Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapautuneiden aukioloaikojen seurauksena Prismat ovat jokaisena pääsiäisen päivänä auki klo 22-23:een!

Vierailija
24.03.2016 |

Vähän tuntuu ylilyönniltä. Tätäkö me sitten halusimme?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ainakin itse haluan. Teen osa-aikatöitä kaupan alalla, ja mielelläni haen hyvät rahat pääsiäiseltä. Kyllä meilläkin neljän hengen tiimissä riitti vapaaehtoisia pääsiäiselle, itse sain sunnuntain ja maanantain. 

Vierailija
42/43 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ui ui, mitkä palkat sais! Sääli et oon alkossa, niin ei vaikuta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole mitään vapaita aukioloaikoja vastaan, mutta ei sillä Suomen taloutta suosta nosteta! Ihmisten syömän ruoan määrä on vakio eli kauppojen liikevaihto ei nouse tästä mihinkään, sama potti jakaantuu vaan useammalle päivälle.

Logiikkasi on pielessä, unohdit heräteostokset. Aika moni ostaa jotain ylimääräistä JOKA kerta tai useimmilla kauppakerroilla, ja vaikka se jokin olisi pieni, niin enemmän käyntejä tarkoittaa enemmän heräteostoja ja enemmän tuloja kaupalle.

Rautalankaa: Perhe A kävi ennen aukiolojen vapauttamista läheisessä Prismassaan (tai vaikka Citymarketissa, Minimanissa, Lidlissä tai ihan missä vain) kerran viikossa ostamassa viikon ruuat ja sillä hetkellä tarpeelliset vaatteet ja/tai taloustuotteet. Mukaan tarttuu joka viikko jotain, milloin lehti, milloin kukkia, milloin jotain muuta mitä ei ollut aikomus ostaa. Harvat kaupassakäynnit johtui siitä, että ehtivät vain lauantaisin kauppaan töiden ja harrastusten takia.

Aukiolojen vapauttamisen jälkeen iltoihin on tullut lisää aikaa, joten perhe A käy nyt samassa kaupassa jopa kolme kertaa viikossa. Ja joka kerralla jompi kumpi aikuisista ostaa ylimääräistä tai sitten joku lapsista saa tahtomansa lehden/pikkulelun. Heräteostoja 3x alkuperäinen määrä. Ja jos alunperin niihin meni 5€ viikossa, nyt menee 15€. Ja pienistä puroista kasvaa iso virta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan