Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä kuka sanoit tuntevasi Suomen Curling-joukkueen!

Vierailija
19.02.2006 |

Et viitsis valottaa Uusipaavalniemen ammattia, meillä kun on isännän kanssa pienoinen veto menossa=D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla elämääkin... kai.

Enivei, matikkanero Make on pyhittänyt elämästään curlingille ainakin ne viimeiset 11 vuotta jotka olen sen tuntenut. Viime vuodet on itse pelaamisen ohessa pistänyt energiaa Oulunkylän curlinghallin rakentamiseen.

Vierailija
2/7 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ennen puuhasteli tietokoneiden parissa mikä ei liene kellekään yllätys.

Kumpi voitti? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tää matikkanero niinku käytännössä tarkottaa?

Eiköstä vaan olekin hänellä aika hulppea talo ja herttainen sairaanhoitaja-vaimo, jonka kanssa on ollu jo 30 vuotta naimisissa ja ainakin kolme lasta, tyttöjä enimmäkseen? niinhän, niinhän, olenhan hyvä ihmistuntija, olenhan=)

Vierailija
4/7 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en väärin muista, niin on ratkaissut Rubikin kuution meganopeasti, ainakin se muistaa tolkuttoman määrän piin desimaaleja...

Vaimo on oikein herttainen, eivät asu omakotitalossa (curlinginpeluulla Suomessa ei rikastu), lapsia on kolme, joista 2 tyttöjä. Naimisissa kymmenisen vuotta. Vaimo taitaa olla kolutukseltaan kosmetologi tms. mutta ollut kauan kotona hoitamassa lasia.

Vierailija
5/7 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/7 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vielä että kun noissa lähetyksissä on näytetty aina sitä samaa perhettä sieltä katsomosta (naisia kolmessa polvessa) että onko tämä juuri ko. perhe?

kiitos informaatiosta, tällaisia pikku kisoja välillä tulee kun oikein intensiivisesti jotain seurataan...

ap

Vierailija
7/7 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pieni nainen on Teemun vaimo. Muita niistä en tunne, varmaan jomman kumman (vaimon tai Teemun) vanhempia.