Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauan saman kumppanin kanssa olleet teille kysymys ?

Menneen talven lumia
25.03.2016 |

Miten miehenne tai naisenne on muuttunut pitkän suhteenne aikana ulkoisesti vai onko pysynyt lähes ns alkuperäisessä mitoissaan ?
Onko seksielämä aktiivista vai enää vaan muisto nuoruudesta mistä lapsi tai muutama on todisteena ?
Rehellisesti please?

Kommentit (35)

1/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko 10v pitkään, mutta kumpikaan ei ole ulkoisesti muuttunut, ainakaan mainittavasti. Seksiä on hiukan vähemmän kuin ennen, koska on kaksi pientä lasta joten se häiritsee päiväsessioita, mutta muuten suhde on muuttunut vain paremmaksi. Mies on oppinut kommunikoimaan paremmin ja itse olen oppinut ottamaan rauhallisemmin.

Vierailija
2/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on fäti

Lapsia 2

Seksi on vain niitä muistoja oman pääni sisällä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lihonut n. 20 kg. Itse olen pysynyt samoissa mitoissa kuin tavatessa. Ollaan vanhennuttu, mutta hyvällä tavalla. Seksielämän on tällä hetkellä antoisaa ja suhteellisen vilkasta. Joskus on ollut hiljaisempia jaksoja.

Yhdessä 18 vuotta.

Vierailija
4/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lihonnut about 5kiloa, niin minäkin.

Seksiä meillä n. 3 krt viikossa eikä lapsia. Seksiä oli alussa enemmän, mutta elämäntilanteesta yms stressistä riippuen vaihtelee määrä mutta yleisesti ottaen meille laatu on tärkeämpää kuin määrä. Yhtä paljon rakastan kuin alussakin, enemmänkin ja suhteemme vain lähenee.

Ollaan oltu yhdessä hieman yli 4 vuotta että ei nyt niinkään pitkä yhteiselo vielä takana mutta kuitenkin.

Vierailija
5/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vatsa kasvanut isoksi ja tukka ajettu siiliksi kun ohimot paenneet. Edelleen näen silti hänet komeana. 2 lasta meillä ja 22 v yhdessä. Erittäin vireää ja nautinnollista seksiä, ehkäpä parasta.

Vierailija
6/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on lihonut 55 kilosta 80 kiloon.

Lapsien saamisen jälkeen oli taukoa seksissä, muuten n. 3 krt viikko. Stressaantuneena vähemmän. Hoitelee suulla jos ei hänen tee mieli. En vaihtaisi, vaikka tarjolle tulisi itse Chafakki. Kaunis kuori pitää usein sisällään tyhjän pään.

Vierailija
7/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on laihtunut toistakymmentä kiloa siitä kun aloimme seurustella. Seksiä on toki vähemmän kuin alkuvaiheessa, mutta se on nyt parempaa. Yksivuotias lapsi.

Vierailija
8/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mies tosi hoikka silloin kun alettiin seurustella, tulleet kilot (n. 10)eivät siis huono juttu ollenkaan. Itsekin 10 kiloa painavampi kuin silloin, edelleen normaalipainoinen.

Lapsia ei ole, seksiä vaihtelevasti monta kertaa viikossa tai joskus harvemmin, kerran kahdessa viikossa esim. Aika tavallista mutta mielekästä seksiä. Usein ennalta-arvattavaa, mutta silloin tällöin yllätyksellistä. Omalla aktiivisuudellani saan siihen haluttaessa piristystä. Hyvä mies on ja aina ottaa tarpeeni huomioon.

Vierailija
9/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20 vuotta yhdessä 1 lapsi ja vaimo on lihonnut +60kg vähintään on pyöreä kuin pallo

Pitää varoa jyrkkiä mäkiä ettei se lähde pyörien vyörymään alaspäin mäkeä , tulesi rumaa jälkeä jos joku jäisi alle :D

Enkä edes yhtään liioitellut se oli vaan surullinen fakta minun huonoksi onnekseni :(

Vierailija
10/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta takana - kyllä seurustelukuvissa näytetään nuoremmilta.. Mies painaa enemmän, mikä hyvä, minulla vatsaa- siitä tulee joskus kommenttia. Hyvä suhde, seksi on ihanaa!

Vierailija
11/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä aika on suhteellista, ollaan oltu nyt 6 vuotta yhdessä ja mulla ikää 24 ja miehellä 26 niin ajattelen että suht pitkään ollaan oltu. Kaksi alle kolme vuotiasta lasta on siunaantunut. Tällä hetkellä ollaan molemmat samoissa mitoissa kuin suhteen alussa, minä olen ehkä hieman hoikempikin. Raskauksien myötä olin hetken vähän isompi,mutta olen päässyt jälleen kuosiin. Mies keräsi myötätuntokiloja raskaana ollessani mutta ne eivät jääneet kauaksi aikaa. Seksiä harrastamme usein, mutta nykyään se on mahdollista vain lasten ollessa unilla. Ja joskus väsyttää niin ettei jaksa. Suunnilleen 3-7krt viikossa.

Vierailija
12/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lihonut noin 10 kg mutta oli teinipoikana 15v sitten tosi laiha. Nyt alkaa näyttää mieheltä. Mä oon laihtunut suunnilleen saman verran kuin mies on lihonut. Yksi lapsi on. Seksielämä yhtä aktiivista kuin teineinä mutta kokeilevampaa.

Vierailija
13/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ollaanko me oltu "kauan" yhdessä, mutta siis 9 vuotta on yhteiseloa takana. Molemmilla on paino jojoillut tässä ajan saatossa ja miehen on ollut vaikeampi sitä pudottaa luultavasti johtuen geeneistä. En koe sitä kuitenkaan minkäänlaisena ongelmana. Pieniä lapsia meillä on kaksi. Tottakai seksielämä on muuttunut sitten ensimmäisten vuosien. Nykyään seksiä on ehkä 1-4krt/vko, kun molemmat ollaan työelämässä. Hyvin ja onnellisesti tässä porskutellaan "ruuhkavuosia" :)

Vierailija
14/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hoikempi nykyään ja pukeutuu paremmin. Seksielämän hän lopetti pari vuotta sitten. Yhdessä on oltu noin 20 vuotta.

Vierailija
15/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin on lihonut jonkinverran ja rupsahtanut ulkoisesti muutenkin. En tiedä ketään joka olisi kumonnut maan vetovoiman, kyllä 40+ ikäiset rupsahtaa väkisinkin. En me kumpikaan olla saman näköisiä kuin koulukuvissa. ;-)

Seksi on harventunut mutta ei se loppunut ole. Se on muuttunut kausittaiseksi. Joskus on esim kiireitä töissä ja/tai lapset sairaana niin kumpikaan ei jaksa kolmeen viikkoon muuta kuin nukkua. Joskus välillä voi sitten mennä monta kertaa viikossa ja jopa pari kertaa samana iltana.

Vierailija
16/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes 20 vuotta yhdessä ollaan oltu. Mies ei ole paljoa muuttunut, ehkä hieman rotevoitunut, eli saanut alkuaikojen poikamaisuuden pois ja tullut miehen näköiseksi. Minä olen kolmen lapsen myötä saanut viitisen kiloa painoa lisää, mutta ne ovat tulleet täsmälleen oikeisiin paikkoihin. 19 vuotta sitten ostetut housut mahtuvat kuitenkin moitteettomasti päälle vieläkin.

Vierailija
17/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 v yhdessä.

Ollaan lihottu molemmat viitisen kiloa mutta välillä laihdutellaan ja harrastetaan lolemmat säännöllisesti liikuntaa.

Vähän harmaata pilkottaa ja alkavia ryppyjä. Normaaleja juttuja.

Seksiä joka viikko.

Itselläni pieni kriisi meneillään, seikkailla tekisi mieli kun tässä parhaillaan parikin miestä piirittää ja tekisi mieli antaa mennä vaan. En tietenkään anna, olen sitoutunut mieheni mutta damn! Tekis niin mieli!

Vierailija
18/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä 23 vuotta. Kumpikin on lihonut suunnilleen saman verran, reilun 10 kg (taidetaan olla jo lievän ylipainon puolella). Lapsia on viisi ja seksielämämme on edelleen vireää. Kehon muutokset eivät ole siihen vaikuttaneet juurikaan. Minusta tosin tuntuu välillä siltä, että koska kroppani ei ole enää samanlainen, kuin nuorena, en voi olla haluttava. Mutta mieheni mielestä asia on toisin. Siitä hänelle iso kiitos, että hän sanoo sen usein ääneenkin!

Vierailija
19/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lihonnut 10-15kg on silti lähes normaalin ison miehen lookia ..ent kuntosali friikki

Minä lihonnut +50kg olen vähän repsahtanut herkut ovat ollet heikkouteni ja nyt olen jo sairaanloisen lihava

Vierailija
20/35 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v ja 2 lasta; miehen vatsa on kasvanut, mutta hän on vähän jojoilevaa tyyppiä joten uskon ennen kesää hoikistuvan. Itse olen samoissa mitoissa kuin silloin. Seksi on hyvää mutta kuopuksen (11kk) syntymän jälkeen ollut melko vähäistä. Kuopus on niin kiinni minussa ja nukkuukin välissämme, en jotenkin.kaipaa yhtään enempää kosketusta vasn pikemminkin rauhaa 😄 Mutta kyllä tämä tasaantuu tästä. Olemme nyt onnellisimmillamme tuosta huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme