Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi muuten Mikakin tajuta vanhana pappana, että elämä vain meni, käteen ei jäänyt mitään.
Käteen ei jäänyt muuta kuin nolo norsutatuointi.
Naurahdin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään muuta naurattanut kallen kaksinaamaisuus viimeisessä jaksossa? Ihan uskomatonta mikan tyylistä lässytystä. Joo en lääppinyt, en suudellut. Juu etpä, silti piti päästä kameroilta piiloon. Jo ekoissa bileissä hinkkasi itseään ties ketä vasten. Vikoilla treffeillä jassun kaa toivoo ettei oos varattu ja haluaa ehdottomasti tavata. Yritettiin vielä olla huoneen nurkassa, kameroilta piilossa...
Kyllä! Ihan samaan kiinnitin toellakin huomiota! aivan naurettavaa lässytystä ja itsensä puolustamista ja kusetusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mika on aivan ihana, upea ja rehti mies. Harmi että kosi Satua sillä itse olisin noin romanttisen ja tunteikkaan kosinnan jälkeen halunnut maistaa vähän onnea, Mikan tarjoilemana. Satu voisi päästää tämän oriin vapaille markkinoille... Voin vannoa että rajoissa ei pysyttäisi.
Mikako täällä itse kirjoittelee
Sepä se
Mikä kusettaa eniten TIS-Mika, Bätselör-Juha, TIS-Kalle, olut, kahvi?
Mun mielestä Mika ei vaikuttanut itsevarmalta pikemminkin epävarmuuttaan peittelevältä rehentelijältä. Saattaa olla että luonne on hyvinkin haavottuvainen ja yrittääpeittää sitä tolleen. Oon kyllä samaa mieltä että käyttäytyy tosi tökeröstieikä pitäis olla missään tapauksessa suhteessa ton perusteella mitä näyttää telkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kusettaa eniten TIS-Mika, Bätselör-Juha, TIS-Kalle, olut, kahvi?
Juha
Temptation Island -Elinan ja sinkku-Iiron välit jäätyneet kuvausten jälkeen – ohjelma paljasti karut kommentit: ”Tuntuu pahalta”
"Mun mielestä Mika ei vaikuttanut itsevarmalta pikemminkin epävarmuuttaan peittelevältä rehentelijältä. Saattaa olla että luonne on hyvinkin haavottuvainen ja yrittääpeittää sitä tolleen. Oon kyllä samaa mieltä että käyttäytyy tosi tökeröstieikä pitäis olla missään tapauksessa suhteessa ton perusteella mitä näyttää telkkarissa. "
Ja nimenomaan just ton epävarmuuden takia sekäyttäytyy satuakin kohtaan noin ilkeesti mä näen.
Alkup.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan jo valmiiksi sitä Mikaa. Ällöttävä ulkoa ja sisältä.
Satu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään muuta naurattanut kallen kaksinaamaisuus viimeisessä jaksossa? Ihan uskomatonta mikan tyylistä lässytystä. Joo en lääppinyt, en suudellut. Juu etpä, silti piti päästä kameroilta piiloon. Jo ekoissa bileissä hinkkasi itseään ties ketä vasten. Vikoilla treffeillä jassun kaa toivoo ettei oos varattu ja haluaa ehdottomasti tavata. Yritettiin vielä olla huoneen nurkassa, kameroilta piilossa...
Kyllä! Ihan samaan kiinnitin toellakin huomiota! aivan naurettavaa lässytystä ja itsensä puolustamista ja kusetusta
Molemmilta tuli sellaisia selityksiä ja valheita että molemmat valehteli korvat ja suut ihan täyteen. :D Kuronen sanoikin hyvin, että kannattaa olla rehellinen koska kaikki paljastuu viimeistään jaksojen tullessa telkkarista.
Katsoin äsken vikaa jaksoa netin kautta noin 10 minsaa, sitten oli pakko lopettaa. Musta tää sarja vaan kuuluu kattoa tv:stä klo 21-22. Mitens muilla? :)
Vierailija kirjoitti:
Ja kun Kuronen tai Kalle kysyi Nanalta että on kuultu vähän juttua että olisitte suuseksiä harrastaneet niin Nanan vasta kutakuinkin näin: "Siis sillee ei mitää suuseksiä oo todellakaa tapahtunu sillee tai kyllä niinku tällee on pussattu mahaa mutta ei niinku suuseksiä tai sillee on mutta ei sitä niinku mun mielestä voi laskee niinku suuseksiksi tai niinku on vaan pussailtu tällee sinne sillee tollee mutta ei niinku on niinku tavallaa ollu mut ei sitä sillee voi laskee" molemmat valehteli kyllä silmät päästänsä tuossa vikalla iltanuotiolla. Onneksi Kuronen oli mukana kertoilemassa vähän totuuksia <3
Ei sen Jerin jututkaan välttämättä ole totta olleet. Joten oliko kuronen kyttäämässä ikkunan alla?
Mitä ne Mikaa hiillostaa lääppimisestä, kun mies ei ole lääppinyt?
Vierailija kirjoitti:
Temptation Island -Elinan ja sinkku-Iiron välit jäätyneet kuvausten jälkeen – ohjelma paljasti karut kommentit: ”Tuntuu pahalta”
Ei ne mitään jäätyneet ole. Iirolla, kun ei oo mikään mikro.
Hauskaa lähdettiin pitää. Rajoissa on pysytty. Matka
Hippy kylperi. Tolleen. Silleen
Voi pientä, miehillähän on. Joillakuilla oikein pahatkin. Tietysti jos vasta kovin poikanen olet et niistä mitään tiedäkään.