Mulle tarjottu 1000 euroa
Niin tuossa otsikossa se olikin. Mulle tarjottu 1000 euroa seksistä. Ihan normaali kaveri tarjos. Ja on ihan tosissaan. Olen ihan kaunis 38 vuotias nainen. Aluksi kieltäydyin, mutta nyt helppo raha alkoi kiinnostamaan. Mitenhän tässä tekis?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläi voin suht hyvin menestyvänä yrittäjänä sanoa, että tonni kerrasta ei kovin iso summa ole. Jos vaikka pari-kolme kertaa vuodessa haluaa vähän vaihtelua.
M46Nimimerkistäsi oletan että olet 46-vuotias mies. Maksaako joku sinulle tosiaan tonnin seksistä, kun kehut vielä olevasi menestyvä. Myytkö seksiä sekä miehille, että naisille?
Sinun ikäisenäsi naisena kyllä sanon, että jos joskus maksan seksistä, pitää myyjän olla sinua ainakin parikymmentä vuotta nuorempi.
Niin miten sen seksin laadun kanssa, kumpi hallitsee seksin paremmin 20 vuotia pissis vai 46 vuotias oikea nainen? Itse kyllä valitsisin 46 vuotiaan, laadusta kannattaa aina maksaa.
M
Jos ei olis pelkoa kiristämisestä tms jälkeenpäin, mikä ettei. Ottaisin rahat. Ei tuo tavara niin ihmeellinen ole ettenkö vois sitä iloa toisellekin jakaa :) Mulle nuorena kans heiluteltiin setelinippua, ei ollu rahasta kiinni mutta jätin väliin. Nyt vanhempana miettisin kyllä uudestaan. Eikä ollut edes tuttu, en olisi enää törmännyt häneen.
Kyllä minä olisin valmis maksamaan jo suunnilleen tuon 1000 pienestä riisuutumisesityksestä ja jos saisi vaikka koskettaa rintoja ja persettä!
t: Yrittäjämies 33 v.
Tai sitten tämä on joku testi, naisen tuttu mies on pyytänyt kaveriaan kysyyn moista. Tarkistaa naisen moraalin tällä tavalla.
Nyt vähän kiinnostaisi kuulla AP:ltä, että miten kävi, aika taisi mennä jo umpeen. Vai oliko trolli?
Sen verran oli rahalle käyttöä, että suostuin siihen. Ei kaduta. En ole noin helpolla koskaan saanut tuon verran rahaa. Tunti meni koko reissussa. Eikä mies ole ainakaan vielä alkanut perässä roikkua.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka tarjoaa 1000 jokusen tunnin sessiosta 38 vuotiaan naisen kanssa? Epäilen. Vaikka olet "äärimmäisen kaunis" jne, niin olet silti liki 4 kymppinen. Kuka tarjoaa edes parikymppiselle tuollaista. Luksus luokan daamitkaan jotka ovat todella upeita ja osaavat hommansa, eivät pyydä tuollaista summaa.
Minua ei tonnilla edes saa yöksi. Se ei ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka maksaa. En edes suostu mihinkään sairaaseen settiin, mutta kyllä niitä rikkaita ihmisiä riittää ja asiakkaansa voi itse valita. Ainakin minä voin. Monilla asiakkailla on vaimot ja lapset, työstressi ja pankkilaina. Kaipaavat pientä hupia ja ovat siitä valmiita maksamaan. Ei ole minun asia, en tuomitse. Otan rahat, teen työni ja jatkan elämääni.
N 18
Niin? Mutta kun tuo 38 vuotias saisi tonnin jo muutamasta tunnista, ei koko yöstä. Toisekseen, kukahan sinä olet ketään edes tuomitsemaan, itsehän sä persettäs jaat rahasta, eiköhän se mene niin päin, että joku tuomitsee sinut, jos tässä jotain tuomita pitää.
Mikähän se sinun normi taksasi sitten noin mielenkiinnosta oikein olisi, kun ei enää tonnitkaan riitä?
Ei ap kertonut oliko tarjous parista tunnista vai yöstä, vaan sanoi, ettei yöksi jää. Voi mies silti ollut tarjonnut sen yöstä ja ap miettii mihin suostuu.
Tunti meni tohon hommaan, ei siis edes sitä paria tuntia. Näin minä sen alussakin ymmärsin.
Vau, hieno juttu. Hyvä tuntipalkka. Kuva, että oli hyvä kokemus. Ootko sinkku vai varattu? Tunsitko miehen entuudestaan?
MIkä ero sillä on, jos mies maksaa koko illan ulkona ja vielä taksin kotiin ja ilta päättyy seksiin, tai että antaa rahaa suoraan käteen? Siis tietenkin siinä tapauksessa, että kyseessä yhden illan juttu. Eikö sekin ole tiettyä seksistä maksamista?
Ilman muuta kannattaa antaa pesää tonnista, itse antaisin vaikka satasesta jos joku tarjoaisi.
Kuulin jo aikaa sitten yli 70v naisystävältä, että hänelle oli tarjonnut 500 € englantia puhuva ulkomaalainen mies bussissa. Niin, että ei sillä iällä pelkästään ole merkitystä.
Mulle ehdotettiin tuota joskus ja sitten sitä, että voisin elää opintojen ohessa luksuselämää. Aloin vaan miettiä, että millaisen kuvan annan itsestäni. En ruvennut myymään itseäni. Kyllä nyt kaunis nainen saa markkina-arvonsa helpomminkin käyttöön jos on yhtään ovela.
Nainen1972 kirjoitti:
Ilman muuta kannattaa antaa pesää tonnista, itse antaisin vaikka satasesta jos joku tarjoaisi.
Mukava kuulla.
Nainen1972 kirjoitti:
Satanen tarjottu.
Mulle ei naiset anna vaikka maksaisin.
vilperi22 kirjoitti:
Mulle ei naiset anna vaikka maksaisin.
Näin se menee.
joskus teininä, olikohan neljäntoista, mullekin tarjottiin rahaa seksiä vastaan. huoraaminen on mun mielestä ok, mutta en suostunut. tee miten itse parhaaksi näet, kumpi vaan vaihtoehto on ok.
Wau, olen samanikäinen mutta en osaa kuvitella että kukaan maksaisi mulle tonnia seksistä.
Joku joka on esim toivottoman ihastunut tähän naiseen...