pitkiä kuivia kausia ole ollut. Vain lasten syntymän tienoilla oli toki pidemmät tauot

Miehellä paljon työmatkoja jotka tuovat kipinää tähän kun tulee taukoja.

Olen tajunnut olevani onnekas ja nyt olen joka kerrasta kiitollinen koska loppuuhan se joskus eikä se voi olla enää niin kaukana

Vierailija
24/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 v yhdessä.+ 6 kiloa molemmille ja vanhennuttu myös, mitä siitä.M56

Vierailija
25/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta yhdessä ja hyvin on pizza & kebab maistunut molemmat +30kg pröhistynyt 3 lasta ja seksiä 1 krt vuodessa vähän kuin veroilmoitus

Vierailija
26/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hoikempi nykyään ja pukeutuu paremmin. Seksielämän hän lopetti pari vuotta sitten. Yhdessä on oltu noin 20 vuotta.

Sillä on toinen. Jos nainen alkaa äkillisesti huolehtia ulkonäöstään/pukeutumisestaan ja lopettaa seksielämän aviomiehen kanssa, ei siitä ole epäilystäkään.

Vierailija
27/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavattiin 37 vuotta sitten ( järkyttävää, piti laskea monta kertaa mutta totta se on). Seksiä heti ekalla kerralla, nuoria oltiin.

Tosi vilkas seksielämä oli silloin vaan onpa vieläkin 2-4 kertaa viikossa eikä pitkiä kuivia kausia ole ollut. Vain lasten syntymän tienoilla oli toki pidemmät tauot

Miehellä paljon työmatkoja jotka tuovat kipinää tähän kun tulee taukoja.

Olen tajunnut olevani onnekas ja nyt olen joka kerrasta kiitollinen koska loppuuhan se joskus eikä se voi olla enää niin kaukana

Niin muutama kilo kummallakin lisää, ei mitään järkyttävää määrää.

Mutta huomaahan sen valokuvista että jotain on näinä vuosina ulkonäössäkin muuttunut.

Vierailija
28/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v saman miehen kanssa. Mies on tapaamisen jälkeen lihonut noin 30kg, harmaantunut ja kaljuuntunut. Minä en ole harmaantunut enkä kaljuuntunut, mutta olen lihonut 8kg ja saanut muutaman rypyn naamaan. Seksielämä on kylläkin varsin hyvää ja itse asiassa pakko sanoa, että jopa parempaa kuin alussa, koska olen uskaltanut kertoa miehelle mistä tykkään ja hän on uskaltanut toteuttaa niitä juttuja. Harmittaa, etten kehdannut kertoa ennen kuin vasta kun oltiin oltu yhdessä 15v. No parempi myöhään kuin ei milloinkaan!

Vierailija
29/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia hyvän mielen ketjuja tarvitaan lisää :) Ihana lukea kuinka parikymmentä vuotta yhdessä olleet yhä haluavat ja rakastavat toisiaan, että näitäkin vielä löytyy 😍

Vierailija
30/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin on saanut painoa lisää, sekä lihasta että läskiä. Oltiin aika ruipeloita kun tavattiin, alettiin sitten yhdessä käydä salilla jossain vaiheessa. Yhteistä elämää takana pian 20 vuotta, seksiä on n. kerran viikossa, laatu ei ole huonontunut, mutta lasten myötä ei voi enää olla niin spontaani ja villi, esim. ääntä on hillittävä.

Vierailija
31/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneen talven lumia kirjoitti:

Miten miehenne tai naisenne on muuttunut pitkän suhteenne aikana ulkoisesti vai onko pysynyt lähes ns alkuperäisessä mitoissaan ?

Onko seksielämä aktiivista vai enää vaan muisto nuoruudesta mistä lapsi tai muutama on todisteena ?

Rehellisesti please?

Hiusten pituus on aika ajoin vaihdellut minulla, miehellä ne on lähinnä enää vain muisto. Pukeutumistyylissä on jotakin luultavasti tapahtunut molemmilla. Paino ja todennäköisesti pituuskin on molemmilla suunnilleen sama kuin alkuaikoina. Vyötärön ympäryksessä yms. luultavasti voi olla jotakin muutoksia. Seksielämä on suunnilleen yhtä aktiivista kuin alussa, vaihtelua niin määrissä kuin laadussa ja tavoissa on enemmän nykyään.

Vierailija
32/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai tuo rakas turjake on muuttunut 21- vuotiaasta 45- vuotiaaksi paljonkin. Sen tukka on harventunut ja parta harmaantunut. Me ei tehdä juttuja enää kuten ennen. Mahaa on tullut ja se ei enää jaksa kiipeillä katoille mun kanssa.

Ihan sama, silmänkiilto sillä kuitenkin on sama kuin yli 20 vuotta sitten. Se katsoo minua ja minä sitä ja me tiedetään..=) 

Ja tuo rakas on ainut joka saa minut oikeasti nauramaan=)

Vierailija
33/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotta

Minä 22 kiloa painavampi, mies samoilla mitoilla. Mä en ole vanhentunut naamasta, mutta kroppa on veltto ja raskausarpinen :-( Miehellä hartiat kaventuneet, ja lantiolla löysää + mahaa, takaa päin ei oo enää Y vaan paremminkin suora... Peppu on myös menettänyt pyöreyttä... Mies on ihan harmaa, omistani en tiedä, kun värjäilen... Seksiä välillä 2 krt/pv, joskus taas saattaa olla viikon tauko; harvoin puuhaillaan menkkojen aikaan.. Yleensä varmaan 2-4krt viikko.

Vierailija
34/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin muututtu 18 vuodessa, huvittavaa vain että mies ei myönnä sitä, sanoo olevansa samannäköinen kuin 20 vuotta sitten ja mulla kuulema roikkuu joka paikka ja olen muuttunut ihan eriksi. No, niin on mieskin, mutta luonteeltaan enemmän. Nykyään on vittuileva kusipää joka tietää kaikesta kaiken. Seksiä ei ole ja ero edessä.

Vierailija
35/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v yhdessä, ikää 50+:

- mies on 8 kiloa kevyempi kuin tavatessamme (pitkä ja kookas, voisi laihtua vielä vähän) ja nykyään ajaa hiukset siiliksi. Harmaa siili on tosi tyylikäs hänellä. Muuten edelleen uskomattoman nuoren näköinen ja hyvin säilynyt! Eikä onneksi ole ukottunut yhtään. 

- minä - lihonut 8 kiloa alipainosta normaaliin, vanhentunut tottakai mutta vielä kropaltani kiinteä ja rantakelpoinen:)

Lapsia on uusperheeseen tullut näiden vuosien aikana 1 lisää ja isommat jo lähteneet kotoa. Olemme edelleen toistemme parhaat ystävät ja kumppanit ja seksiä on viikoittain (lomilla enemmän)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän