Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tässä noloin treffitarina ikinä??? O_o

Vierailija
25.03.2016 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001145794.html

Kertokaa, jos tiedätte vielä nolompaa tapausta. :`D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehdannut pyytää mieheltä apua heti kun huomasi, ettei vessa vedä vaan tunki sen kakan käsilaukkuun, mutta kehtaa kuitenkin kertoa omalla naamallaan koko jutun netissä?

Riiight...

Vierailija
2/11 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se pimatsu nuori av-mamma? Jotenkin sopisi kuvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle kävi niin, että kun mies nuoli mua, niin sillä ei seissyt enää kun laukesin. En kehtaa enää miestä tavata, kun ei se näemmä pidä mua viehättävänä.

Vierailija
4/11 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin niin voimakasta myötähäpeää, etten voinut lukea koko tekstiä loppuun...Tai ehkä kyseessä on kiusaamistapaus? Mies on kirjoittanut jutun ja laittanut naisen kuvan profiiliin?

Vierailija
5/11 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle kävi niin, että kun mies nuoli mua, niin sillä ei seissyt enää kun laukesin. En kehtaa enää miestä tavata, kun ei se näemmä pidä mua viehättävänä.

Eiköhän noin käy useinkin, jos mies ei ole enää mikään parikymppinen verisuonet kunnossa oleva kolli.

Vierailija
6/11 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klik Klik ja hox hox on myös muita kanavia...

Vierailija
7/11 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän noin käy useinkin, jos mies ei ole enää mikään parikymppinen verisuonet kunnossa oleva kolli.

Niin, ja voisihan sille miehellekin jotain tehdä. Toisaalta tässä tapauksessa se on miehen voitto, jos treffikumppani paljastuu heti lahnaksi.

Vierailija
8/11 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja voisihan sille miehellekin jotain tehdä. Toisaalta tässä tapauksessa se on miehen voitto, jos treffikumppani paljastuu heti lahnaksi.

Niin tässä oli kyse siitä, kun mies meni ja alkoi nuolla ja halus antaa mulle orkun eka siinä. Mitä mun ois siinä pitänyt tehdä?

Vierailija
9/11 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hitto... mä varmaan olisin pesuvadilla tai (käsi)suihkulla kaatanut/laskenut paljon vettä sinne pönttöön. Jos ei olisi toiminut, olisin varmaan lopulta pyytänyt mieheltä apua. Älytöntä ja saakelin ällöä tunkea kakka laukkuunsa. Eikö se haissut sieltä?

Vierailija
10/11 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tässä oli kyse siitä, kun mies meni ja alkoi nuolla ja halus antaa mulle orkun eka siinä. Mitä mun ois siinä pitänyt tehdä?

vikistä ja piehtaroida.

Vierailija
11/11 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä