Naurattaa vähän ihmiset, jotka meikkaa töihin/kouluun jotain pari tuntia
Olin siis keskiviikko-torstai-välisen yön kaverillani. Hän oli menossa töihin kahdeksaksi ja piti siis lähteä kotoa 7.30. No mä heräsin viideltä vessahätään ja tää kaveri oli jo hereillä kanssa ja meikkasi. Sanoi, että laittautumiseen menee joka aamu 2-3 tuntia. Mitä ihmettä? Luuleeko tällaiset ihmiset, että jotain oikeasti kiinnostaa miltä ne näyttää TÖISSÄ? Kiva käyttää kahdestoistaosa-kahdeksasosa päivästään täysin turhaan toimintaan.
Itse opiskelen lääkiksessä ja voin sanoa, että mulla on vähän muutakin tekemistä elämässä kuin meikkaaminen. Esim. nukkuminen...
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä herään 5.40 jos lähden klo 7.40 töihin. Herään, pesen hampaat ja kasvot, luen lehden aamupalaa syödessäni. 6.30 alan meikata ja seitsemältä herätän lapset ja laitan tukan, 7.20 käyn vessassa ja 7.30 puen. Meikatessa ja hiuksia laittaessa en halua puhua kenellekään, koska käyn silloin mielessäni tulevan päivän läpi (olen lto).
Miksi alapeukut?
Niin mikä ongelma tässä? Sekö että herää aikaisin mut ulkonäköön käytettävä aika vie siitä sit kuitenkin vaan noin tunnin? Ku ap haki todellisia tällääjiä?
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut omasta kaveripiiristäni, että sellaiset jotka tätä harrastavat omaavat huonon itsetunnon. Heidän itsetuntoaan pönkittää huomio ja katseet, joita saavat miehiltä päivän mittaan. Vähän säälittävää. Itse herään korkeintaan tuntia ennen lähtöä ja siitä tunnista suurin osa menee torkun painamiseen, aamu-uutisten katsomiseen ja jumittamiseen. Vähän ripsaria ja tukka siististi riittää mulle arkipäivinä. Kyllä itsekin huomaan saavani enemmän katseita miehiltä, jos olen kunnolla laittautunut, mutta mua ei jaksa hirveästi kiinnostaa tuijottelevat ukot.
Olen muuttunut ns. näkymättömäksi, kun en ole enää parikymppinen, niin ketäköhän yritän meikkaamisella sitten miellyttää? Itsetuntoni on huono, mutta se ei liity miehiin. Välillä tulee ylilyöntejä pohjustuksessa, ja luulen, että se on useimmista katselijoista pikemminkin luotaantyöntävää.
Aloittaja voisi sitten nauraa kippurassa tätä: kun olin intissä niin tupakaveri heräsi siellä meikkaamaan puolitoista tuntia ennen muita. Metsäleireilläkin oli aina täydessä tällingissä, eikä ollut kyllä valtion tarjoama väripaletti jota naamaansa suti.