Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle tarjottu 1000 euroa

Vierailija
25.03.2016 |

Niin tuossa otsikossa se olikin. Mulle tarjottu 1000 euroa seksistä. Ihan normaali kaveri tarjos. Ja on ihan tosissaan. Olen ihan kaunis 38 vuotias nainen. Aluksi kieltäydyin, mutta nyt helppo raha alkoi kiinnostamaan. Mitenhän tässä tekis?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä itseltäsi kuka maksaa tonnin seksistä jos satasellakin saa? Ihan laadukkaita huoria, sekä nuoria että vanhoja, ulkomaalaisia ja suomalaisia.

Joko kyseessä on kusetus eikä aiokkaan maksaa tai sulle ollaan järjestämässä ansaa esim miehesi toimesta.

Vierailija
62/66 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin on tarjottu tonnia panosta. Olen 37-vuotias. Mies olisi maksanut etukäteen. Loukkaannuin todella tarjouksesta. Ilmoitin etten ole huora ja kuinka miehelle tulee edes mieleen ehdottaa moista. Kerroin, että harrastan seksiä täysin eri syystä, kuin ansaintamielessä. Minusta olisi etovaa esim istua sohvalla, joka on perseellä tienattu. Etoo myös n. nelikymppiset miehet, jotka kerskuvat auttavansa nuoria opiskelijatyttöjä pienillä nautintovierailuillaan kun oma muijakaan ei anna ja kakarat kotona rasittaa. :(

Ja ei, minulla ei ole lapsia eikä tuollaista puolisoa. Sinkku olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin tonnista. Kaikkiin reikiin, mutten koko yötä. Olen 33v ihan hyväkroppainen blondi, ja just nyt erittäin peeaa. Kun joku vaan tarjoais.

Vierailija
64/66 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä antaisin tonnista. Kaikkiin reikiin, mutten koko yötä. Olen 33v ihan hyväkroppainen blondi, ja just nyt erittäin peeaa. Kun joku vaan tarjoais.

Kuulostaa hyvältä. M35

Vierailija
65/66 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. M35

Oliko tuo tarjous?

Vierailija
66/66 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. M35

Oliko tuo tarjous?

Jos niin haluat. M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme