Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisen jaksossahan joku sinkkumiehistä sanoi, että Satun ja Mikan suhde ei kuulosta terveeltä. Uskon tämän täysin.
Oliks se tontsa? Mä tykkään tontsasta :D
Sen sanoi Karri. Se sanoi että haluais sanoa Satulle suoraan tuosta muttei kehtaa loukata.
Oli se Tontsa joka oli ihmeissään satun ja mikan suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Onko teistä Satu vähän yksinkertainen? Ne töksäytykset iltanuotiolla on vähän kummallisia. Muut jollain tavalla kykenee analysoimaan videoita mut Satu vaan myötäilee kaikkea. Jotain outoa taustalla täytyy olla, ei perusturvallisen lapsuuden ja normaalin kasvun läpikäynyt nainen ole noin kynnysmatto vai onko vain jotain epävarmuutta?
Oon ite miettiny kans tuota samaa. Tulee tosiaa mielee et satu ei kyl ihan täysillä käy. Tai sit tosiaa on nii alistettu et siks on tuommonen.
Mut en voi käsittää miks tällänen pari on siihe otettu. Luulis et ois jo siin hakuvaihees huomattu et täs on jotai outoo. Mut toisaalta pääsihän ne piripäätkii tuonne et ehkä tuotanto haluaa aiheuttaa keskusteluu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisen jaksossahan joku sinkkumiehistä sanoi, että Satun ja Mikan suhde ei kuulosta terveeltä. Uskon tämän täysin.
Sen sanoi Karri. Se sanoi että haluais sanoa Satulle suoraan tuosta muttei kehtaa loukata.
Siis uusimmassa ruutu+-jaksossa treffeille meni Satu ja Karri ja Karri kyseli ja kuunteli ja sanoi sitten kameroille noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis uusimmassa ruutu+-jaksossa treffeille meni Satu ja Karri ja Karri kyseli ja kuunteli ja sanoi sitten kameroille noin.
Karri sanoi, että tekis mieli sanoa Satulle suoraan, mutta ei sanonut. Illalla Tontsa kysyi Satulta, ansaitseeko se omasta mielestään tuollaista kohtelua Mikalta, johon Satu vastasi "ei".
Satu ei varmaankaan uskalla sanoa mitään pahaa Mikasta, koska pelkää että kun Mika näkee jaksot telkkarista niin tulee fyysisesti tai henkisesti turpaan. Surullista. Voi kun Satu pääsisi tuollaisesta miehestä eroon.
Satu vaikuttaa todella samanlaiselta kuin minä entisessä suhteessa. Ex mieheni oli just samanlainen "pomo" kuin Mika. Olin liian kiltti enkä meinannut päästä suhteesta pois. Toinen sai tehdä mitä halusi ja tykkäsi, mä olin vain "tavara" muiden joukossa, jos sanoin vastaan sain takaisin kiristystä että kokeile ja kato miten käy. Puistattaa ajatuskin kun miettii edes koko asiaa. Luojan kiitos pääsin vuosi sitten tosta eroon. :(
Jos Satu luet tätä niin tee palvelus itsellesi ja kaikille tossun alla oleville ja lähde tosta suhteesta. Satuin vielä eilen katsomaan erään haastattelun, joka oli tehty enne parien saarelle lähtöä. Mikaa ja Satua haastateltiin, kun Mikalta kysytiin niin Mika jutteli pitkään ja rehvastellen. Kun taas Sadulta kysyttiin niin Mika puhui...Sadun päälle. Voin kuvitella, että toi on normaalioloissakin niin, että Mika puhuu Sadusta kolmannessa persoonassa, vaikka toinen seisoisi vieressä, koska eihän kukaan voi osata puhua niin hyvin kuin Mika itse. Vaikuttaa kyllä harvinaisen itsekeskeiseltä ja alistavalta. Varmasti Sadulla on alussa ollut jännitystäkin ym. mutta silti vaikuttaa, että alussa oli ripustautunut Mikaan ja Mikan hallinnassa, kyvytön pitämään hauskaakin. Mutta sitten kun pääsi vähän Mikasta irti niin tullut ihan eri puolia esiin. Toivottavasti Satu saisi enemmän itseluottamusta ja ymmärtäisi, että kyllä ansaitsee hieman jotain parempaa, vaikka sen Tontsan! On eri asia olla kiltti kuin toisen kynnysmattona. Mun mielestä asetelma on muutenkin jotenkin ihan vinksahtanut Mika lähentelee neljääkymmentä ja tytöt ovat 2-kymppisiä.
Oli aika hyvin leikattu tai sitten Mika viittasi juurikin siihen. (en yhtään ihmettelisi) kun Teresa kehui Mikaa charmantiksi ja ties miksi ja heti sen perään Mika sanoi, että tykkäää Teresasta, koska tämä on niin rehellinen. :-P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se semmonen mies on olevinaan mikä ei suoraan päin naamaa pysty sanomaan... Höh!
Vierailija kirjoitti:
Hei onnitelkaa meitä! Minulle ja rakkaalle aviomiehelleni Mikalle on syntymässä syksyllä vauva ♥
Satu
Just viime jaksossa Mika kertoi Teresalle, ettei halua lapsia.
Olipas kyllä kamalaa katsottavaa tuo Juhon ämmittely ja huutaminen. Ainakin voi unohtaa sen älykkömaineensa luomisen yrittämisen tuohon. Vaikka miten ärsyttäisi, fiksumpi ihminen ei käyttäydy noin.
Luulin naisten reaktioista, että uusi mies olisi joku superkuuma hunk mutta aika perusjantterihan tuo oli.
Vierailija kirjoitti:
Luulin naisten reaktioista, että uusi mies olisi joku superkuuma hunk mutta aika perusjantterihan tuo oli.
Mutta onhan se superkuuma hunk verrattuna esimerkiksi Juhoon ja Mikaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onhan se superkuuma hunk verrattuna esimerkiksi Juhoon ja Mikaan...
Mutta ei voita Roopea
Omat kommentit sarjan pareista:
Satu & Mika
Mika on joukon törkein sika. Pettäisi puolisoaan heti, mutta sinkut eivät ole valmiita vajoamaan niin alas. Toivottavasti tuotanto seuraa Mikan lääppimistä tarkalla silmällä, että kyseinen porsas ei ylitä sinkkunaisten oikeutta koskemattomuuteen jo nähtyä enempää. Surullista kyllä, Satu vaikuttaisi olevan vielä vahvasti Mikan otteessa. Kyseessä lienee läheisriippuvainen ja/tai erityisen alistuva tapaus, joka ei uskalla kritisoida masteriaan edes nähtyään järkyttävää lääppimismatskua videoilla. Toivon silti, että Satu saa rohkeutta ja itseluottamusta saarella. Tontsa - sarjan ehdoton tähti - näyttäisi ainakin aidosti välittävän naisesta. Heidän kahden väliseen romanssiin on silti hankala uskoa. Jos Satu vaihtaisi Mikan Tontsaan, se olisi paras käänne tämän vuosituhannen suomalaisessa tosi-tv:ssä.
Veikkaus: Poistuvat saarelta pariskuntana, valitettavasti.
Elina ja Juho
Tämän tylsän parisuhteen kohtalossa ei ole mitään epäselvää. Vai onko sittenkin? Elinasta ja Juhosta on välittynyt jo esittelyvideoista alkaen kuva tappavan tylsästä, mutta kuitenkin onnellisesta ja luottamukseen perustavasta pariskunnasta. Juho - täydellinen juntti geelillä suditusta päästä crocsien suojaamiin varpaisiin - haikailee tavallisen arkensa perään muiden pitäessä hauskaa. Jakso jaksolta enemmän ihmettelen etenkin hänen haluaan hakeutua sarjaan: suomiräp, juomapelit ja nuoret naiset vituttavat tätä keski-ikäisen oloista pappaa. Juho on myös toinen miehistä, johon kukaan sinkuista ei varmasti silmiään iske. Elinan elo saarella on kuitenkin toisenlaista. Hän ei ole sortunut ylilyönteihin, mutta viihtyy ehkä oudonkin hyvin iloisen ja pulleanaamaisen stripparinsa kanssa. Voi hyvinkin olla, että Ellu tuntee salaa vetoa tähän hunkkiin, joka kaikessa yksinkertaisuudessaan on moninkertaisesti Juhoa miellyttävämpi kaveri.
Veikkaus: Pysyvät yhdessä, mutta jatkossa Elinan sydän pamppailee pitkään tämän katsoessa Iiron edesottamuksia kaikenkirjavissa tosi-tv-ohjelmissa.
Ida & Roope
Tälle epäkypsälle teiniparille ei hyvää heilu. Roope nolasi itsensä jo ensimmäisellä iltanuotiolla päivitellessään, että eihän tämä nyt näin päin voi mennä, että Ida hänen sijaansa pettäisi. Sori Toope, se ei olekaan enää etuoikeutesi. Jokin tässä parissa ylipäätään tökkii pahasti: heitä on vaikea kuvitella yhteen, vaikka näyttävätkin siltä, kuin olisivat sukua keskenään. Roope ja Tiina sen sijaan vaikuttavat paljon luontevammalta pariskunnalta. Myös Idan ihailema sinkkuällötys Tuomas vaikuttaa paljon hänelle sopivammalta puolisolta. Edellisen ja todennäköisesti myös seuraavan jakson sekoilujen jälkeen kumpikaan heistä tuskin jaksaa pitää toivoa yllä parisuhteen jatkumisesta.
Veikkaus: Eroavat. Kenties kiinnostusta julkisuudessa pysymiselle, mutta mitä annettavaa kummallakaan heistä lopulta olisi.
Kalle & Nana
Olin täysin väärässä, kun kuvittelin että tässä vaiheessa mukaan tuleva pari ei tulisi enää rankasti perseilemään. No, eihän siinä mennyt kuin muutama tunti, kun Kalle oli jo oppinut Roopen ja Mikan tavoille. Sinkkunaisille Kallen saapuminen oli taatusti helpotus, kun sitä ennen ainoa siedettävä mies saarella oli jo löytänyt valittunsa Tiinasta. Kalle näyttää ottavan tästä huomiosta kaiken ilon irti. Kovin pitkälle tätä paria on hankala kuitenkaan vielä analysoida. Nanan anti tähän mennessä taitaa olla ollut Tuomaksen ja Idan välien söhiminen.
Veikkaus: Eroavat, mutta ketään ei oikein kiinnosta.
Ovatko nana ja Kalle vielä yhdessä?
Eivät. Ida ja Nana pettävät Tuomaksen kanssa.
Hyvä kirjoitus, 1597! Itseäni ihmetyttää miksi Juho on halunnut tähän lähteä mukaan (vaikeaa on ymmärtää kenenkään tähän lähtevän mutta kyse on sellaisesta "järkevästä juntista" jonka luulisi halveksuvan tätä konseptia).
Satu puolestaan sitten...ei helvetti. Viehättävän oloinen nainen mutta niin alistuva että pahaa tekee. Väittää pokerinaamalla mustaa valkoiseksi iltanuotiolla. Hävettäisi olla suhteessa Mikaan tän ohjelman jälkeen, kun suhteen epäterve dynamiikka on paljastettu koko kansalle.
Jos noi Mikan lääppimiset ja naisiin käsiksi käymiset on Sadulle ihan ok, niin pahoin pelkään, että tää pari ei tule eroamaan tässä ohjelmassa. Kukaan sinkkunaisista nimittäin tuskin antaa Mikan tehdä itselleen mitään kännilääppimistä kummempaa, vaikka Mika sitä ehkä haluaisikin, joten Satu ei saa mitään konkreettista syytä jättää Mikaa.
Mulle tulee Sadusta(Satusta?) tosi vahva viba henkisen väkivalla uhrina. Mikalla on joku yliote siitä ja sen takia se ei osaa reagoida noihin Mikan sikailuihin mitenkään normaalisti.