Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myönnätkö: Jaksatko enää kohentaa ulkonäköäsi? Mitä mieltä mies?

Vierailija
25.03.2016 |

Minun täytyy myöntää että havahduin eilen illalla siihen että olen ollut turhan laiska meikkaamisen, tukan laittamisen ym. suhteen..
Kävimme eilen mieheni kanssa kavereidemme kanssa syömässä. Minulla oli perus siistit vaatteet, ei tosiaan mitään sekikästä eikä edes naisellista mutta siistiä, farkut ja neule.. Meikkiä nyt sen verran että vähän puuteria ja ripsaria, silmälaseja käytän koska en jaksa säätä piilareiden kanssa..
Kun kaverimme tulivat paikalle, kiinnitin heti huomiota yhteen porukan naisista! Muija on synnyttänyt lyhyen ajan sisään 2 lasta ja hän näytti UPEALTA! Ja huomasin että miehenikin vilkaisi häntä pari kertaa ja muutenkin porukan miehet puhuivat enemmän hänelle kuin minulle...
Eipä harrastettu illalla seksiä, vaikka olin vähän toivonut.....

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkälainen porukka, oliko miehiä yhtä paljon kuin naisia. Joka tapauksessa, jos ukoilla oli omat daamit matkassa, niin moukka touhua. Jos oma miehesikin "unohti" sinut ja keskittyi juttelemaan enemmän tuon upean ilmestyksen kanssa, niin on vakava keskittymisen paikka.

Jos minä olisin vaimoni kanssa liikenteessä, niin sellaista ilmestystä ei olekaan, joka saisi minut unohtamaan, että olen oman vaimoni kanssa liikkeellä. M50

Vierailija
2/48 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin enää? En oo mieheltä kysynyt ja se itsekin kelpaa mulle sellaisena kuin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisiko tässä käynyt kuitenkin niin, että tunsit alemmuudentunnetta tähän naiseen nähden, itsevarmuutesi katosi ja keskityit mukavan seurustelun sijaan miettimään itseäsi? Jos olit oma, sosiaalinen itsesi niin miehesi käytös oli moukkamaista. Ja itse kohentelen kyllä ulkonäköäni jos jonnekkin ollaan menossa, kotona kyllä repsotan menemään miten sattuu.

Vierailija
4/48 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija. Voiko enää olla sanaa, joka on enemmän wt:ä. Tuon sanan käyttäminen naisista ja varsinkin upeista sellaisista on vaan jotenkin niin wt:ä, ettei rajaa. Siinä ei enää meikit auta tuollaiseen tyylitajuttomuuteen.

Vierailija
5/48 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien elämä ei ole niin ulkonäkökeskeistä. Nauru raikaa ja kerrotaan hyviä juttuja, kaikilla on hauskaa. Ei siinä huomaa katsoa, onko jollakin ryttyjä naamassa tai paidassa.

Vierailija
6/48 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muija. Voiko enää olla sanaa, joka on enemmän wt:ä. Tuon sanan käyttäminen naisista ja varsinkin upeista sellaisista on vaan jotenkin niin wt:ä, ettei rajaa. Siinä ei enää meikit auta tuollaiseen tyylitajuttomuuteen.

Suosittelen tutustumaan erilaisiin murteisiin.

Vierailija
7/48 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai laitan itseni nätiksi jos ulos menemme. En liioittele, mutta naamani ja hiukseni laitan ja pukeudun tarkoitukseen sopivasti ja linjassa miehen kanssa. Ei siinä itsensä nätiksi laittamisessa nyt niin kauan mene. Ja mun puolesta mies saa katsoa muita naisia vaikka viisi kertaa, niin myös minä saan katsoa ja jutella muiden kanssa. Yhdessä olemme olleet pian 20 vuotta.

Vierailija
8/48 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan pitää itsestäni huolta ja olen aina jaksanut. Pesen hiukset, laitan kampauksen ja meikit. Pukeudun tyylikkäästi ja pidän myös kunnostani huolta.

Mies tykkää. Terv. 50v. muija

Vierailija
9/48 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä murteessa upeasta naisesta käytetään sanaa muija? Millä sanalla niitä ihan oikeita muijia sitten oikein kutsutaan tuossa murteessa?

Vierailija
10/48 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök. Ota mallia virolaisista ja venäläisistä kaunottarista miten ollaan. Miehesi taatusti häpesi sinua.

Vierailija
11/48 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä murteessa upeasta naisesta käytetään sanaa muija? Millä sanalla niitä ihan oikeita muijia sitten oikein kutsutaan tuossa murteessa?

Ainakin täällä Kanta-Hämeessä muijitellaan sujuvasti, ämmät on sitten sitä wt-osastoa. Esim. "meitim muija" on tyttöystävä, eikä se ole mikään halventava nimitys.

Vierailija
12/48 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkäö nyt takertuko tuohon muija sanaan, se vain tuntui sopivalta hetkeltä käyttää sitä.. Olemme mieheni kanssa tavanneet lukiossa, porukka oli siis lukioaikojen kavereita.. Olen kuitenkin päättänyt että alal edes vähän panostamaan itseeni! Minulla on hyvin hennot ohuet hiukset joita pidän yleensä ponnarilla. Miten näitä kannattaisi leikata jotta saisin niihin ryhtiä? Väri on blondi.. Pitäisikö vetää tummaksi ja kokeilla vaikka jotain punaista juurikasvua tms?? Apua, en yhtään osaa!!!! Kai se on mentävä jollekkin stylistille..

