Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuningas alkoholin hyvät teot

Vierailija
24.03.2016 |

Kuinka moni avautuminen olisi jäänyt tekemättä kaverille ilman paria olutta? Kuinka moni yhden yön partneri, tyttö- tai poikaystävä tai elinkumppani olis jäänyt löytymättä ilman alkoholin suomaa rohkaisua? Kuinka moni ateria on nautinto hyvän viinin täydentäessä sitä? Miten mukava on tutustua uuteen maahan myös sen viinien kautta? Kuinka montaa hyvää olutta onkaan pantu? Entä liköörit? Kuinka hyvää onkaan rommikaakao pakkasella tai viski takan ääressä? Ei pääse höpöhöpökannabikset ja muut huumeet mihinkään vastaavaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinipullo varattu iltaa varten ja sitten tanssimaan. Ituhipit voi imeä kusista bongia. :)

Vierailija
2/14 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni avautuminen olisi jäänyt tekemättä kaverille ilman paria olutta? Kuinka moni yhden yön partneri, tyttö- tai poikaystävä tai elinkumppani olis jäänyt löytymättä ilman alkoholin suomaa rohkaisua? Kuinka moni ateria on nautinto hyvän viinin täydentäessä sitä? Miten mukava on tutustua uuteen maahan myös sen viinien kautta? Kuinka montaa hyvää olutta onkaan pantu? Entä liköörit? Kuinka hyvää onkaan rommikaakao pakkasella tai viski takan ääressä? Ei pääse höpöhöpökannabikset ja muut huumeet mihinkään vastaavaan.

Alkoholit on ihan ok mutta kannabis on parasta. Jos ei rahat riitä niin älä ainakaan multa varasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinipullo varattu iltaa varten ja sitten tanssimaan. Ituhipit voi imeä kusista bongia. :)

Miksi ihmeessä ole kussut bongiin?

Vierailija
4/14 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, sillä on hyvät ja huonot puolensa.

Vierailija
5/14 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholit on ihan ok mutta kannabis on parasta. Jos ei rahat riitä niin älä ainakaan multa varasta.

Juu, ei oo pelkoa. Vedä sä mitä vedät.

Vierailija
6/14 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla kannabis on parempaa kuin vaikkapa MDMA tai LSD?

Vierailija
7/14 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia ei sais päästää kunkuksi eikä muutenkaan hallitsevaan asemaan, ajan kuluessa siitä tulee tosi kenkku hallitsija.

Vierailija
8/14 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman hauskaakin voi olla viinaa!

Mä oon kännissä missä sää oot?!

Kyllä ilman alkoholia moni hauska ja mukava juttu olisi jäänyt tekemättä ja kokematta. Streittarit saa rauhassa istua nurkkapöydässä ja kertoa seuraavana päivänä "kun oli niin kauhean kivaa" vaikka pidot parani heti potenssiin 2 kun tiukkapipot lähtivät kotiin nuukkumaan. Niin ja muut huumeet on jees kans.

Vierailija
9/14 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin baarissa olutta särpiessäni iltalehteä ja bongasin kiinnostavan kirjeenvaihtoilmoituksen. Selvin päin olisin kääntänyt sivua. Mutta nyt on yhteistä elämää takana jo 18 vuotta ja kolme lasta.

Vierailija
10/14 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunigas Alkoholi luo tänäänkin hyvän tunnelman monessa baarissa ja tapahtuu mielenkiintoisia kohtaamisia.

Vierailija
11/14 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä LSD:llä ja psilosybiinillä on varmasti ollut prosentuaalisesti enemmän positiivisia vaikutuksia.

Vierailija
12/14 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunigas Alkoholi luo tänäänkin hyvän tunnelman monessa baarissa ja tapahtuu mielenkiintoisia kohtaamisia.

Aivan varmasti alkoholi aiheuttaa hyvää ja huonoa. Minkä sitten laskee mielenkiintoiseksi? Itse olen huomannut että kaikki humalan hyvät puolet saa savuilla ilman krapulaa ja sekoiluja. Vähän ja pientä on omat sekoilut humalassa. Pari panoa jotka muuten olisi jäänyt tekemättä. Juu en koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa.

Pakoon ja nopeasti vaikka olo on hutera. Missä mä olen ja miksi mä olen tuon kanssa nainut? Oksettaa ja inhottavia muistikuvia palautuu viime yöstä. Onneksi tuollaiset on kaukaista menneisyyttä. Mulla on ärsyttävän hyvä muisti, tiedän tarkalleen viimeisen känni sekoilun. Vuonna 1996 vappuna, toista päivää vedin keittoa niin että harkinta kyky petti.

Vierailija
13/14 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpäs alkoholin työllistävää vaikutusta. Poliisit, lääkärit, taksikuskit, myyjät, tarjoilijat... Paljon on ihmisiä, jotka saavat leipänsä viinasta.

Vierailija
14/14 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuinka moni olisi säästynyt väkivallalta jos ei viinaa olisi juotu. Kuinka monta on paleltunut hengiltä/juonut itsensä hengiltä? Enemmän se surua aiheuttaa kun mitään muuta. Helvetin koukuttavaa ja mieltä alentavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi