Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä kuuluu miehelle nykyään, joka aikanaan vei neitsyytesi?

Vierailija
25.03.2016 |

Itse sain juuri kuulla, että oman neitsyyteni vienyt mies on kuollut sairauteen ja kyllähän se pysäyttää. Nuori mies vielä, 35-vuotias vasta.

Mites teillä? Onko jollain kenties vielä sama mies kainalossa? 👄

Kommentit (230)

Vierailija
21/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuuluu, edelleen ollaan yhdessä. Neitsyyden viemisestä on kohta 20v aikaa :)

Vierailija
22/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin kuollut, vähän yli nelikymppisenä. Elämäni rakkaus, kaipaan vieläkin ja rakkaudella muistan. Vaikka suhteemme ei jatkunutkaan silloin nuorena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä enkä voi googletella kun en muista hänen nimeään. 

Vierailija
24/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki vastasivat rehellisesti niin yllättävän paljon pareja jotka ovat naimisissa ekan seksikokemuksensa kanssa. *Nostaa virtuaalihattua*

Vierailija
25/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran bussista. Oli lihonut aika paljon. Sinänsä ironista, koska vihjaili aikanaan minun painostani (jossa ei ollut mitään vikaa, 175/54!!!)

Vierailija
26/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tuntuu olevan ensirakkautensa kanssa yhä yhdessä? Itselläkin kyseinen mies istuskelee sohvalla vieressä ja ihmetellään sohvaperunoita :) 8 v yhteistä taivalta.

Vierailija
27/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on vielä suhteessa ja opiskelee. En tiedä, kun ei kiinnosta.

Vierailija
28/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi saattoi olla Pasi, mutta en enää muista ihan varmaksi. Pantiin laivalla, ei nähty koskaan sen koommin. Enkä taatusti tunnistaisi, vaikka viereen istuisi. :D Sinänsä ihan kaunis muisto, halusin neitsyydestä "eroon", tämän juuri sopivan tyypin kanssa kipinöi puolin ja toisin, enkä estellyt vääjäämätöntä. Kumia käytettiin, totta kai.

Vierailija
29/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa entisen luokkakaverini kanssa. Kaksi lasta.

Minä olin se, joka jätti ja luokkakaveri sitten lohdutti. Ikää oli jo peräti 18 vuotta.

Vierailija
30/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa naisen kanssa, johon vaihtoi minut lennosta. Tosin tämä tapahtui vasta monta vuotta sen jälkeen, kun olimme ensimmäisen kerran seurustelleet. Ensimmäisellä kerralla hän jätti minut ja yritti itsemurhaa. Mankui takaisin myöhemmin, kun ei ollut kuulemma koskaan päässyt yli.

Jep, olin idiootti.

Vierailija
31/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväähän hänelle kuuluu. On aviomieheni. :)

Vierailija
32/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut yhdessä nykyisensä kanssa muutaman vuoden, viime vuonna näytti tulleen isäksi. Vaimomatskua se mustakin tais pedata puheittensa perusteella, mutta yhden yön jutuksi sit kuitenkin jäi, en halunnut miksikään pirtin emännäksi jäädä :D

Vierailija
33/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti just hakeen lapsia koulusta. Eli yhdessä ollaan ja 22v on neitsyyden viennistä aikaa.

Vierailija
34/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tuossahan tuo istuu vieressäni. 9 vuotta on kulunut :) <3

Vierailija
35/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en tuntis naamasta, mutta nimen jos kuulisin niin tietäisin, sen verran harvinainen nimi, suomalainen kuitenkin.

Vierailija
36/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyys meni itsekeskeiselle, kateelliselle, mielenvikaiselle häntäheikille. Nykyään se on kulissiliitossa yhden eukon kanssa, jota myös petti. Kuulin reilu vuosi sitten, että ukolla on syöpä, eikä ilmeisesti parane. En tosin tiedä onko tuo totta vai vaan huomionkerjäystä. Sillä on usein tapana keksiä tarinoita itsestään, jotka eivät pidä paikkaansa. Jos syöpäuutinen nyt sattuisi olemaan totta, niin ajattelen, että saipahan vihdoinkin ansionsa mukaan. 

Vierailija
37/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hyvää. :) On nykyinen aviomieheni. 21 vuotta yhdessä.

Vierailija
38/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saanut taas tuomion ja istuu vankilassa. Pedofiliasta. Oikeasti. Mutta teidän ei tartte hätääntyä minun suhteeni; olin 25 kun oman neitsyyteni menetin.

Ja se oli ihan ok jannu vieläpä :/ En nyt mitään rakastanut tai sellaista, mutta kuitenkin.

Vierailija
39/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naimisissa, ja kohta kolmen lapsen isä. Ja juuri suihkussa ;)

Vierailija
40/230 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hänelle kuuluu hyvää. Ainakin ihan onnelliselta vaikuttaa kun silloin tällöin törmäillään ja jutskaillaan.