Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te introverttinaiset ette panosta ulkonäköönne?

Vierailija
25.03.2016 |

Onhan se kiva jos ei ole pinnallinen, mutta ihminen on kuitenkin kokonaisuus, jossa on sekä se sisäpuoli, että ulkopuoli. Tuntuu minusta aika tyhmältä keskittyä vain siihen sisäpuoleen ihan kuin se olisi ainoa asia ja halveksia ulkokuorta.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Vierailija
2/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Miksi sinä et panosta asioihin, jotka eivät kiinnosta sinua? Outoa halveksia postimerkkeilyä.

Vierailija
4/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse introvertti vai ekstrovertti?

Vierailija
5/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei vain kiinnosta. Hiukset ovat puhtaat ja pitkät, vaatteet ovat ehjät ja puhtaat, mutta en viitsi sen kummemmin panostaa. Mieheni tykkää kuulemma luonnollisesta lookista (minkä uskon, koska ei hän muuten tuossa hengaisi) ja ylimääräisiä miehiä ei ole tarvetta pyydystää.

Vierailija
6/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa sain päivän naurut!!menepä sivulle introvertit.netja ota selvää mitä se introverttius on!

Vierailija
7/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti ja panostan ulkonäkööni, ehkä liikaakin.

Vierailija
8/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä mikä on intropertvertertti.

Vierailija
9/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä selität? Otapa ensin selvää mitä introvertti tarkoittaa ennen kuin tulet mussuttamaan.

Vierailija
10/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on sanonut, etteivät introvertit panosta ulkonäköönsä?

Vierailija
11/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. Miksi sinä et panosta asioihin, jotka eivät kiinnosta sinua? Outoa halveksia postimerkkeilyä.

Olipa huono vertaus. Jokaisella ihmisellä on ulkonäkö, mutta postimerkkeily on marginaalinen harrastus. Yhtä hyvin voisit jättää perseesi pyyhkimättä koska moinen harrastus ei kiinnosta.

Vierailija
12/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on sanonut, etteivät introvertit panosta ulkonäköönsä?

Ei kukaan, mutta jos tunnistit itsesi aloituksesta, niin vastaa.

Vierailija
13/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa huono vertaus. Jokaisella ihmisellä on ulkonäkö, mutta postimerkkeily on marginaalinen harrastus. Yhtä hyvin voisit jättää perseesi pyyhkimättä koska moinen harrastus ei kiinnosta.

Niinhän mä jätänkin. Ei kun oikeasti. Unohda se postimerkkeily ja mieti nyt itsekin, miksi ihmeessä joku ei panosta sellaiseen asiaan, jolla ei tunnu itselle olevan merkitystä?

Vierailija
14/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistä itseäsi ennenkuin tulet tänne sössöttämään. Yleissivistyksen tasosi on jäänyt liitukaudelle.

Vierailija
15/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän mä jätänkin. Ei kun oikeasti. Unohda se postimerkkeily ja mieti nyt itsekin, miksi ihmeessä joku ei panosta sellaiseen asiaan, jolla ei tunnu itselle olevan merkitystä?

Niin? Siksi kysyinkin että miksi sellaisella asialla ei ole merkitystä joka on kuitenkin osa jokaisen elämää. Ihminen on kokonaisuus. Miksi sinua ei kiinnosta ulkonäkösi? Oletko epäsosiaalinen?

Vierailija
16/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä introverttinainen ainakin panostaa ulkonäköönsä. Mulla laittautuminen on harrastus ja mukava ajanviete. Rakastan mm. erilaistan meikkilookkejen kokeilua vapaapäivisin. Voin toki lähteä ulos myös meikittä, mutta koska meikkaaminen on mulle yksi itseni ilmaisumuoto ja nautin siitä, niin harvemmin tätä teen.

Vierailija
17/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Siksi kysyinkin että miksi sellaisella asialla ei ole merkitystä joka on kuitenkin osa jokaisen elämää. Ihminen on kokonaisuus. Miksi sinua ei kiinnosta ulkonäkösi? Oletko epäsosiaalinen?

Niin? Voi olla, että tarkoitamme eri asioita. Kyllä toki sen verran kiinnostaa, että peseydyn jne. Mutta ei kerta kaikkiaan kiinnosta se, että oisinko kauniimpi jos hiukset ois näin tai pitäisikö olla huulipunaa. Kyllä olen epäsosiaalinen, jos epäsosiaalisuutta on se, että luen mieluummin kirjaa kuin näen ihmisiä, ja mitä enemmän ihmisiä tapaan, sitä vähemmän ihmisiä haluan tavata.

Vierailija
18/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä muista, mutta itse harrastan kosmetiikkaa, vaikken ole siitä mitenkään ylpeä. Joka paikka täynnä purtiloita ja meikkejä ja sitten en edes käy paljon missään. :D

Vierailija
19/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, kylläpä panostan ja muutkin sen huomaa.

Vierailija
20/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Voi olla, että tarkoitamme eri asioita. Kyllä toki sen verran kiinnostaa, että peseydyn jne. Mutta ei kerta kaikkiaan kiinnosta se, että oisinko kauniimpi jos hiukset ois näin tai pitäisikö olla huulipunaa. Kyllä olen epäsosiaalinen, jos epäsosiaalisuutta on se, että luen mieluummin kirjaa kuin näen ihmisiä, ja mitä enemmän ihmisiä tapaan, sitä vähemmän ihmisiä haluan tavata.

Olet varmaankin hyvin onneton ihminen. Kirjan lukeminen ei estä ulkonäköön panostamista tai ihmisten tapaamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan