Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Availetko tiskikonetta kesken pesun?

Vierailija
18.11.2025 |

Mä en ole _ikinä_ avannut kesken kaiken, kuivauksetkin odotan loppuun asti. 

Sitten taas yhdellä tutulla kylässä käydessä, aina se roplaa sieltä tiskikoneesta kesken pesun jotain kauhaa tai lusikkaa. En tajua miten sieltä ei vedet roisku laminaateille? 

On tehnyt tämän tosi useinkin vielä, tosi outoa. Ei kyllä itsellä ole tapana. En tiennyt että on mahdollistakaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus lisäilen astioita, jos ohjelma aivan alkuvaiheessa. Ei sieltä vettä ulos roisku, eihän sitä ole kuin vähän pohjalla ja ne pyörivät suihkut pysähtyvät välittömästi, kun kannen avaa.

Vierailija
2/7 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen harvoin just siinä alkuvaiheessa avannut jos on unohtunut laittaa jotain tai tyyliin tehosekoittimen vispilä on joutunut sinne ja tarvitsen sillä hetkellä. Mutta tosi harvoin. Yleensä annan pestä rauhassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tietää, missä vaiheessa se ohjelma on. Et tunne konetta niin et tajua miten se toimii.

Vierailija
4/7 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukone on tehty niin ettei sieltä voi valua vettä normaalitilanteessa. Tämä sanottuna, en availe ilman syytä.

Vierailija
5/7 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu konemallista roiskuuko vettä jos avaa. Ainakaan Boschin kanssa ole ollut mitään ongelmia avata luukkua kesken ohjelman alussa lisäilen sinne astioita jos joku unohtunut pöydälle täyttäessä.

Vierailija
6/7 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laminaateille? 

No, ei roisku millekään lattioille kun osaa. Toimii rauhallisesti. 

Joskus nappaan sieltä jotain tai laitan lisää. Pikkujuttu.

Vierailija
7/7 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi availisin? Keittiötarvikkeita on useampi kappale eivätkä kaikki ole yhtäaikaa pesussa.