Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala ihminen, olenko?

Vierailija
24.03.2016 |

Miesystävän kanssa oli mennyt vähän huonommin ja hän lähti viikonlopuksi mökille. Minä lähdin baariin kaverin kanssa. Tapasimme kivan miesporukan ja vietimme illan heidän kanssaan. Jatkoillekin mentiin. Vietin aika paljon kahdestaan aikaa yhden miehen kanssa. Nukuttiin vierekkäin melko vähissä vaatteissa. Tämän kaiken kerroin miesystävälle. Suuttui, muttei jättänyt. Jätin kertomatta, että runkkasin miehen loppuun asti. En antanut koskea muhun, eikä mitään muuta tapahtunut. Olemme tavanneet tämän miehen kanssa sen jälkeen kaksi kertaa. Mitään seksuaalista ei ole tapahtunut näillä kerroilla. Ihan kavereita ollaan. Mietin pitäisikö kertoa, että olen nyt tämän miehen kaveri? Vai lopettaa tämä kaveruus? Se runkkaus ei ollut hyvä idea. Miesystäväni ei todellakaan tykkäisi. Mutta ei välttämättä jättäisi. En kuitenkaan halua pahoittaa hänen mieltään. On ollut vaikeaa aikaa, enkä ole pystynyt ajattemaan järkevästi. Mies ymmärtää, että olen hieman sekaisin läheisen kuoleman vuoksi. Minä rakastan miestäni, mutta ilmeisesti haen jotain jännitystä elämääni.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä