Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle tarjottu 1000 euroa

Vierailija
25.03.2016 |

Niin tuossa otsikossa se olikin. Mulle tarjottu 1000 euroa seksistä. Ihan normaali kaveri tarjos. Ja on ihan tosissaan. Olen ihan kaunis 38 vuotias nainen. Aluksi kieltäydyin, mutta nyt helppo raha alkoi kiinnostamaan. Mitenhän tässä tekis?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, ettei kaikki varmaan halua ammattihuoralta.

Vierailija
22/66 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka tarjoaa 1000 jokusen tunnin sessiosta 38 vuotiaan naisen kanssa? Epäilen. Vaikka olet "äärimmäisen kaunis" jne, niin olet silti liki 4 kymppinen. Kuka tarjoaa edes parikymppiselle tuollaista. Luksus luokan daamitkaan jotka ovat todella upeita ja osaavat hommansa, eivät pyydä tuollaista summaa.

Minua ei tonnilla edes saa yöksi. Se ei ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka maksaa. En edes suostu mihinkään sairaaseen settiin, mutta kyllä niitä rikkaita ihmisiä riittää ja asiakkaansa voi itse valita. Ainakin minä voin. Monilla asiakkailla on vaimot ja lapset, työstressi ja pankkilaina. Kaipaavat pientä hupia ja ovat siitä valmiita maksamaan. Ei ole minun asia, en tuomitse. Otan rahat, teen työni ja jatkan elämääni.

N 18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläi voin suht hyvin menestyvänä yrittäjänä sanoa, että tonni kerrasta ei kovin iso summa ole. Jos vaikka pari-kolme kertaa vuodessa haluaa vähän vaihtelua.

M46

Vierailija
24/66 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin matchi on kohdillaan, kun tonni on toiselle kuukauden pelastus ja toiselle karkkiraha. Itellä vois näin parin drinkin jälkeen pari kolme hunttia liietä, jos just nyt eteen tulis kaksvitonen - kolmekymppinen hemeiseva suttura kauppaa hieromaan. (Ammattihuorissa en ole käynyt enkä mene!)

M 40+ 

Vierailija
25/66 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka tarjoaa 1000 jokusen tunnin sessiosta 38 vuotiaan naisen kanssa? Epäilen. Vaikka olet "äärimmäisen kaunis" jne, niin olet silti liki 4 kymppinen. Kuka tarjoaa edes parikymppiselle tuollaista. Luksus luokan daamitkaan jotka ovat todella upeita ja osaavat hommansa, eivät pyydä tuollaista summaa.

Minua ei tonnilla edes saa yöksi. Se ei ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka maksaa. En edes suostu mihinkään sairaaseen settiin, mutta kyllä niitä rikkaita ihmisiä riittää ja asiakkaansa voi itse valita. Ainakin minä voin. Monilla asiakkailla on vaimot ja lapset, työstressi ja pankkilaina. Kaipaavat pientä hupia ja ovat siitä valmiita maksamaan. Ei ole minun asia, en tuomitse. Otan rahat, teen työni ja jatkan elämääni.

N 18

Niin? Mutta kun tuo 38 vuotias saisi tonnin jo muutamasta tunnista, ei koko yöstä. Toisekseen, kukahan sinä olet ketään edes tuomitsemaan, itsehän sä persettäs jaat rahasta, eiköhän se mene niin päin, että joku tuomitsee sinut, jos tässä jotain tuomita pitää.

Mikähän se sinun normi taksasi sitten noin mielenkiinnosta oikein olisi, kun ei enää tonnitkaan riitä?

Vierailija
26/66 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimevuoden aikana huoran perseeseen meni n.1500€ mut siinä 200-300€ erissä joten olishan tuolla tonnin panonki puolitoista kertaa saanut, tiedä vaikka olis ollut parempi. Joskus olen tavallisille naapurintytöille heittänyt että mites seksi jos maksan 500€ ja yllättävän usein vastaus ei ole kieltävä vaan "olen kyllä sitä joskus miettinyt että voisi kokeilla":) -iskä-

Vierailija
27/66 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse selvästi siitä, että kaveri haluaa tiettyä naista, ei vain pelkkää panoa jonkun kanssa. Jos on sinkku niin ei seksissä mitään pahaa ole eikä se edes satu, joten kannattaa ehdottomasti suostua. Miksi pitäisi sanoa ei seksille?! Sehän on kivaa? Raha on ehkä moraaliton elementti, mutta kaverien kesken sen voi ottaa osin vitsinä.

Vierailija
28/66 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäätkö mikä leima siitä jää loppuiäks?

ei siitä mitään leimaa jää koska vain ap tietää ja toki me mutta eihän me tunneta toisiamme :)

Vierailija
29/66 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 18

Niin? Mutta kun tuo 38 vuotias saisi tonnin jo muutamasta tunnista, ei koko yöstä. Toisekseen, kukahan sinä olet ketään edes tuomitsemaan, itsehän sä persettäs jaat rahasta, eiköhän se mene niin päin, että joku tuomitsee sinut, jos tässä jotain tuomita pitää.

