Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka olette naimisissa ensimmäisen seksikumppanin kanssa

Vierailija
25.03.2016 |

Mietittekö koskaan, minkälaista seksi jonkun toisen kanssa voisi olla?

Olen itse ollut saman miehen kanssa liki 20 vuotta, mutta ehdin sitä ennen elää villiä nuoruutta. Epäilen, että ilman tuota vaihetta uteliaisuus veisi voiton, ja haluaisin kokeilla muitakin miehiä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti. Yhdessä yli 20 vuotta. Seksi edelleen ihanaa.

Vierailija
42/48 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä sinua kiinnostaa? Jos itselläsi on kuitenkin muita ollut...provo.

Öö, miten tämä voisi olla provo? Kuten kerroin, tämä kiinnostaa siksi, etten voisi kuvitella itseäni samaan tilanteeseen. Olen tyytyväinen että ehdin kokea muutakin, ennen kuin rakastuin mieheeni. Tiedän myös useita pareja, jotka ovat olleet toistensa ensimmäisiä, mutta päätyneet myöhemmin pitkän liiton jälkeen eroon. Yhtenä syynä on usein mainittu juuri kokematta jäänyt nuoruus.

Ap

No mietippä jos itse olisit ollut vain miehesi kanssa. Mitä olisit menättänyt jättämällä kokematta huonommat suhteet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuus on sitä että on tyytyväinen siihen mitä on saanut ja saavuttanut.

Vierailija
44/48 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin, mutta en usko että olisi parempaa muiden kanssa! SE on vaan parempaa ja parempaa koko ajan.

Vierailija
45/48 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pettäminen kiinnostaa niin suosittelen www.aviorikos.net sivustoa ;)

Vierailija
46/48 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa ensimmäisen seksikumppanini kanssa, minäkin olen hänelle ensimmäinen. Kummallakin on ollut muitakin, joten ei tarvitse miettiä.

Vierailija
47/48 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sitä joskus ja varmasti kaikki miettii, ne valehtelee jotka ei olisi muka ikinä miettinyt.

En olisi koskaan tehnyt mitään enkä tehnykään 10v avioliiton aikana, koska se että olimme toistemme ainoat seksikumppanit oli tavallaan romanttinen ajatus. Vaimon mielestä ei, koska pani työkaveriaan ja liitto päättyi siihen. Hän ihan suoraan sanoikin että halusi kokeilla muita. Itse olin tyytyväinen noinkin. Myöhemmin olen pannut sitten sinne sun tänne, ihan ketä tahansa, koska mitä väliä sillä enää on. Kyse on luonteesta, toisen ovat sitoutuvia, toiset etsivät aina uutta iloa elämään. Olin sitoutuvaa tyyppiä, vaimo taas ei ollut. Enää en ole minäkään.

Vierailija
48/48 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa ensimmäisen seksikumppanini kanssa, minäkin olen hänelle ensimmäinen. Kummallakin on ollut muitakin, joten ei tarvitse miettiä.

Oletteko pettäneet vai onko avoin suhde? Minä en pystyisi jakamaan puolisoa toisten kanssa.