mitä kuuluu miehelle nykyään, joka aikanaan vei neitsyytesi?
Itse sain juuri kuulla, että oman neitsyyteni vienyt mies on kuollut sairauteen ja kyllähän se pysäyttää. Nuori mies vielä, 35-vuotias vasta.
Mites teillä? Onko jollain kenties vielä sama mies kainalossa? 👄
Kommentit (230)
Minullakin kuollut, vähän yli nelikymppisenä. Elämäni rakkaus, kaipaan vieläkin ja rakkaudella muistan. Vaikka suhteemme ei jatkunutkaan silloin nuorena.
En tiedä enkä voi googletella kun en muista hänen nimeään.
Jos kaikki vastasivat rehellisesti niin yllättävän paljon pareja jotka ovat naimisissa ekan seksikokemuksensa kanssa. *Nostaa virtuaalihattua*
Näin kerran bussista. Oli lihonut aika paljon. Sinänsä ironista, koska vihjaili aikanaan minun painostani (jossa ei ollut mitään vikaa, 175/54!!!)
Aika moni tuntuu olevan ensirakkautensa kanssa yhä yhdessä? Itselläkin kyseinen mies istuskelee sohvalla vieressä ja ihmetellään sohvaperunoita :) 8 v yhteistä taivalta.
Ehkä on vielä suhteessa ja opiskelee. En tiedä, kun ei kiinnosta.
Nimi saattoi olla Pasi, mutta en enää muista ihan varmaksi. Pantiin laivalla, ei nähty koskaan sen koommin. Enkä taatusti tunnistaisi, vaikka viereen istuisi. :D Sinänsä ihan kaunis muisto, halusin neitsyydestä "eroon", tämän juuri sopivan tyypin kanssa kipinöi puolin ja toisin, enkä estellyt vääjäämätöntä. Kumia käytettiin, totta kai.
Naimisissa entisen luokkakaverini kanssa. Kaksi lasta.
Minä olin se, joka jätti ja luokkakaveri sitten lohdutti. Ikää oli jo peräti 18 vuotta.
Naimisissa naisen kanssa, johon vaihtoi minut lennosta. Tosin tämä tapahtui vasta monta vuotta sen jälkeen, kun olimme ensimmäisen kerran seurustelleet. Ensimmäisellä kerralla hän jätti minut ja yritti itsemurhaa. Mankui takaisin myöhemmin, kun ei ollut kuulemma koskaan päässyt yli.
Jep, olin idiootti.
Hyväähän hänelle kuuluu. On aviomieheni. :)
On ollut yhdessä nykyisensä kanssa muutaman vuoden, viime vuonna näytti tulleen isäksi. Vaimomatskua se mustakin tais pedata puheittensa perusteella, mutta yhden yön jutuksi sit kuitenkin jäi, en halunnut miksikään pirtin emännäksi jäädä :D
Lähti just hakeen lapsia koulusta. Eli yhdessä ollaan ja 22v on neitsyyden viennistä aikaa.
Juu, tuossahan tuo istuu vieressäni. 9 vuotta on kulunut :) <3
En tiedä, en tuntis naamasta, mutta nimen jos kuulisin niin tietäisin, sen verran harvinainen nimi, suomalainen kuitenkin.
Neitsyys meni itsekeskeiselle, kateelliselle, mielenvikaiselle häntäheikille. Nykyään se on kulissiliitossa yhden eukon kanssa, jota myös petti. Kuulin reilu vuosi sitten, että ukolla on syöpä, eikä ilmeisesti parane. En tosin tiedä onko tuo totta vai vaan huomionkerjäystä. Sillä on usein tapana keksiä tarinoita itsestään, jotka eivät pidä paikkaansa. Jos syöpäuutinen nyt sattuisi olemaan totta, niin ajattelen, että saipahan vihdoinkin ansionsa mukaan.
Toivottavasti hyvää. :) On nykyinen aviomieheni. 21 vuotta yhdessä.
On saanut taas tuomion ja istuu vankilassa. Pedofiliasta. Oikeasti. Mutta teidän ei tartte hätääntyä minun suhteeni; olin 25 kun oman neitsyyteni menetin.
Ja se oli ihan ok jannu vieläpä :/ En nyt mitään rakastanut tai sellaista, mutta kuitenkin.
On naimisissa, ja kohta kolmen lapsen isä. Ja juuri suihkussa ;)
Toivottavasti hänelle kuuluu hyvää. Ainakin ihan onnelliselta vaikuttaa kun silloin tällöin törmäillään ja jutskaillaan.
Hyvää kuuluu, edelleen ollaan yhdessä. Neitsyyden viemisestä on kohta 20v aikaa :)