Mikähän se sinun normi taksasi sitten noin mielenkiinnosta oikein olisi, kun ei enää tonnitkaan riitä?

Ei ap kertonut oliko tarjous parista tunnista vai yöstä, vaan sanoi, ettei yöksi jää. Voi mies silti ollut tarjonnut sen yöstä ja ap miettii mihin suostuu.

Vierailija
30/66 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetät ap maineesi. Älä suostu. Kadut sitä vielä.

Vierailija
31/66 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan sinulle 200e jos pääsen liukkaille.. Ja tietysti etukäteen käteistä. :)

Vierailija
32/66 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaalla sitten tietysti.

Vain hullu maksaisi naimisesta 38v yh äipän kaa ja vie pussi päällä . Ei ikinä

Mieluummin runkkaisin, kortsun kanssa naiminen on ihan yhtä tyhjän kanssa paitsi jos pikkukakkoseen saisi paukuttaa

Vierailija
33/66 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 50 vuotias mies. Ja mielummin olisin 38 vuotiaan kanssa kuin 20 vuotiaan. Eikä se tonni niin iso raha ole. Että siitä asia olisi kiinni. Enkä alan ammattilaiseen koskisi. Siis hyvin voin ymmärtää, että joku maksaa tonnin 38 vuotiaalle amatöörille.

Vierailija
34/66 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen 200 euroa voisin helposti maksaa jos saisin vierasta :)

Vierailija
35/66 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taudit tarttuu!

Vierailija
36/66 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mulle kukaan ole tullut tarjoamaan tuhatta euroa seksistä?!?!?! Mä olen ihan kaunis ja viehättävä kolmekymppinen nainen. Suostuisin ihan varmasti jos mies suht ok olisi.

Vierailija
37/66 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläi voin suht hyvin menestyvänä yrittäjänä sanoa, että tonni kerrasta ei kovin iso summa ole. Jos vaikka pari-kolme kertaa vuodessa haluaa vähän vaihtelua.

M46

Nimimerkistäsi oletan että olet 46-vuotias mies. Maksaako joku sinulle tosiaan tonnin seksistä, kun kehut vielä olevasi menestyvä. Myytkö seksiä sekä miehille, että naisille?

Sinun ikäisenäsi naisena kyllä sanon, että jos joskus maksan seksistä, pitää myyjän olla sinua ainakin parikymmentä vuotta nuorempi.

Vierailija
38/66 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Seksuaalisuus on kuitenkin yksi ihmisen tärkeimmistä puolista ja sen kaupallistaminen voi olla terveydelle todella huonoksi. Raha on vain rahaa, mutta jos oma seksuaalisuus kärsii jatkossa tuosta seksistä jossa ei ole ollut mukana seksuaalisista haluista, niin onhan se hirveä kohtalo. Seksiä ei pitäisi harrastaa ilman seksuaalista halua. Arvosta omaa seksuaalista hyvinvointiasi! Tilanne voi olla nyt houkutteleva, mutta entäs aktin jälkeen kun suostuit rahasta, pahimmassa tapauksessa kiihottumatta? Jätä väliin. Et menetä mitään oikeasti tärkeää.

Vierailija
39/66 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46

Nimimerkistäsi oletan että olet 46-vuotias mies. Maksaako joku sinulle tosiaan tonnin seksistä, kun kehut vielä olevasi menestyvä. Myytkö seksiä sekä miehille, että naisille?

Sinun ikäisenäsi naisena kyllä sanon, että jos joskus maksan seksistä, pitää myyjän olla sinua ainakin parikymmentä vuotta nuorempi.

Naisen logiikalla se asia voi kääntyä noin. Itse ainakin ymmärrän hyvin selkeästi mitä kirjoittaja tarkoittaa.

Vierailija
40/66 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Seksuaalisuus on kuitenkin yksi ihmisen tärkeimmistä puolista ja sen kaupallistaminen voi olla terveydelle todella huonoksi. Raha on vain rahaa, mutta jos oma seksuaalisuus kärsii jatkossa tuosta seksistä jossa ei ole ollut mukana seksuaalisista haluista, niin onhan se hirveä kohtalo. Seksiä ei pitäisi harrastaa ilman seksuaalista halua. Arvosta omaa seksuaalista hyvinvointiasi! Tilanne voi olla nyt houkutteleva, mutta entäs aktin jälkeen kun suostuit rahasta, pahimmassa tapauksessa kiihottumatta? Jätä väliin. Et menetä mitään oikeasti tärkeää.

Onpa kamalaa... suorastaan kamalan tuttua = jotakuinkin sama kuin avioseksi 10 vuotta "parasta ennen" -päivän jälkeen.😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä