Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä kuuluu miehelle nykyään, joka aikanaan vei neitsyytesi?

Vierailija
25.03.2016 |

Itse sain juuri kuulla, että oman neitsyyteni vienyt mies on kuollut sairauteen ja kyllähän se pysäyttää. Nuori mies vielä, 35-vuotias vasta.

Mites teillä? Onko jollain kenties vielä sama mies kainalossa? 👄

Kommentit (230)

Vierailija
41/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihonut ja turvonnut on ainakin. Monia lapsia parin naisen kanssa. Niin oksettava ja moraaliton hyväksikäyttäjä ettei enempää kiinnosta tietää, ahdistaa ajatuskin :(

Vierailija
42/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On saanut taas tuomion ja istuu vankilassa. Pedofiliasta. Oikeasti. Mutta teidän ei tartte hätääntyä minun suhteeni; olin 25 kun oman neitsyyteni menetin.

Ja se oli ihan ok jannu vieläpä :/ En nyt mitään rakastanut tai sellaista, mutta kuitenkin.

Niin ja enpä tietäisi muuten mutta nimi oli lehdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki itsarin, meidän yhdenillan jutusta jotain viisi-kuusi vuotta jälkeenpäin. Ja tuosta yhdenillan jutusta on jo 30 vuotta.

Vierailija
44/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harri on haudassa. Itsari.

Vierailija
45/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naimisissa, asuu edelleen samalla pikkupaikkakunnalla, tytär ja poika, kuten minullakin nykyisin.

Pari vuotta oltiin yhdessä, jätti minut, puolen vuoden kuluttua ruinasi takaisin, mutten huolinut.

Vierailija
46/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin meni pari vuotta sitten, nykyisin nähtävästi on poliisi. Muuta en hänestä tiedä.

Vierailija
47/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä eikä voisi vähempää kiinnostaa

Vierailija
48/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa se valkkaa meille mätsiä. Pelataan Payday 2:sta, koska se on viikon verran ilmainen Steamissa. Parisuhdetta takana 6v, neitsyys meni 4v sitten.

N20

Vierailija
49/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 10v sitten korkkas mut. Nyt se voitelee tossa eväsleipiä huomista työvuoroa varten.

Vierailija
50/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyys on miesten keksimä konsepti naisten hallitsemiseen ja arvottamiseen.

Vierailija
51/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut yhdessä nykyisensä kanssa muutaman vuoden, viime vuonna näytti tulleen isäksi. Vaimomatskua se mustakin tais pedata puheittensa perusteella, mutta yhden yön jutuksi sit kuitenkin jäi, en halunnut miksikään pirtin emännäksi jäädä :D

No saavutitko parempaa kuin pirtin emännnän roolin?

Vierailija
52/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että opiskelee taas. Välillä teki jo oman alan töitä, mutta lähti sitten kuitenkin tavoittelemaan unelmaansa. Toivon että on onnellinen tahollaan. Facebookin perusteella oli parisuhteessa, mutta nyt ei enää näy statusta. :/

Neitsyys meni n. 14 vuotta sitten, itse olin 17 v ja poikaystävä 21. Taustalla soi Tiktakin Satuprinsessa radiosta :D

Vierailija
53/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänsä kanssa lämmittää saunaa. Ollaan mökillä, mä kattelen Twisteriä telkasta (aika klassikkoleffa!) :D

Vierailija
54/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa se sama mies istuu sohvalla vieressä, 30 vuoden jälkeenkin.

Vierailija
55/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa se vieressä pohtii johonkin peliin ratkaisua, 7 vuotta myöhemmin :)

Vierailija
56/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan proffana silloisessa opinahjossaan. Muistelen, että akateeminen ura ja professorin arvo olivat hänellä unelmana jo silloin, vaikka kaukaiselta se tuntui, kun molemmat olimme vaatimattomista oloista. Minäkin sain mitä halusin, paitsi hänet. Hän ei halunnut viettää ensimmäisen kanssa koko loppuelämäänsä.

Vierailija
57/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin on menossa.. minun kanssa ;)

Vierailija
58/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa se näpyttelee sohvalla kännykässä. Ollaan oltu jo kauan naimisissa ja tehty ahkerasti lapsia, odotan neljättä. Mentiin naimisiin vuosi neitsyyden viemisestä.

Vierailija
59/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli baarimikkona Tampereella, kun viimeksi törmäsin asioidessani sillä baaritiskillä jokunen vuosi sitten. Muusta ei mitään hajua, enkä muista nimeäkään enää 15 vuoden jälkeen.

Vierailija
60/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkille lähti. Takana kymmenen vuotta suhdetta ja hyvin pyyhkii. Olin yli parikymppinen meidän kohdatessa. Ei ollut mitään uskonnollista taustaa neitsyyden säilyttämisen suhteen. Ihan vaan ekaa kertaa sytytti kunnolla ja samanaikaisesti ihminen tuntui niin luotettavalta, että sänkyyn asti teki mieli (varmaan kaverin raiskauskokemus teki myös varovaisemmaksi). Kaverit haukkuivat teininä liian rantuksi, mutta tulipahan odotettua se jannu, jonka kanssa housuja ei enää vain malttanut pitää jalassa ;)