Mikä siinä Reimatecissä oikein jurppii?
Meidän muksuilla on Reimatecit, koska ne on ollu aina aivan loistavat! Koskaan ei ole ollut kylmä tai vesi mennyt läpi. Ja siisteinä ovat myös pysyneet.
Itsellenikin ostan vain laadukkaita (ulkoilu) vaatteita niin miksi en ostaisi myös lapsillenikin?
Kommentit (14)
Olen hyviksi todennut ja merkkiä en aio vaihtaa tämän palstan takia.
Ainoastaan tämän palstan vouhotuksen ja
Reimatec innon vuoksi päädyin ostamaan Rukan puvun. Alkaa tulemaan jo korvista reimatec ylistys.
haalari merkki jotka ovat samantasoisia kuin tecit.
meilläkin on reimateciä mutta myös remua, rasaviliä ja jonathania. kaikilla pärjää. mikään ei ole ultra paras kun on villi ja menevä poikalauma käyttäjänä.
täydellä hinnalla en osta mitään noista vaan hyödynnän aina alet ja tarjoukset.
Terv. Äiti, joka Reimatecin erittäin hyväksi todennut. En ikinä enää osta mitään muuta ulkovaatetta lapsilleni.
Olen kyllä huomannut että joitain ihmisiä tämä reimatecin ostaminen jurppii?!
Ostin itselleni Peak Performansen takin 399¿,kukaan ei sanonut mitään. Mutta annas olla kun lapset kulkee Reimatecit päällä niin johan saadaan puheenaihe.
millä lailla huono haalari? Meillä on ollut jo useamman vuoden vaan Reimoja, eikä koskaan mitään valittamista.
ap
Päästi vettä läpi ja nepparit irtoili ym vikaa.
Never again.
Reimatec on minun valintani
Ensi talvena koitetaan eri merkkiä.
Eli toivotaan kaikkien muunmerkkisiä haalareita ostavien olevan kateellisia. Hyviä ja järkihintaisia haalareita on muitakin. Ihan oikeasti.
Vierailija:
Terv. Äiti, joka Reimatecin erittäin hyväksi todennut. En ikinä enää osta mitään muuta ulkovaatetta lapsilleni.
Meilläkin lapsille on ostettu Reimatecia, vain yhdet haalarit ovat olleet Remut. Olen ollut täysin tyytyväinen ja haalarit ovat kestäneet kahden lapsen kulutuksen ilman mitään vaurioita. En ole todellakaan mikään Reimatec-hihhuli, olen todennut ne hyviksi, mutta puolestani kaikki voivat ostaa lapsilleen ihan mitkä haalarit ikinä haluavat ja parhaaksi kokevat.
tuli vastaus kankaassa virhe jne... tutkimme asiaa ja uusi takki.
haalarissa taas tuli polvissa vesiläpi vaikka oli ollut käytössä kuukauden. laitoin tehtaalle vastaus välissä oleva kalvo oli viallinen/viallista... uusi tuote takaisin vaan eri väriä kun sama oli loppu. harmitti koska kaikki asusteet oli väärän värisiä uuteen haalariin.
aikaa näille tehdas reissuille on mennyt aina 2-4vkoa. tympivää hommaa.
nepparit on olleet liian löysiä tai irtoilleet myös muutamasta hupusta.
se siitä erinomaisuudesta.
Kangas on kulunut puhki melkein kuukaudessa jne. Aikanaan meilläkin oli yhdet loistavat reimatecit, joiden takia ostin pari kertaa uudestaan. Nyt en enää...
Meillä Rasavilli ja Remut olleet parhaita käytössä. Lapseni eivät siis enää " juppaile" reimateceissä.
Laiton takaisin tehtaalle josta palautui samana takaisin.Oli kulutuksesta johtuvaa (neiti istui rattaissa)Olipa viimeinen haalari jonka Reimalta ostin.Harmittaa että,viikkoa ennen palautusta ostin jo kevätpuvuksi rtecin.
Live and let live sanoisin.