Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Tällä kaudella näkyi selvästi, kuinka tuotanto yritti vauhdittaa tapahtumia. Esim. se Nanan ja Jerin hellä hetki, jossa ei ollut kamerat paikalla mutta mystisesti mikrofoni kylläkin. Mistä vetoa, että Jeri oli tuotannon pyynnöstä järjestänyt mikin paikalle salaa Nanalta. Jerihän oli myös innokkaasti kertomassa raporttia illan tapahtumista. Nanalle selvisi Jerin petollisuus ja vaihtoi lennossa Karriin.
Entäs se kun joku sinkuista väitti, että Elina olisi yrittänyt hiplailla Iiroa, mutta Iiro kieltäytyi, koska "se ei olisi oikein". Mun on ensinnäkin hyvin vaikeaa kuvitella Elina tekemässä tällaista, se ei sopisi ollenkaan siihen kuvaan minkä hänestä on saanut. Vielä vaikeampi mun on kuvitella Iiro torjumassa Ellua. Eiköhän tässäkin ole pyydetty sitä sinkkua (kuka se sitten olikaan) kertomaan satuja kameralle, jotta se saataisiin näyttää Juholle. Tässä tietysti tavoitteena, että Juho pillastuisi ja vihdoinkin olisi mustasukkainen. Juhosta, tuosta kiroilevasta piikkitukkaisesta juntista, en muuten pitänyt, mutta siitä kyllä pisteet hänelle ettei uskonut sitä mitä videolta kuuli.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja temptation islandin facebook-sivulla Mika on jonkun sukulaisensa kanssa selittelemässä ja nauramassa, miten kanssakeskustelijat voivat uskoa hänestä semmoista... :D
Ku on aina pakko olla se ryhmä takana. Saarella se oli "vain mitä pojat!!!" ja siviilissä "vai mitä suku!!!!!!!"
Ja tätäkin Mika tai se sukulainen kävi alapeukuttamassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähtyäni Mikan selittelyt ja kaartelut Sadulle tajusin, että Mika on ollut tällä palstalla. Se tyyppi, joka väitti että Satu saattaa olla siviilissä kusipää ja joka väänsi koko ajan aiheen vierestä.
Mulle tuli ihan sama fiilis, ku joku tuos mikaa kehu ja noita dislike nappeja on tasan yks painallus jokaikisessä mikaa ja heidän suhdetta negatiivissävytteisesti arvostelevassa viestissä
Onhan Mika täällä telminyt
Vierailija kirjoitti:
Tällä kaudella näkyi selvästi, kuinka tuotanto yritti vauhdittaa tapahtumia. Esim. se Nanan ja Jerin hellä hetki, jossa ei ollut kamerat paikalla mutta mystisesti mikrofoni kylläkin. Mistä vetoa, että Jeri oli tuotannon pyynnöstä järjestänyt mikin paikalle salaa Nanalta. Jerihän oli myös innokkaasti kertomassa raporttia illan tapahtumista. Nanalle selvisi Jerin petollisuus ja vaihtoi lennossa Karriin.
Entäs se kun joku sinkuista väitti, että Elina olisi yrittänyt hiplailla Iiroa, mutta Iiro kieltäytyi, koska "se ei olisi oikein". Mun on ensinnäkin hyvin vaikeaa kuvitella Elina tekemässä tällaista, se ei sopisi ollenkaan siihen kuvaan minkä hänestä on saanut. Vielä vaikeampi mun on kuvitella Iiro torjumassa Ellua. Eiköhän tässäkin ole pyydetty sitä sinkkua (kuka se sitten olikaan) kertomaan satuja kameralle, jotta se saataisiin näyttää Juholle. Tässä tietysti tavoitteena, että Juho pillastuisi ja vihdoinkin olisi mustasukkainen. Juhosta, tuosta kiroilevasta piikkitukkaisesta juntista, en muuten pitänyt, mutta siitä kyllä pisteet hänelle ettei uskonut sitä mitä videolta kuuli.
Tietenkin siellä on suuri salaliitto.
Mistä keksit tuollaista roskaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähtyäni Mikan selittelyt ja kaartelut Sadulle tajusin, että Mika on ollut tällä palstalla. Se tyyppi, joka väitti että Satu saattaa olla siviilissä kusipää ja joka väänsi koko ajan aiheen vierestä.
Mulle tuli ihan sama fiilis, ku joku tuos mikaa kehu ja noita dislike nappeja on tasan yks painallus jokaikisessä mikaa ja heidän suhdetta negatiivissävytteisesti arvostelevassa viestissä
Onhan Mika täällä telminyt
Ja pakollinen alapeukku taas
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko hieman avata omia fiiliksiä näistä jutuista mitä täältä on lukenu ja kertoa hieman "sisäpiiritietoa" teille jotka arvostelette liikaa tietämättänne.. En lähe väittämään että pettäminen ois missään puitteissa hyväksyttävää ja sinäänsä puolueettomana kommentoin, mut ite satun tuntemaan tän Nanan ja Kallen jotenkuten ja heijän suhteessa sivusta katsojana (mitä muilta asioista kuullut) en toisaalta yhtään ihmettele Nanan käytöstä ja kuinka tuolla kaikki on romahtanut kun miettii miten Nana on heidän suhteensa aikana joutunu kärsimään Kallen tekemisistä, kaveripiirit on suuret jonka takii on kyllä monille tullu tietoa siitä mitä Kalle touhunnu Nanan selän takana.. muutaman kerran jo pettänyt Nanan luottamuksen kerta toisensa jälkeen eikä se oo ollu aina vaan sitä baarissa lääppimistä, ja mun tietojen mukaan just ennen matkaa Kalle oli käyny "näkemässä" eksäänsä ja valehdellu kauan asiasta enne ku tuli liikaa todistusaineistoa siitä et ei oo Kallella ollu taas ihan puhtaat jauhot pussissa... Tossa kohtaa varmaan itsekin uskoisin aikalailla mitä videolta näen ja vetäisin omat johtopäätökset, ero on vaa siinä että Nanan toilailut sattuu nyt vaa näkymään tv:eesssä. Veikkaan että Nana ekojen videoiden jälkeen tajunnut et jätkähän vetää samaa rataa ku ennenkin ja saanut tarpeekseen ja päättäny ite nauttia samoin mitoin. Kalle tehny omasta mielestä ittestään kyllä nyt liian siveyden sipulin... Vaikka Nana onkin mokaillut, ja pahemmin (tällä kertaa)
Mikä hemmetin sinun tietojesi mukaan? Sinä et tunne kumpaakaan henkilä millään tavalla. Joten lakkaa keksimästä omiasi täällä.
Aivan varmasti oikea Mikakin on täällä käynyt. Vauva.fi ja Suomi24 taitavat ainoat missä vielä pystyy ilman rekisteröintiä keskusteleen.
Onko Mika sukua Vesa Vierikölle?
Vierailija kirjoitti:
Kui?
iidan snäpissä ovat autossa roopen kanssa! eli ehkä jossain väleissä ovat ihme kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko hieman avata omia fiiliksiä näistä jutuista mitä täältä on lukenu ja kertoa hieman "sisäpiiritietoa" teille jotka arvostelette liikaa tietämättänne.. En lähe väittämään että pettäminen ois missään puitteissa hyväksyttävää ja sinäänsä puolueettomana kommentoin, mut ite satun tuntemaan tän Nanan ja Kallen jotenkuten ja heijän suhteessa sivusta katsojana (mitä muilta asioista kuullut) en toisaalta yhtään ihmettele Nanan käytöstä ja kuinka tuolla kaikki on romahtanut kun miettii miten Nana on heidän suhteensa aikana joutunu kärsimään Kallen tekemisistä, kaveripiirit on suuret jonka takii on kyllä monille tullu tietoa siitä mitä Kalle touhunnu Nanan selän takana.. muutaman kerran jo pettänyt Nanan luottamuksen kerta toisensa jälkeen eikä se oo ollu aina vaan sitä baarissa lääppimistä, ja mun tietojen mukaan just ennen matkaa Kalle oli käyny "näkemässä" eksäänsä ja valehdellu kauan asiasta enne ku tuli liikaa todistusaineistoa siitä et ei oo Kallella ollu taas ihan puhtaat jauhot pussissa... Tossa kohtaa varmaan itsekin uskoisin aikalailla mitä videolta näen ja vetäisin omat johtopäätökset, ero on vaa siinä että Nanan toilailut sattuu nyt vaa näkymään tv:eesssä. Veikkaan että Nana ekojen videoiden jälkeen tajunnut et jätkähän vetää samaa rataa ku ennenkin ja saanut tarpeekseen ja päättäny ite nauttia samoin mitoin. Kalle tehny omasta mielestä ittestään kyllä nyt liian siveyden sipulin... Vaikka Nana onkin mokaillut, ja pahemmin (tällä kertaa)
