mitä kuuluu miehelle nykyään, joka aikanaan vei neitsyytesi?
Itse sain juuri kuulla, että oman neitsyyteni vienyt mies on kuollut sairauteen ja kyllähän se pysäyttää. Nuori mies vielä, 35-vuotias vasta.
Mites teillä? Onko jollain kenties vielä sama mies kainalossa? 👄
Kommentit (271)
Tjaa, on hengissä, eläkkeellä ja isoisä, asuu omakotitalossa. Kaipa hänelle hyvää kuuluu.
Tapasin miehen 20 vuoden jälkeen joka vei neitsyyteni ja päädyttiin sänkyyn. Olin miehen kanssa nuorena, aloitettiin seurustelee 13 vuotiaana ja 15 vuotiaana pantiin ekan kerran. Se oli yhtä panemista silloin ja lintsattiin koulutakin monta kertaa ja mentiin miehen luokse panemaan. Muutin sitten 17 vuotiaana helsinkiin eikä enää tavattu 20 vuoteen kunnes näin sen facebookissa. Otin sitten yhteyttä mitä kuuluu viestillä ja kysyin muistaako minua. Ihan hyvin sillä menee, käytiin juhlimassa ja mies vonkasi ja minä annoin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasri haudassa.
Totta. Se kuoli vitutukseen muistellessaan kuinka surkea pano olit...
Hän on ollut aviomieheni jo yli 25 vuotta.
Hyvää tietääkseni kuuluu. Korkeakoulutettu, perheellinen.
Yhdessä on elämää kuljettu jo 35 vuotta
Kuollut jo aikaa sitten. Olisi nyt 91 v.
En tiedä. Iskin kotibileistä yhden puolitutun pojan, neitsyys alkoi itsestäni tuntua riesalta. Hän sai mennä kun tehtävä oli suoritettu, en moniin vuosiin ajatellutkaan seurustelusuhteita kenenkään kanssa. Halusin ja sain villin, vapaan nuoruuden.
Osa näistä jutuista on todella herttaisia. Valitettavasti en miehenä voi vastata tähän ketjuun, mitä kuuluu naiselle, jolle olen poikuuteni viemisestä ikuisesti kiitollinen. Muuten kirjoittaisin yhtä herttaisen jutun.
Suhakza