Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiukuttelee. Että hyvää pääsiäistä vaan.

Vierailija
25.03.2016 |

Paiskoo tavaroita ja tiuskii keittiössä kun tekee marinaadin lampaalle. Piti just änkeä pieneen keittiöömme kun lapsen kanssa teimme aamupalaa. Olimme tiellä.

Kiukuttelu varmaan johtuu siitä että hän itse unohtu että piti mennä kyläilemään sunnuntaina ja hän oli ajatellut muuta sille päivälle.

Hyvää pääsiäistä vaan.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Rankkaa teilläkin. Otan osaa.

Vierailija
2/24 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvää pääsiäistä vaan teillekkin! Meillä mies joutui sairaalaan ja täällä valvottu koko yö murehtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko te vietätte pääsiäistä?

Vierailija
4/24 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans rähistään, mutta se on niin normaali olotila, että en jaksa siitä enempää välittää. Syitä rähinään on lukuisia ja mies on hitsin hyvä keksimään uusia kun vanha virsi on laulettu liian monta kertaa. Mä olen kuitenkin hyvällä tuulella ja lapset yleensä myös, en anna asian häiritä.

Vierailija
5/24 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies pukeutui heti herättyään pääsiäispupuksi ja alkoi piilottelemaan yllätysmunia ympäri taloa. Yhden oli laittanut valkoisen sohvatyynyn alle. Minä istuin sohvalle ja nyt on sohva sulaneessa suklaavellissä.

Mies näkyy hyppelevän nyt pihalla pupupuvussaan ja huutelee hyvää pääsiäistä naapureille ja ohikulkijoille.

Vierailija
6/24 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin hyvällä tuulella, en enää. Lapsikin pakeni omaan huoneeseensa kun mies tiuskii sille.

Ap

Vierailija
7/24 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies näkyy hyppelevän nyt pihalla pupupuvussaan ja huutelee hyvää pääsiäistä naapureille ja ohikulkijoille.

😂hahahaa... 🐇

Ap, yritä nauttia pääsiäisestä!

Kyllä se siitä vielä lomaksi muuttuu.

"unohtakaa" molemmat se vierailu? :D

Vierailija
8/24 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies oli nukahtanut keittiön lattialle, kun maalasi koko viimeyön munia. Maalia oli tippunut matolle ja rikkinäisiä kananmunan kuoria löytyi kahvipannusta?!

Kompastuin sitten lattialla makaavaan mieheen ja löin polveni kipeästi lattiaan.

Vierailija
9/24 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pääsiäinen on vain kerran vuodessa.

Vierailija
10/24 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun mies on täydellinen. ♡

Vierailija
11/24 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että menee omiin menoihinsa sunnuntaina, kunhan vaan lopettaa tiuskimisen. Pakkoko se on aina mennä yhdessä joka paikkaan? Paljon kivempi, kun kaikki saa tehdä omia juttujaan, niin ei tarvitse sietää typeriä aikuisten itkupotkuraivareita.

Vierailija
12/24 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja pääsiäinen. :)

Vierailija
13/24 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paiskoo tavaroita ja tiuskii keittiössä kun tekee marinaadin lampaalle. Piti just änkeä pieneen keittiöömme kun lapsen kanssa teimme aamupalaa. Olimme tiellä.

Kiukuttelu varmaan johtuu siitä että hän itse unohtu että piti mennä kyläilemään sunnuntaina ja hän oli ajatellut muuta sille päivälle.

Hyvää pääsiäistä vaan.

Miksi pitää mennä kyläilemään?

Vierailija
14/24 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies oli aamulla koristellut huoneet ilmapalloilla. Herättyäni ihmettelin tuota ja yritin sanoa että ilmapallot kuuluvat enemmänki vappuun. Mies ei kuunnellut vaan selitti kuinka ilmapallot on munanmuotoisia ja väritkin keväiset.

En jaksanut alkaa intämään ja turhaa se varmaan olisi ollutkin. Sen verran innoissaan mies niitä palloja edelleen puhaltelee ja ripustelee.

Vierailija
15/24 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä mies vielä nukkuu.

Vierailija
16/24 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies pukeutui heti herättyään pääsiäispupuksi ja alkoi piilottelemaan yllätysmunia ympäri taloa. Yhden oli laittanut valkoisen sohvatyynyn alle. Minä istuin sohvalle ja nyt on sohva sulaneessa suklaavellissä.

Onko poliisia vielä näkynyt 😊

Vierailija
17/24 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies lupasi äidilleen, että tottakai me siivotaan siellä, kun mennään tänään käymään.

Samainen mies ei täällä kotona vahingossakaan siivoa ilman viikon nalkutusta ja sittenkin kauheiden huokausten kera.

Nyt mies ei käsitä, miksi olen vihainen enkä haluasi lähteä.

Vierailija
18/24 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies oli lähtenyt virpomaan jo ennen kuin heräsin. Pöydällä oli lappu jossa kertoi että kyllähän tänäänkin voi virpoa. Hän kun oli töissä viime sunnuntaina ja huomiseen ei millään malttanut odottaa. Kertoi myös lainanneensa minun hametta ja huiveja.

Vierailija
19/24 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meillä pääsiäistä vietetään noroviruksen kourissa oksennellen, ripuloiden, täristen ja kuumeessa :) Sinne meni kaikki viikonloppusuunnitelmat...

Vierailija
20/24 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo miestä, on vaan munia... Ja hyvä mieli lomasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi