Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein peset hiuksesi?

Vierailija
24.03.2016 |

Sitte kysymys. Pesin ennen joka päivä, mutta nyt oon yrittäny pitää aina pari päivää väliä ja käytän kuivashampoota. Kumpi rasittaa hiuksia enemmän, se, että käyttää kuivista vai se, että pesisin joka päivä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesen joka toinen tai joka kolmas päivä. Hiukseni eivät rasvoitu kovin nopeasti, luojan kiitos. Monet kaverini pesevät pävittäin, mutta itse en jaksaisi sitä rumbaa yhtään useammin kuin nyt. Minulla menee pesussa melkein tunti ja kuivauksessa toinen. Kuivashampoo ei ainakaan kampaajani mukaan suuremmin rasita hiuksia, ja sitä kannattaisikin aina silloin tällöin käyttää pesun sijaan.

Yksitellenkö ne peset jos menee melkein tunti siihen? Vai onko ne 4 metriä pitkät? Mulla menee max 5min ja hiukset lapoihin asti.

Sinulla taitaakin olla ohuet hiirenhäntähiukset. Tai sitten et pese niitä kunnolla.

Jos hiukset sen sijaan ovat pitkät ja erittäin tuuheat kuten minulla, niin kyllä niiden kanssa pesuun, hoitoaineen vaikuttamiseen ja selvittämiseen nyt vain menee lähemmäs tunnin. Puhumattakaan kuivauksesta. Ohuthiukssten ei voikaan odottaa ymmärtävän näitä "ongelmia".

Vierailija
22/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa viikossa, mitä useammin pesee sen nopeammin rasvoittuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä