Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa! Tyyli hukassa.

Vierailija
19.02.2006 |

Joskus mullakin oli käsitys siitä millaiset vaatteet sopivat mulle, ja mulla oli jopa oma tyyliä. Erilaisia vaiheita on tietysti tullut käytyä läpi hius-, vaate-, meikki-ym.tyylin suhteen. Sitten tulin raskaaksi, jäin kotiin, sain lapsen, vartalo muuttui, rahaa on vähemmän, en liiku ilta-ym.menoissa tietenkään entiseen malliin, liikuntaharrastukset jääneet, kaupoissa ei tule pyörittyä - ja mikä on lopputulos:

-37v. nainen, vartalo päärynämallinen, pituus 177cm, ylipainoa muutama kilo (tiedätte kyllä missä)

-tukka roikkuu a. hartioilla b. ponnarilla

-vaatteet verkkari-college-farkut-linjaa. Ensimmäinen tuulipukukin tuli hankittua. Farkut sinänsä ihan hyvän näköiset. Kengät järkevät.

-naama harmaa, meikkityyli kutistunut värivoide-puuteri, sipaisu ripsaria linjalle. En muista miten luomiväriä käytetään, ja kannattaako sitä näihin ryppyyntyneisiin luomiin laittaa?

Auttakaa siskot nyt minua pulassa. Mistä aloittaa? En ole ollut koskaan näin tavallisen näköinen tallaaja vaan aika räväkkäkin pukeutuja. EN kuitenkaan voi palata nuoreksi enää, mutta en halua alkaa tädiksikään vielä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

panostat hyviin meikkikamoihin, niissäkin tärkeitä puuteri, ripsari, meikkivoide. sit kevään trendivärikartasta joku luomiväri (harjoittele, se on kuin polkupyörällä ajo, muistuu kyllä mieleen) ja huulipuna sekä -kiilto. Sit vain kamat päälle ja menoksi! :) Jos mietityttää mikä on ' in' , istu pari tuntia kaupungilla kahvilassa ja tarkkaile ohikulkijoita. Usein jää tosi hyviä pukeutumisideoita mieleen!

Vierailija
2/7 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä eniten hakemaan uusia juttuja: olen ollut aina hoikka ylävartalosta, pieni vyötärö. Hupsista heijaa mennyttä on tuo lapsen saamisen jälkeen. Pari makkaraa löytyy vyötäröltä, ja lantion mittasuhteet ovat jotenkin ihan kummat, entiset normaalikokoiset paidat olivat muuttuneet napapaidoiksi. Ennen tykkäsin pitää aika tiukkojakin yläosia, taitaa olla mennyttä moinen...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kovin löysä paita ja leveä lantio niin on helposti todellista isomman näköinen..

Vierailija
4/7 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan laihduttanut enkä aio nytkään laihduttaa. En mä niin lihava ole. Liikuntaa, erityisesti tanssia kyllä kaipaan mutta nykyisessä elämäntilanteessa se ei onnistu.

kiittäen ideoista jatkaa

ap

Vierailija
5/7 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläkroppa vaikuttaa mukavasti hiukan kapeammalta. iso peba on pop! :)

Vierailija
6/7 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä sitten kaulukselliset V-aukkoiset t-paidat. Asua voi piristää lantiolle putoavalla näyttävällä vyöllä. Ota raitoja hiuksiin, ne piristävät. Luomiväriksi hieman kimaltava neutraali sävy, muotoile kulmat ja laita huuliin kimaltavaa huulikiitoa. Panosta tyylikkääseen päällystakkiin, kenkiin ja kokonaisuuteen sopivaan käsilaukkuun.

Vierailija
7/7 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kiittää!