mitä kuuluu miehelle nykyään, joka aikanaan vei neitsyytesi?
Itse sain juuri kuulla, että oman neitsyyteni vienyt mies on kuollut sairauteen ja kyllähän se pysäyttää. Nuori mies vielä, 35-vuotias vasta.
Mites teillä? Onko jollain kenties vielä sama mies kainalossa? 👄
Kommentit (252)
Asuu lapsuudenkodissaan, mielenterveyden takia eläkkeellä, ei ole ollut naimisissa eikä lapsia. Ihan hyvä, ettei ollut vakava juttu aikoinaan meillä.
Kuoli keuhkosyöpään. En surrut, kun oltiin naimisissa ja rahat tiukalla ja piti valita ruoka tai tupakka ja ostin ruokaa niin turpiin tuli.
Heivasi minut 27 vuotta myöhemmin uuden naisen takia.
Hän on mennyt aika hurjan näköiseksi FB-sivujen perusteella.
Jaa, minä famu eli setämies vastaan.
Korkannut ainakin kolme neitsyttä nuorena miehenä eli alle 25:na.... ;)
Hyvät muistot on, vaikka olikin aikanaan kömpelöä toimintaa.
Hän vei neitsyyteni vuonna 2008 yliopiston fuksivuonna. Olin todella kiinnostunut hänestä, mutta ikävä kyllä tunne ei ollut molemmin puolinen. Hän jätti minut tekstiviestillä. Näimme ohi mennen vuosina 2009-2012 yliopiston käytävillä joskus mutta emme enää edes tervehtineet toisiamme. Sen jälkeen en ole nähnyt eikä aavistustakaan mitä hänelle kuuluu. Voisin toki yrittää stalkata mahdollista facebook profiilia, mutta en kehtaa kun Facebook voisi paljastaa asian hänelle kaveriehdotuksen muodossa.
Tinderistä bongasin 10 v sitten aivan törkeän hyvännäköisen (peli)miehen. Kävi luonani hoitamassa homman ja sitten ghostasi. En tiedä miten hänellä menee nykyään.
Palasi kotimaahan Irakiin, kun ei saanut Suomesta töitä
Jotain se tuossa koneella puuhaa. Hyvää kuului, kun viimeksi kysyin. Lapset nukkuu ja kohta mennään mekin ellei katsota jotain elokuvaa ensin.
Alkoholisoitunut on ja oli jo hyvällä alulla kun mun neitsyyden vei kun olin 16. Mut hemmetin hyvänäkönen on vieläkin, mutta enää en koskis pitkällä tikullakaan. Nyt ollaan jo 40+..
Hän on edelleen naimisissa saman rouvan kanssa kuin silloin. Heillä on nykyisin kolme lasta. Silloin vaimo oli esikoista synnyttämässä ja useamman päivän sairaalassa tarkkailussa.
Näytti olevan naimisissa ja hänellä 1lapsi