Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi te introverttinaiset ette panosta ulkonäköönne?

Vierailija
25.03.2016 |

Onhan se kiva jos ei ole pinnallinen, mutta ihminen on kuitenkin kokonaisuus, jossa on sekä se sisäpuoli, että ulkopuoli. Tuntuu minusta aika tyhmältä keskittyä vain siihen sisäpuoleen ihan kuin se olisi ainoa asia ja halveksia ulkokuorta.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap viitannee termiin "harmaa hiirulainen". Vaatii kyllä aikamoista sokeutta, jos oikeasti kuvittelee, että tyylittömyys ja introverttiys suoraan korreloivat toistensa kanssa. :D

Vierailija
22/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostan ulkonäköön sopivasti. En halua erottua isommin sillä en tykkää siitä tuntemattomat lähestyy tai kommentoi ulkonäköäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No. Miksi sinä et panosta asioihin, jotka eivät kiinnosta sinua? Outoa halveksia postimerkkeilyä.

Olipa huono vertaus. Jokaisella ihmisellä on ulkonäkö, mutta postimerkkeily on marginaalinen harrastus. Yhtä hyvin voisit jättää perseesi pyyhkimättä koska moinen harrastus ei kiinnosta.

Niinhän mä jätänkin. Ei kun oikeasti. Unohda se postimerkkeily ja mieti nyt itsekin, miksi ihmeessä joku ei panosta sellaiseen asiaan, jolla ei tunnu itselle olevan merkitystä?

Niin? Siksi kysyinkin että miksi sellaisella asialla ei ole merkitystä joka on kuitenkin osa jokaisen elämää. Ihminen on kokonaisuus. Miksi sinua ei kiinnosta ulkonäkösi? Oletko epäsosiaalinen?

Niin? Voi olla, että tarkoitamme eri asioita. Kyllä toki sen verran kiinnostaa, että peseydyn jne. Mutta ei kerta kaikkiaan kiinnosta se, että oisinko kauniimpi jos hiukset ois näin tai pitäisikö olla huulipunaa. Kyllä olen epäsosiaalinen, jos epäsosiaalisuutta on se, että luen mieluummin kirjaa kuin näen ihmisiä, ja mitä enemmän ihmisiä tapaan, sitä vähemmän ihmisiä haluan tavata.

Olet varmaankin hyvin onneton ihminen. Kirjan lukeminen ei estä ulkonäköön panostamista tai ihmisten tapaamista.

Enpäs olekaan. Olen ihminen, joka tietää, mitä haluaa ja elää sen mukaan, piittaamatta av-palstalla esiintyvistä totuudenpuhujista.

Vierailija
24/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin näen yhtä laittautuneita naisia kuin mitä ite oon :D ja oon kyllä pahimman luokan introvertti. Mies on ekstrovertti.

Vierailija
25/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mua kiinnostaisi näyttää hyvältä sellaisten ihmisten silmissä, joita en edes tunne? :D

Vierailija
26/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No. Miksi sinä et panosta asioihin, jotka eivät kiinnosta sinua? Outoa halveksia postimerkkeilyä.

Olipa huono vertaus. Jokaisella ihmisellä on ulkonäkö, mutta postimerkkeily on marginaalinen harrastus. Yhtä hyvin voisit jättää perseesi pyyhkimättä koska moinen harrastus ei kiinnosta.

Niinhän mä jätänkin. Ei kun oikeasti. Unohda se postimerkkeily ja mieti nyt itsekin, miksi ihmeessä joku ei panosta sellaiseen asiaan, jolla ei tunnu itselle olevan merkitystä?

Niin? Siksi kysyinkin että miksi sellaisella asialla ei ole merkitystä joka on kuitenkin osa jokaisen elämää. Ihminen on kokonaisuus. Miksi sinua ei kiinnosta ulkonäkösi? Oletko epäsosiaalinen?

Niin? Voi olla, että tarkoitamme eri asioita. Kyllä toki sen verran kiinnostaa, että peseydyn jne. Mutta ei kerta kaikkiaan kiinnosta se, että oisinko kauniimpi jos hiukset ois näin tai pitäisikö olla huulipunaa. Kyllä olen epäsosiaalinen, jos epäsosiaalisuutta on se, että luen mieluummin kirjaa kuin näen ihmisiä, ja mitä enemmän ihmisiä tapaan, sitä vähemmän ihmisiä haluan tavata.

Olet varmaankin hyvin onneton ihminen. Kirjan lukeminen ei estä ulkonäköön panostamista tai ihmisten tapaamista.

Enpäs olekaan. Olen ihminen, joka tietää, mitä haluaa ja elää sen mukaan, piittaamatta av-palstalla esiintyvistä totuudenpuhujista.

Defenssinsä kullakin.

Vierailija
27/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä introverttiydellä on tekemistä ulkonäön kanssa?

Vierailija
28/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan introvertti naisista tulee mieleen Amerikan unelmavävyn Katariina.

Vierailija
29/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti ja laittaudun kaikkialle viimeistä piirtoa myöten. Oikeastaan kokemukseni on juuri päinvastainen: tietämäni naiset, jotka eivät laittaudu yhtään, ovat kaikki pahimman sarjan hölöttäjä-ekstrovertteja.

Vierailija
30/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi?

Vierailija
31/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostan nykyään ulkonäkööni, koska nykyisen työni takia on pakko ja ymmärrän, että muille ihmisille se voi olla merkityksellistä. En kuitenkaan ole kovin kiinnostunut ulkonäköön liittyvistä asioista. Lähinnä välttämätön paha. Keskityn mieluummin muuhun.

Vierailija
32/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti ei yleensä halua herättää ulkonäöllään huomiota, vaan pukeutuu siten, että saa olla rauhassa.

Vierailija
33/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutenkin niin hyvännäköinen ettei tarvi panostaa. Ei myöskään paljon kiinnosta. Tykkään vetää paskaisissakin työvaatteissa. Kampaajalla istuminen on ajanhukkaa ja todella tylsää. Meikkaaminen saa kestää max 5 min. Vaatekauppaan minua ei saa millään. Jos ei miellytä niin ei voi mitään.