Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat pelkonne tulevaisuuden yhteiskunnan suhteen? Ikänne?

Vierailija
25.03.2016 |

Olen 44-vuotias. Minä pelkään arvojen koveneva. Ettei heikosta pidetä huolta. Että omat lapset joutuvat pitämään vanhuksen puolia yhä enemmän ja hoitamaan tätä. Muut eivät välitä.

Pelkään, että parhaat hoidot häviävät köyhempien ulottuvilta ja raha ratkaisee.

Pelkään, että eutanasiaa aletaan käyttää väärin. (Eli pidetään vanhuksen ja vaivaisen velvollisuutena mennä pois yhteisiä rahoja kuluttamasta.)

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään että Baba Vangan ennustukset vuodelle 2016 totetuu. Kaikki sen ennustukset WTC-tornien tuhoutumista myöten ovat toteutuneet..

Wtc:n ennustaminen ei ole suoranainen saavutus, paitsi toki jollekin syrjämetsän eukolle, tiesihän siitä vaikka kuinka moni jo vuosia etukäteen.

Vierailija
42/48 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten pelottaa arvopohjan muuttuminen, sillä se vaikuttaa myös kaikkeen muuhun. Vähäosaisista ei enää haluta huolehtia, kaikki ajavat vain omaa etuaan, ollaan kiinnostuneita vain omasta imagosta ja varallisuudesta. Lisäksi länsimaisen sivilisaation ylivallan häviäminen on vain ajan kysymys. Viime aikojen tapahtumat ovat saaneet pelkäämään, että tämä ei tapahdu niinkään luonnollisen väestönkasvun ja integroitumisen myötä, vaan että perinteiset Eurooppalaiset arvot saadaan sekasortoon lietsomalla yhä enemmän pelkoa. -N22

Länkkärit käytännössä tuhoavat itse itsensä vihaamalla omaa kulttuuriaan ja aliarvostamalla sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonompaan suuntaan ollaan menossa. Kaikki maailmassa kyllä toistaa itseään, jiten odotettavissahan tämä oli. Jatkossa jälleen rahalla saa ja hevosella pääsee ja loput kituu.

1900-luvun alussa alkoi taviksen elämän parantaminen. Aiemmalla vuosisadalla Lönnroth näki teiden varsilla nälkään kuolleita suomalaisia heinänkorsia suussaan. (Katovuosina)

Vierailija
44/48 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä enemmän almuista riippuvaisia työttömiä vetelehtii, kun taas työssä olevat tekevät yhä enemmän töitä. Kumpikaan osapuoli ei ole tyytyväinen, mutta työn saanut haluaa jatkaa, kun näkee, miten kurjaa työttömällä on, kun ei ole rahaa.

N22

Vierailija
45/48 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ahdistava ketju. Tämän lukemisen jälkeen pelkään asioita, joita en ole edes aiemmin miettinyt.

Vierailija
46/48 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa, että en kohta pysy kehittyvän teknologian vauhdissa. Nytkin on jatkuvaa sinnittelyä, että opin koko ajan käyttämään kaikkea uutta.

Nyt esim tuli android-puhelimia.vaaniva virus, joka voi soittaa maksunumeroihin. Tarttis osata jostain katsoa, onko totta, että muka mun 4.4.4-versioni ei ole haavoittuva, vaan jää siihen haavoittuvien väliin. Ja sitten pitäisbosatavkatsoa, onko valmistajalla mun malliini päivitys ja vielä osata asentaa se ja osata laittaa tiedot säästöön ja laittaa puhelimeen takas. No, tuosta jis selviää, niin mistäs tiedän, poistaako tuo päivitys ongelman.

Tietokoneellekin tuli tuo windows 10. Se pitäisi osata sitten päivityää ja osata käyttää.

N52.

Vierailija
47/48 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen hallitsemattoman maahanmuuton jatkuminen, ja sen seurauksena alueiden ghettoutuminen, radikalisoituminen, turvattomuus, terroriuhka ja yhteiskunnan jakautuminen joka näkyy mm. äärioikeiston liikehdintänä. Kehitys on jo näkyvissä Suomessakin.

Vierailija
48/48 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se millä tahdilla koneet syövät ihmisiltä työpaikat. Pian autot ajavat itsekseen, lääkkeiden jakelun hoitaa sairaaloissa robotti yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi