Sairasta tämä A4-paperi-buumi. Fitness-mallikaan ei välttämättä siihen pysty
http://www.jannihussi.com/wp-content/uploads/2016/03/IMG_4105.jp
"Mä olen nyt sitten varmaan joidenkin määritelmien mukaan ylipainoinen? Ei ole mikään normi että kaikki mahtuvat A4 paperin taakse, me ollaan kaikki eri mallisia ja hyvä niin!!"
Kommentit (15)
Ompa tosiaan hyvä olla ylipainonen...NOT
Hyvä Janni! Siinä oli tervepäinen juttu kerrankin. Ja tuli varmaan sössönkin kannattajaryhmälle selväksi, että vaikka ois kuinka timmi, niin välttämättä ei mahdu. Ja Jannia timmimmässä kunnossa ei oikein voi enää olla.
Paperi poikittain? Ihan hyvä mitta. Pystysuuntaan onkin liian kapoinen.
Kiinalaisella voin kuvitella noin kapean vyötärön, nehän kaikki on jotain 140cm pitkiä.
Meikäläisen vyötärö kyllä mahtuu tuohon A4-arkkiin enkä ole alipainoinen. Ruumiinrakenteestahan tuo vain on kiinni. Samaa mieltä olen siitä, että on ääliömäistä verrata itseään tuohon ja pyrkiä muottiin, johon ei välttämättä ruumiinrakenteensa vuoksi koskaan pääse.
Sivua ei löydy.
Kiinasta, tuosta sirojen naisten maasta, tuokin villitys on lähtöisin. Ei kannata kaikesta vauhkoontua, jos on romuluinen länkkäri :D
Minä käännän sen arkin toisin päin ja hyvin mahtuu. 😀
Kiinalaiset naiset ovat ihan erikokoisia ja heillä on erilainen ruumiinrakenne. Länsimaalaisen naisen on tuota vaikeampi tehdä, koska naiset meillä ovat tavallisesti paljon pidempiä sekä muutenkin sitten painoltaan isompia. Tuohon pystyy varmaan helposti joku 150cm pitkä 40-45 kiloinen tappi.
Jep. Oon ylipainoinen ja mun vyötärö mahtuu tuon taakse. Perseen peittämiseen taas tarvittaisiin varmaan kaksi poikittain :D
Huoh. Miten aikuiset (?) ihmiset jaksaa vouhottaa noin kovasti jostakin höpöhöpöhumpuukista??
Täh?