Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Elina näyttää tossa haastattelussa siltä, että ei todellakaan ole enää tyytyväinen Juhon kanssa. Ja jos suhde Iiroon on puhtaan kaverillinen, miksei olisi voinut esitellä miehiä keskenään?
Sitä hävettää näyttää Juho Iirolle.
Iiro ehkä luulee saavansa Ellulta jotain, siksi jatkaa tapailua. Ja Ellu joko antaa tai ei anna. Tyytyy ehkä henkiseen pettämiseen (jota Iiro ei kyllä jaksa kauaa katella jos ei muuta saa), tai sitten antautuu kokonaan houkutukselle. Dumpaten Juhon. Pian Iiro kuitenkin lähtee katselemaan muita maisemia ja kukkasia.
Ellun olisi parasta vaan jättää Juho, jos ei koe saavansa häneltä kaikkea tarvitsemaansa ja pitää hakea jännitystä tapailemalla Iiroa.
"I should've bought you flowers, and held your hand. Should've gave you all my hours when I had the chance. Take you to every party 'cause all you wanted to do was dance. Now my baby's dancing but she's dancing with another man."
- Bruno Mars ... Ja varmaan Juho.
Niin, voi olla että Iirolla ja Ellulla on jotain säpinää jonka vuoksi ei esittele Juholle Iiroa, mutta en usko. Ehkä Ellu ei kehtaa vaan esitellä kun miettii niitä Iiron naureskeluja ja kommentteja Juhosta kun Iiro sai tietää että Juho ei ole ikinä ostanut kukkia tms.
onks ellusta ja juhosta samankaltaista haastattelua kun roopesta ja idasta? jälkifiiliksiä? erosko ne sit lopultq
Vierailija kirjoitti:
Niin, voi olla että Iirolla ja Ellulla on jotain säpinää jonka vuoksi ei esittele Juholle Iiroa, mutta en usko. Ehkä Ellu ei kehtaa vaan esitellä kun miettii niitä Iiron naureskeluja ja kommentteja Juhosta kun Iiro sai tietää että Juho ei ole ikinä ostanut kukkia tms.
Niinpä. Mutten kyllä itse olisi kovin iloinen siitä, että puolisoni tapailisi henkilöä, joka on arvostellut minua paljon julkisesti, todennut olevansa ihastunut, sanonut, että puoliso "joutuu tyytymään" minuun ja "olisi varmaan onnellisempi" tämän toisen henkilön kanssa. Nämä kaikki asiat Iiro on sanonut sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
onks ellusta ja juhosta samankaltaista haastattelua kun roopesta ja idasta? jälkifiiliksiä? erosko ne sit lopultq
No selaappa pari sivua taaksepäin
Vierailija kirjoitti:
Iiro ehkä luulee saavansa Ellulta jotain, siksi jatkaa tapailua. Ja Ellu joko antaa tai ei anna. Tyytyy ehkä henkiseen pettämiseen (jota Iiro ei kyllä jaksa kauaa katella jos ei muuta saa), tai sitten antautuu kokonaan houkutukselle. Dumpaten Juhon. Pian Iiro kuitenkin lähtee katselemaan muita maisemia ja kukkasia.
Ellun olisi parasta vaan jättää Juho, jos ei koe saavansa häneltä kaikkea tarvitsemaansa ja pitää hakea jännitystä tapailemalla Iiroa.
Miksi alapeukut? Minkä takia teidän mielestä Iiro ja Ellu jatkavat tapailua Suomessa? Mitkä ovat kummankin motiivit? Ihan kavereita vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minkä ihmeen takia porukka näyttä luulevab et elinalla ja iirolla olis oikeasti/olis ollu jotain juttua? Eihän niissä oo mitään samaa ja iirokin on siellä vaan maksettuna.
Maksaako tuotanto vieläkin Iirolle jotta olisi tekemisissä Elinan kanssa?
Iirolla 10 vuoden soppari tuotannon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Viime kauden Nina oli mun kassalla siskonsa kanssa ennen ilta 7.
Ja mä olen käynyt muutaman kerran tuon tämän kauden Tiinan kassalla.
Millon tulee se vika jakso ruutu plussana, mis mikan ja satun ja kallen ja nannan jälkipuinnit?
Vierailija kirjoitti:
Millon tulee se vika jakso ruutu plussana, mis mikan ja satun ja kallen ja nannan jälkipuinnit?
Mua ei kiinnosta enää noi. Mul meni ihan mielenkiinto tähän ohjelmaan jo ajat sitten.
Mikan takia en edes jaksaisi katsoa. evvk.
Ainoa, mikä tässä kiinnosti loppujen lopuksi oli Ellu ja Juho. Niidenkään nimiä ei enää ensi kuussa muista. :D
Tontsa jäi kyllä mieleen ja positiivisesti. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta enää noi. Mul meni ihan mielenkiinto tähän ohjelmaan jo ajat sitten.
Ainoa, mikä tässä kiinnosti loppujen lopuksi oli Ellu ja Juho. Niidenkään nimiä ei enää ensi kuussa muista. :D
Ehkä ohjelman tylsin Pari: Ellu ja Juho!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ohjelman tylsin Pari: Ellu ja Juho!
Koko ohjelma on tylsä. Nanna miehineen niinku silleen ei kiinnosta yhtään, tietsä niinku. Se nuori pari oli ihan finaalissa jo ennen ohjelmaa. Ketä kiinnostaa joku vinoutunut suhde, mikä sillä yhdellä ressukkatytöllä on - noita kun nähnyt irl, niin ei viihdytä mitenkään. Ellu ja Juho sentään vaikuttaa olevan jonkinlaisessa tasapainoa lähentelevässä parisuhteessa, mutta jokin mättää, kun tuonne tulivat. Seiskajulkisuuden vai jännityksen kaipuuko?
Kohta näemme viimeisen kerran Mikan. Mies joka teki mitä halusi ja pysyi rajoissa. Myös Kalle oli huippu. Hyvää jatkoa molemmille.
Se Kalle on ihan äärettömän nolo, en kestä... ''Siis mul on nyt jo namus vipit ni mieti sit tän jälkeen!!!'' :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Kun joku oli kommentoinut noita Laurin vieroitusoireita. Joo joku muu syyhän saarelta lähtemiselle oli pakko olla kuin että oltiin erottu viikkoa aiemmin. Koska Noorahan myönsi jossain haastattelussa että tuotantoyhtiö oli täysin tietoinen asiasta. Ja olihan se Lauri niissä vikoissa bileissä vetänyt jotain muutakin ku viinaa. Mutta eipä sieltä niin vaan lähetäkään vissiin kaupunkiin hakemaan aineita. Koska miksei muka viime kaudellakin Simo ja Jassu joutuneet lähtemään koska heillä oli sama tilanne myös?
Miksi ihmeessä pitäisi esitellä? Tässä tapauksessa ehkä joo, kun on tuo tv-ohjelma takana, mutta mä en todellakaan esittele jotain kavereitani miehelleni vain siksi, että olisin jotenkin tilivelvollinen ystävistäni. Voin kyllä esitellä ihan kenet tahansa, ei se ole sinänsä ongelma, mutta jos vaatisi saada tavata siksi, että se kaveri on mies, niin kyllä mä pyörittelisin silmiä tuollaiselle mustasukkaisuudelle. Luottamus, anyone?