Jutta urpilainen jää kotiäidiksi
Ihanaa! Olen onnellinen Jutan puolesta!
Kommentit (19)
Eihän jää, vaan ihan tavalliselle vanhempainvapaalle, vuoden loppuun.
Kuinka nopeasti tuo adoptio nykyisin käy? Mulla on ollut mielikuva, että on vuosien prosessi. Nyt kuitenkin Jutta sanonut 2013, ettei ole vielä ajankohtaista suunnitella lapsia ja toisekseen, päivityksestä saa kuvan, että tuosta noin vaan eilen keskiviikkona ovat lapsen adoptoineet.
Jotku yrittävät saada sitä vuosia ja joillakin ei edes vielä 2-3 v sitten ole ollut suunnitelmissakaan ja jo saavat.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka nopeasti tuo adoptio nykyisin käy? Mulla on ollut mielikuva, että on vuosien prosessi. Nyt kuitenkin Jutta sanonut 2013, ettei ole vielä ajankohtaista suunnitella lapsia ja toisekseen, päivityksestä saa kuvan, että tuosta noin vaan eilen keskiviikkona ovat lapsen adoptoineet.
Jotku yrittävät saada sitä vuosia ja joillakin ei edes vielä 2-3 v sitten ole ollut suunnitelmissakaan ja jo saavat.
Ja meinaat että haluaisi avautua julkisuudessa esim. lapsettomuudesta ja adoptioprosessista.
Munkin serkkuni sanoi aina iloisesti, ettei ole ajankohtaista. Kun lapsi vuosien päästä syntyi, selvisi, että olivat ravanneet lapsettomuushoidoissa jo monta vuotta.
No a) se voi käydä myös nopeasti ja b) ainahan ei kaikki julkisuudessa kerro kaikkea. Me saimme kaksi lasta 4,5 vuodessa. Ja Kolumbiasta on tosiaan moni saanut todella nopeasti!
No ei jää kotiäidiksi vaan ihan vaan vanhempainvapaalle. Se muuten saa täyden kansanedustajan palkkion koko ajalta..... On se helppoa kun nimetään kansanedustajien palkka palkkioksi, silloin siihen ei tarvitse soveltaa mitään laissa ja säädöksissä mainittuja palkkaa koskeviä määräyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja meinaat että haluaisi avautua julkisuudessa esim. lapsettomuudesta ja adoptioprosessista.
Munkin serkkuni sanoi aina iloisesti, ettei ole ajankohtaista. Kun lapsi vuosien päästä syntyi, selvisi, että olivat ravanneet lapsettomuushoidoissa jo monta vuotta.
Ei tarvi avautua, mutta eiköhän sen asian olisi Jutta sanonut eri tavalla kuin suoraan, ettei ole nyt suunnitelmissa.
Sun tarvitsee nyt kysyä Jutalta miksei se ole tiedottanut sulle oikein sanamuodoin.
Kaikki eivät ole samanlaisia kuin Satu Taiveaho, joka tiedotti jokaikisen vaiheen julkisuuteen - vaikkei ikinä edes saanut sitä adoptiolasta.
Raskaaksi tuleminen keskeyttää adoptioprosessin, joten ehkä siksi sanoi, että ei ole raskautta suunnitteilla tai jotain sellaista?
Missä ihmeessä ihmiset elävät, kun eivät tajua, että tämä on 3 vuotta vanha juttu.
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeessä ihmiset elävät, kun eivät tajua, että tämä on 3 vuotta vanha juttu.
Omasta mielestään fiksu Jonna 16-v. nostaa ja typerät av-mammat ei ymmärrä päivämääriä.
linkki