Mun lemppari oli nana, vaikka en tykännykkää sen puhetyylistä (XD), mutta silti se vaikutti oikeesti fiksulta ihmiseltä. Kalle oli pelimiehen oloinen ja voin vain kuvitella miltä tuntuu kun näkee miehensä flirttailemassa tytöille, kun nainen aina haluaa olla miehellensä ykkönen ja ainoa ketä himoitaan. Sitten nana lähti kostamaan ja haki pönkitystä muilta miehiltä itsetuntoonsa ja nyt hän näyttää ainoalta pahikselta:/
Sama täällä, tykkäsin Nanasta ja sen olemuksesta, eikä mua haitannut sen puhetyyli, niinkuin ei ihmisten puhetyylit yleensäkään haittaa, se oli myös yksi harvoista ihmisistä joka oikeesti näytti tunteet! eikä todellakaan jäänyt epäselväksi että poti aidosti huonoa omatuntoa, teki mitä teki...Kalle taas, todellakin PELIMIES se ei jäänyt kenellekään epäselväksi ja jos heti ekasta päivästä aletaan vetää noin satasella flirttiä ja meininkiä muiden muijien kanssa, eikä edes yritetä näyttää kumppanille että osaa käyttäytyä eikä toisen ei tarvii olla huolissaan.... niin eiköhän Nanalla ne luottamuksen rippeet jo siinä kohtaa kaikonneet, ei siihen kummosia tarvii jos jo ennestään hakoteillä
Kalle on kunnon näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kui?
Sama sukunimi.
Nuo selittelyt Facebookissa, varsinkin Satulta...
Onko nyt joku unohtanut, että katsojat ovat nähneet suunnilleen saman ohjelmassa mitä Satukin iltanuotiolla? Satu pahoitti mielensä niistä, mutta kuitenkaan kukaan katsoja ei voi tietää asian oikeaa laitaa, ja se Mikan käytös saarella on siis nyt yhtäkkiä ihan ok Satunkin mielestä.
Olen virallisesti pudonnut kelkasta kyllä tämän asian suhteen. Vaikka onkin sormus laatikossa tai sormessa tai missälie, niin kai voisi silti sanoa että Sika-Mika tosiaan sikaili.
Mika on komea ja älykäs mies jonka ympärillä kaunottaret pörräävät. Mika on myös todella rehti ja rehellinen. Erittäin luotettava ja suloinen. Vieläpä Komea mies isolla K:lla. Ei siis sillä "kröhöm" k:lla.
Olette vaan kateellisia kun ette itse päässeet häntä koskemaan ja puhumaan hänen kanssaan. Hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
Nana siellä itse kirjoittelee, sillee tällee
Ennenkuin tämä sivusto hiljenee niin voisimmeko keskustella Tinjasta? Toivottavasti ei häviä julkisuudesta. Hänet kun saisi vällyjen väliin rakasteltavaksi ❤
Mun täytyy kyllä nyt oikaista pari juttua täällä. Siis Nanahan ei valehdellut iltanuotiolla tai mitään silleen vaan ihan tosissaan tiiättekö oli siinä mukana. Pojat resortissa vaan nyt tykkäs tehdä nii ku realityä ja mitä Jeri sanoi niin oli ihan valetta. Ja Kuronenki vaan kyselee niin syvällisiä. Mut siis näin se vaan menee. Ette ehkä ymmärrä sitä. Mut mä ymmärsin. Harmi ku ohjelma loppu. Mut niin kaikki hyvä aikanaan. T. Ti-SuomiFani
Mika on komea ja älykäs mies jonka ympärillä kaunottaret pörräävät. Mika on myös todella rehti ja rehellinen. Erittäin luotettava ja suloinen. Vieläpä Komea mies isolla K:lla. Ei siis sillä "kröhöm" k:lla.
Olette vaan kateellisia kun ette itse päässeet häntä koskemaan ja puhumaan hänen kanssaan. Hävetkää.
Tähän täytyy vielä sanoa, että mitä ihmettä toi Mikan kiertely perheenlisäyksen suhteen oli. Hänhän sitä niin toitotti, että on asian suhteen ehdoton ja näyttää Satulle ovea, jos lapsia rupeaa vinkumaan. Karmivaa, jos toi on taktikointia sen suhteen, että pidetään Satu toivossa siitä, jospa Mikan mieli sattuukin muuttumaan. Tai toi "periaatteessa ollaan kihloissa, mutta sormukset on laatikossa...". En tajua, mistä koko äijälle on muutenkaan tullut harha, että on niin haluttua kamaa ja "vihdoinkin" suostuu sitoutumaan yksittäiseen naiseen.