Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja tuota Periscopea! Sehän on täynnä alusvaatteisillaan meikkaavia ja joutavia puhuvia teinityttöjä!

Vierailija
25.03.2016 |

Huh huh!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. Siitä minä kolmikymppisenä miehenä nautin! Kiitos teknologia.

Vierailija
2/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä ole mitään ikärajaa"

Vierailija
4/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupillut saa huomiota ja setämiehet kullin kohotusta. Saattaa tosin tytsyjä myöhemmin vähän mietityttää, mutta se on sen ajan murhe.

M83

Vierailija
5/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ja parhaimmillaan ala-asteikäisiä keikistelemässä :/ Onneksi sentään vaatteet päällä!!

Vierailija
6/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä te löydätte noi periskooppi sivut minne menette seuraamaan? Jaetaanko niitä linkkejä jossain pervosivustoilla?

Vierailija
7/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläköön ihmiskunnan älyllinen kehitys! Loppulaskenta lienee jo täydessä vauhdissa.

Vierailija
8/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla ei oo teinityttöä. Aivan kamalaa seurattavaa ja vanhat setämiehet muna kourassa kyttää. Eikö nuo pissikset ymmärrä vai saako ne jotain kiksejä siitä, että ollaan peräkammarinpojan runkkumatskua?

Vierailija
9/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko tuohon periscopeen sen puhelin sovelluksen.

Vierailija
10/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen viisikymppinen nainen ja katson sieltä ihan muunlaisia videoita. Ap, mikä pakottaa sinut katsomaan vain vähäpukeisia teinejä..?

Vierailija
11/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko että se olisi täynnä lulttuurihistoriasta luennoivia, harmaantuneita professoreita?

Vierailija
12/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mulla ei oo teinityttöä. Aivan kamalaa seurattavaa ja vanhat setämiehet muna kourassa kyttää. Eikö nuo pissikset ymmärrä vai saako ne jotain kiksejä siitä, että ollaan peräkammarinpojan runkkumatskua?

Ei noin nuoret vielä ymmärrä kuinka pervoja miehet on. Monethan elävät siinäkin harhakäsityksessä, että omanikäisten poikien päässä pyörisi jotain muuta kuin pillu ja runkkaus. Pettyvät sitten kun poika ei rakastanutkaan vaan heitti vain loskat naamalle.

Vierailija
13/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa. T.ex-pissis. Onneksi silloin ei ollut somea 🙈

Vierailija
14/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tämä 'periscope'?

Vierailija
15/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noin nuoret vielä ymmärrä kuinka pervoja miehet on. Monethan elävät siinäkin harhakäsityksessä, että omanikäisten poikien päässä pyörisi jotain muuta kuin pillu ja runkkaus. Pettyvät sitten kun poika ei rakastanutkaan vaan heitti vain loskat naamalle.

Ja vanhat tätinaiset pilluaan sormettaen myötäilee...

Vierailija
16/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö aina sanota , että teinien tekemisiä pitää vahtia. Näin se käy helposti kun teinit kuvaavat itse tekemisensä

Vierailija
17/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ulalla kirjoitti:

Mikä on tämä 'periscope'?

Mäkin olen koittanu jo monta kuukautta selvittää asiaa, mutta en tiedä. https://www.periscope.tv/ sivuilta ei löydy mitään videoita.

Vierailija
18/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko että se olisi täynnä lulttuurihistoriasta luennoivia, harmaantuneita professoreita?

On siellä sellaisiakin.

Vierailija
19/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periscope on apps joka ladataan kännykkään. Sitten siellä voi katsoa esim. kartasta - koko maapallo - että mistä päin haluaa katsella videoita. Punainen pallo on live tai juuri kuvattu, vähän vanhempi sininen. Tietyn ajan jälkeen video katoaa, kuten Snapissä. Palloa klikkaamalla näkee vähän mitä videota on, niissä on yleensä kuvaus. Klikkaamalla voi avata ja katsoa. Lähettää sydämiä tai kommentoida. Itse voi myös kuvata.

Siellä on PALJON muutakin kuin teinejä. Mielenkiintoista seurata esim. tiettyjä maita ja Belgiasta mm. oli suoraa kuvaa siltä kamalalta päivältä.

Vierailija
20/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja sinua voidaan seurata ja voit seurata muita. Sitten saat ilmoituksen kun seurattavasi on "livenä". Mutta voit olla ihan seuraamattakin ja katsella vaan mitä haluat.