Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Vierailija kirjoitti:
Karri sais panna mua tossa asennossa. Vielä ku sillä ois samanlaine ääni ku vaikka Aleksilla :D
Ei se sun lurputinta panis
Vierailija kirjoitti:
Kääntykää naiset lesboiksi, niin teidän ei tarvi enää koskaan sietää sikailevia miehiä.
Ihan hyvä idea ;)
Kun Kalle tuli taloon, niin sillä yhdellä blondilla kastui ihan selvästi pöksyt :D Mun mielestä Kallessa ja Antti Kurhisessa on jotain samaa näköä O.O
Ellu ja Iiro olis niin hyvä pari! Samoin Satu ja Tontsa. Tontsa on tollainen ihana symppis :) Heräispä Satu ja tajuais jättää sen SikaMikan.
Nyt iski mika-sikaa pelko perseesee!
Siis edelleenkin nuo Satun hiukset. Iltanuotiolla sen muistutti lähinnä Rölliä. Satun lakonisuus häiritsee myös ihan yli kaiken.
Voi rimppakinttu kalle. Onko toi jonkun mielestä muka hyvännäkönen??
Vierailija kirjoitti:
Linkkiä seuraavaan jaksoon?
Huomenna tulee linkki!!!!
Vierailija kirjoitti:
"Silleen niinku silleen niinku niinku silleen tällee niinku" - arvatkaa kuka?
Roope! On kyllä kohtuu ärsyttävää kun joka toinen sana on "niinku" :D
Tontsan ulkonäkö on vähän parantunut nyt kun luonne on esitetty sympaattisessa valossa. Tosin voin kuvitella et on aika sikamainen jätkäkavereidensa kanssa ja aivan erilainen kuin ohjelmassa.
Tuo pikku Joel on suloinen kun on jotenkin niin hermostunut ja ei vielä kovin itsevarma.
Mika meni oikeesti ihan paniikkiin Satun videosta, vielä hermostuneena naureskeli perään. Yritti esittää että ei tässä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Voi rimppakinttu kalle. Onko toi jonkun mielestä muka hyvännäkönen??
Kattelin kans että jalkoja ei oo pal treenattu :"D
Mä oon alkanut tykkää Koko kansan Iirosta. Positiivisen oloinen ja huumorintajuinen!
Ellu on selvästi ihastunut Iiroon! Onhan se ny paljon hauskempi kuin vittuvittuvittu-Juho.
Miettikää se Mika on miettinyt vaan itseään, kun on tuonne hakenut Sadun kanssa. Voi pitää hauskaa kauniiden sinkkunaisten kanssa luvan kanssa, saada huomioo jne. Sille ei ole tullut mieleenkään, että jäisi itse loppujen lopuksi kokonaan ilman naisia, ja että Sadusta joku sen sijaan kiinnostuisi. Osoittaa myös miten itsestäänselvyytenä Satua pitää. No, melkein itsestäänselvyyshän hän on kun on tuollaista miestä jo noin pitkään katsellut...
Mut ei vitsi, ovatko oikeasti nyt menneet naimisiin, mua alko masentaa.. :((
Hyi että tuo Tuomas on ällön näkönen ja -olonen tyyppi
Hell no. Karri ei oo ees hyvännäköin. En ymmärrä mitä kaikki meuhkaa siitä.