Miesystävä tekee taivaallisen hyvää ruokaa
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Sanoppa tuo miehellesi, jos minulle juttelisit tuollaisella halveksivalla tyylillä, niin olisi se viimeinen kerta kun ikinä tekisin ruokaa. Itseasiassa ei tarvitsisi enää ottaa yhteyttä, olet todellisen luonteesi näyttänyt.
Mikäs tuossa oli halveksuvaa? Itse olet sovinistipoffu.
Yo-mergonomi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoppa tuo miehellesi, jos minulle juttelisit tuollaisella halveksivalla tyylillä, niin olisi se viimeinen kerta kun ikinä tekisin ruokaa. Itseasiassa ei tarvitsisi enää ottaa yhteyttä, olet todellisen luonteesi näyttänyt.
Mikäs tuossa oli halveksuvaa? Itse olet sovinistipoffu.
Mieti sitä, kertoo vain ihmisen ajatusmaailmasta kaiken, en kuuntelisi ja katsoisi hetkeäkään tuollaista.
kai ap tiedät, että oot jo vanha nelikymppinen nainen. et enää se tuorein kukkanen parisuhdemarkkinoilla :)
Vierailija kirjoitti:
Munkin mies tekee.
t. 10 kiloa kahdessa vuodessa <3
Munkin mies tekee. Kerran kahdessa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Munkin mies tekee.
Mä olen itse asiassa laihtunut, koska tuota oikeaa ruokaa tehdään vastavuoroisesti ja siitä jää myös töihin evääksi.
Halusin vaan kertoa täällä, että yks viisikymppinen insinööri on kohta pois sinkkumarkkinoilta kun se on niin ihana.
T. Ap
Nyt loppui meikäläisen ruuan teko, enpä tiennyt että noin halveksivasti suhtaudutte. Hyvä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt loppui meikäläisen ruuan teko, enpä tiennyt että noin halveksivasti suhtaudutte. Hyvä tietää.
Eli kun ruokaa kutsutaan taivaallisen hyväksi, se on halveksuvaa?
Vierailija kirjoitti:
kai ap tiedät, että oot jo vanha nelikymppinen nainen. et enää se tuorein kukkanen parisuhdemarkkinoilla :)
Tiedän! Enkä tässä iässä laske parisuhdetta oman tai kumppanin ulkonäön varaan.
Hyvää ruokaa, keskusteluseuraa ja seksiä. Kyllä kannatti lähteä elämäni viimeisille sokkotreffeille jokunen vuosi sitten.
Onnellinen Ap
Vierailija kirjoitti:
Munkin mies tekee.
Hyvä ruoka on sellaista, että sen syömisen voi lopettaa ajoissa.
Ei tule lisää kiloja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä selität? :D
Ruan teko ei ole mitään rakettitiedettä mutta silti naiset ei osaa sitäkään.
Minulle tuskin voi loukkaavammin sanoa, jos joku nainen kutsuisi vaimoksi. Oikeasti, miettisin eroa tossa kohtaa, nainen ei kunnioita pätkän vertaa ja vittuilee tuohon tyyliin ruuan laitosta. Jos joku sanoisi minulle noin, eroaisin.
eerer kirjoitti:
Ruan teko ei ole mitään rakettitiedettä mutta silti naiset ei osaa sitäkään.
Ai sun äitis ei osaa laittaa ruokaa? Muita naisia et ole vissiin tavannutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuskin voi loukkaavammin sanoa, jos joku nainen kutsuisi vaimoksi. Oikeasti, miettisin eroa tossa kohtaa, nainen ei kunnioita pätkän vertaa ja vittuilee tuohon tyyliin ruuan laitosta. Jos joku sanoisi minulle noin, eroaisin.
Prinsessakohtaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prinsessakohtaus.
Se vain kertoisi ihmisestä kaiken olennaisen ruuan teko loppuisi siihen ja tuskin suhdetta kannattaa enää jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Löysää pipoa. Meillä taas ymmärretään vitsejä ja harrastetaan huumoria, kumpikaan ei loukkaantuisi oli tuo vitsi käännetty kumminpäin vaan. :) en näe sanoja mies tai vaimo mitenkään loukkaavina.