Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Jollain tavalla jäi ihan ok hyvä fiilis tuosta Sadun ja Mikan viimeisestä iltanuotiosta, vaikka ohjelmaa seuratessa olen ollut sitä mieltä että eivät kuulu yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Onko Satu hidas tai jotenkin jälkeenjäänyt? Ei vaikuta kolmekymppiseltä vaan kaikesta epävarmalta teinitytöltä.
Ja Mika sen kun tekee mitä HÄN tahtoo! Hän määrää ettei tule lapsia, hän haluaa tatuoinnin... olis satu ja tontsakin ottaneet!
Satu vaikuttaa täysin kypsältä naiselta kun on katsonut taas noiden muiden teinien touhuja, ja tuo yks ei osaa puhua muuta ku niinku ja sillee...
"siis silleen onhan se kiva kun me halitaan ja tolleen"
En ymmärrä. Miksi. Joku. Puhuu. Noin.
Vierailija kirjoitti:
Jestas tuota Jasmiinan kroppaa... Ton Kallen treffikumppani... Tajuttoman seksikäs! Ite tällänen 10kg ylipainonen lyllerö :( Kateus iski nyt :(
Oho. Itse just katoin että onpa lyllerö nuoreksi naiseksi, vyötärölle jo kertynyt pelastusrengasta.
Vierailija kirjoitti:
"siis silleen onhan se kiva kun me halitaan ja tolleen"
En ymmärrä. Miksi. Joku. Puhuu. Noin.
Saa vähä läheisyyttä. Ja silleen.
Jos joku spekuloi ettei Nana ja Kalle ois ollu pari ni eiköhän tullu selväks ettei näin ollu..
ärsyttää suunnattomasti ku nana ja satu on molemmat vähän tollasia vässyköitä. Nyt asennetta kehiin noille >:(
Vierailija kirjoitti:
Jollain tavalla jäi ihan ok hyvä fiilis tuosta Sadun ja Mikan viimeisestä iltanuotiosta, vaikka ohjelmaa seuratessa olen ollut sitä mieltä että eivät kuulu yhteen.
Sama juttu! Luulen, että heillä menee hyvin keskenään eivätkä tarvitse muita neuvomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas tuota Jasmiinan kroppaa... Ton Kallen treffikumppani... Tajuttoman seksikäs! Ite tällänen 10kg ylipainonen lyllerö :( Kateus iski nyt :(
Oho. Itse just katoin että onpa lyllerö nuoreksi naiseksi, vyötärölle jo kertynyt pelastusrengasta.
Hyvän näköinen oli, vaikka ei vatsa täysin lauta olekaan.. Hyvä perse, sopivan muodokas. Kauniin näköinen iho ja sopivan ruskettunut. Myös kauniit kasvot. Hyvä bikinikroppa :(
Mihin aikaan jakso 20 tuli Ruutuun plussaan?? Itse huomasin että 21.30 jakso oli jo siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missähän Nana on töissä...?
Kuvittelen sen kaupan kassalla: "Nää ois niinku 10,50 tai sillee, kuittia tai sillee?" 😇Ei noista kukaan tainut olla töissä paitsi Mika. Ja hän tienaakin sen 70k euroa vuodessa eli kaikkien muidenkin edestä. Oikea kunnon alfa siis ja ryhmänsä johtaja
Hmm, Satu on maalari/pintakäsittelijä tms? Juho ja Elina jossain tehtaassa hommissa? Nuoremmat varmaan opiskelee?
Millä alalla Mika on?
Satu on selkeesti altistunut liikaa kemikaaleille, silmät puoliummessa mumisee että Mika on unelmamies...
Mika on painoalalla... :DD
Jasmiina on älyttömän hyvännäköinen. Silmät, hymy ja kaikki hänessä ♥
Jasmina on kuuma. Oikea nainen
Vierailija kirjoitti:
Tontsa on kyl vähän lööv tohon Satuun. Sööttiä. :)
Mä oon melkein in lööv tohon Tontsaan! Tosi symppis kaveri!
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan jakso 20 tuli Ruutuun plussaan?? Itse huomasin että 21.30 jakso oli jo siellä.
Taisi olla varttia vaille 21.
Ihan hirveet ne tatskat. Noin ruma tatska on ihan pätevä syy eroon. Tosi surkeasti tehty.:(
Harmittaa Nanan ja Kallen puolesta, kun lähtivät tuonne turhaan pilaamaan suhteensa.Olivat vielä suhteen alkuvaiheessa ja toisinkin olisi heillä voinut mennä.Näyttivät alun perusteella sopivan hyvin toisilleen ja puolin ja toisin tuntui olevan aitoa välittämistä .Paremmin näytti menevän jo pitkään yhdessä olleilla Elinalla ja Juholla sekä Satulla ja Mikalla.
Hienosti sai Mika The Sika kiristettyä hempeilyllään Satun lähtemään kanssaan pariskuntana saarelta. Eihän tuollaisen leperryksen ja lupailun jälkeen kiusaantunut Satu viitsinyt sanoa, että EI! vaikka vastahakoisuutta oli havaittavissa. Vaikka koitti itse herra juontajakin saada Mikalle tiukat paikat vaan ei auta ei, hikinen kalju yön pimeydessä loistaen väittää että "ei oo kourinut eikä lääppinyt naisia".