Ap

Vierailija
13/48 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan. Miehen mielestä jopa liikaa välillä. Ollaan kyllä vielä aika nuoria, 27v, 5v yhdessä, laskettu aika kuukauden päästä. Vieläkään en edes kauppaan lähde meikkaamatta. Seksikkäät vaatteet ei raskauteen sovi, mutta kivoja ja siistejä vaatteita onneksi on raskaana olevillekin. Kotipäivinäkin parin minuutin pikameikki ja hiukset korkealle nutturalle, heti freesimpi olo. Kovasti huolettaa raskauden jälkeiset muutokset kropassa, arvet, kilot, repeämät. Arpia ei onneksi vielä ole, kiloja tullut alle 10.

Minulle on todella tärkeää näyttää mieheni silmissä hyvältä. Hän alkoi seurustelemaan aikoinaan kauniin naisen kanssa, syy tuskin kuitenkaan täysin oli ulkonäössäni, enkä halua, että hän kokee tulleensa huijatuksi jos lopettaisinkin itsestäni huolehtimisen.

Tämä ulkonäköasia on minulle tärkeämpi kuin miehelle, mies on kyllä sanonut että olen kaunis aina ja rakastaa aina, eikä aina jaksa odottaa että meikkaan, vaihdan vielä kerran vaatteet ennen lähtöä ym. Mutta uskon että hänkin on oikeasti tyytyväinen hyvännäköiseen vaimoonsa, eikä sen takia ole syytä vilkuilla kavereiden naisia.

Vierailija
14/48 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksan pitää itsestäni huolta ja olen aina jaksanut. Pesen hiukset, laitan kampauksen ja meikit. Pukeudun tyylikkäästi ja pidän myös kunnostani huolta.

Mies tykkää. Terv. 50v. muija

Toivon olevani kaltaisesi (vielä sittenkin) kun olen itse sun ikäinen :)

Vierailija
15/48 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin täällä Kanta-Hämeessä muijitellaan sujuvasti, ämmät on sitten sitä wt-osastoa. Esim. "meitim muija" on tyttöystävä, eikä se ole mikään halventava nimitys.

En ole siteeraamasi, mutta totean, että jokin on sitten muuttunut parinkymmenen vuoden aikana. Onko ikäkysymys? Olen itse kotoisin Kanta-Hämeestä, ja minun korvissani muija on aina ollut sävyltään negatiivinen, vähättelevä ja loukkaava, enkä ole kuullut sitä käytettävän vaimosta/tyttöystävästä ennen kuin muutin aikuisena Tampereelle. Samoja hämäläismurteita ollaan virallisesti. Olen 40.

Vierailija
16/48 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymenlaaksossa muijat on muijii, miehet ja pojat sanoo "mun muija" ja naiset toisilleen "mitä muija". Ämmä on yks huonoista ilmaisuista sitten.

Ei tietenkään kaikki puhu näin.

Vierailija
17/48 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos näkisit mun kintut tällä hetkellä et kysyisi! En talvisin jaksa olla niin tarkkana kinttukarvoista ja välillä kuten nyt on aika järkyt. Miestä tosin tämä naurattaa ja halusi vertailla kumman kintut rehottaa enemmän! En myöskään lomapäivinä juurikaan jaksa meikata jos ollaan vaan kotona ja pikaisesti käydään vaan esim kaupassa. Oon kuitenkin aina tykännyt vaatteista ja mulla on kotonakin aina jotain kivaa mukavaa vaatetta ei mitään kulahtaneita likaisia rönttövaatteita muttei nyt mitään pikkumustaakaan. Ulos kun lähdetään tykkään tälläytyä enemmän mutta jos mennään kavereille kahville niin en jaksa niin panostaa.

Vierailija
18/48 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija on halventava sana naisesta. Miksi ihmeessä joku käyttäisi itsestään sellaista nimitystä? Varsinkin valtakunnallisella palstalla? Miksi vaivautua meikkaamaan ja pitämään huolta itsestää ja samalla käyttää itsestään halveksuvaa nimeä?

Vierailija
19/48 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole siteeraamasi, mutta totean, että jokin on sitten muuttunut parinkymmenen vuoden aikana. Onko ikäkysymys? Olen itse kotoisin Kanta-Hämeestä, ja minun korvissani muija on aina ollut sävyltään negatiivinen, vähättelevä ja loukkaava, enkä ole kuullut sitä käytettävän vaimosta/tyttöystävästä ennen kuin muutin aikuisena Tampereelle. Samoja hämäläismurteita ollaan virallisesti. Olen 40.

Lienee ikäkysymys. Vähän verrattavissa savolaiseen (karjalaiseen?) murteeseen, jossa vanhemmat ikäpolvet puhuu muiden puolisoista sanalla kaveri. "Se Rytköskän kaveri tulloo kyllään". Ei nuorempi polvi kaverittele enää muutakuin ystäviään.

Vierailija
20/48 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja! Se joka ei muka ikinä käytä halventavaa sanaa kenestäkään heittäköön ensimmäisen kiven! En tarkoittanut muijaa pahalaa!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi