Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Iidaa olis saanu kyl kuumottaa ja tentata paljo enemmänki tos iltanuotiolla. kuronen tai roope. pääs nyt kyl aika vähällä mielestäni eihän se ees sanonu paljo mitn
Vierailija kirjoitti:
Iiro on Malmin Prisman kanta-asiakkaita, käy usein tyttöystävänsä kanssa. Jolikin ollut mun kassalla pari kertaa, aikoinaan myös Katrien kanssa (ennen eroa).
Millainen tyttöystävä Iirolla? Ei taida vastata Elinaa?
Mitenköhän käy sadun ja mikon suhteen
Vierailija kirjoitti:
Idasta tuli kertaheitolla suomen yleinen lutka. Että onnea vaan, nuori tyttö teki itsestään todella naurunalaisen. Kyllä vanhemmat saa olla ylpeitä.
Eks noita likkoja yhtään hävetä noi panohommat? Vaikkei ohjelmaa katsoisi, niin panemisesta mihin reikään ja kuinka monta kertaa ei voi välttyä kun avaa vaikka Iltasanomien tai Iltalehden etusivun netistä, siellä se kiiluu 10 luetuimman otsikoissa.
Ihan lutka toi Iida. Se muistetaan tästä lähtien vaan kun se pani siellä ohjelmassa ja huusi ei sinne reikään. No maine sekin, onnea!
Minusta tuo Juho kaikessa itsevarmuudessaan on kyllä yksi sarjan sovinistisimmista miehistä. Aluksi herra vaikutti fiksulta, asialliselta ja oikein kunnolliselta. Elinan käytös ei mielestäni ole ollut ihan asiallista saarella. Se on kuitenkin tuonut esiin Juhon todellista luonnetta ja saanut ymmärtämään Elinan toimintaa paremmin. Ei tuossa iässä pidä elää kuin vanha aviopari! Elina on mielestäni rehti, hauska ja luonnollinen nainen. Juho vaikuttaa kovin lapselliselta tyypiltä ja hänestä saa helposti kovin junttimaisen kuvan. Vaikuttaa tyypiltä, joka määrittelee, miten elämää pitää elää tylsästi. Ellei se sovi, muistuttaa, että "talo on miun, voit lähteä". Vannoo, ettei epäile Elinaa, mutta silti vakuuttelee, että jos jotain on käynyt, "talo on miun, Elina saa lähteä" - siinä kaikki, ei tunnu missään. Tyyppi tuntuu niin tylsältä, että huomaa sen vissiin itsekin. Yrittää nololla tavalla kiroilemalla saada itseensä särmää. Tuo kiroilu ei edes sovi suuhunsa. Vaikuttaa 12 vuotiaalta kovanaamalta.
Mun mielestä tämä keskustelu ja yleinen ilmapiiri kertoo vaan siitä että pettävä nainen on suurimman osasta paljon pahempi asia mitä pettävä mies.
Lähtökohtaisesti me halutaan sääliä sitä petettyä miestä paljon enemmän, nostaa se joksikin sankariksi versus jos sen tilalla olisi nainen.
Mun mielestä Iidan ja Roopen keissi oli niin ennalta määritelty ettei siihen törkeää lutkaisuutta edes tarvita:
lähetetään petetty nainen jonnekin saarelle sitä yrittävien miesten keskelle, näytetään video jossa sen aiemmin pettänyt mies pussaa naista, niin mitä helkattia muuta siinä muka edes voi tapahtua kuin se että varattu nainenkin tekee saman mitä mies sille teki aiemmin?
Sarja todistaa sen että suhde, jossa on petetty, ei koskaan tule olemaan yhtä vahva ja hyvä kuin ilman pettämistä. Ei vuosien saatossa, ei ammattiavulla, ei millään ihmisen toimin vaikka sitä kaikki haluaisivatkin.
Oppikaa edes se, että jos sua petetään niin eroa heti, heti, ei vuosien päästä kun se odotettavissa oleva paska osuu tuulettimeen.
Ida tekee sitä samaa mitä te moraalisaarnaajat teitte itse 10 vuotta sitten, koittakaapa nyt vähän muistella paremmin niitä viinanhuuruisia bileitänne, kavereidenne varattujen kundikavereiden kanssa sekoilujanne ja omien kundikaverien kätevää unohtelua illaksi pariksi, tms! :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Sarja todistaa sen että suhde, jossa on petetty, ei koskaan tule olemaan yhtä vahva ja hyvä kuin ilman pettämistä. Ei vuosien saatossa, ei ammattiavulla, ei millään ihmisen toimin vaikka sitä kaikki haluaisivatkin.
Oppikaa edes se, että jos sua petetään niin eroa heti, heti, ei vuosien päästä kun se odotettavissa oleva paska osuu tuulettimeen.
Niinpä.
Eräänä hyvänä esimerkkinä se OCn Täydellisten Naisten Shannon ja David, eli joiden tilanne nähtiin vielä jokunen viikko sitten Ava-kanavalla. Ravasivat terapiassa ja naisesta tuli ihan hysteerisen vainoharhainen joka paikassa siellä Kalifornian rannikolla että "täälläkö raflassa se sen muijan kanssa kävi", "lähtikö se sinä iltana minun vierestä sen muijan viereen" ja että "mitä jos se tulee jossain vastaan kun on jotain yhteisiä tuttavia" jne. ja omat lapsetkin (3 tytärtä) sekoitettiin tuohon soppaan jotta isännälle tulisi oikein vaivaantunut, syyllinen ja paska olo. Lopuksi Shannon väitti pokalla että heillä nyt paremmin asiat kuin koskaan. Tuskinpa vaan.
Mua kans vietävästi ottaa nuppiin, kun nämä petetyt poikaparat viikosta toiseen koiranilme kasvoillaan toistelee nuotiolla:" Ei tässä näin päin pitänyt käydä. Kaikki muutkin varmasti oletti, että käy toisin päin." Mitä hittoo!? Vaikken ymmärräkään noiden eukkojen käytöstä, en toisaalta voi sitä kovin ihmetelläkään. Pelkäävät vaan lapselliset ressukat joutuvansa julkisesti petetyiksi ja nöyryytetyiksi.
"Kukkakimppu..!"
:D Kyllä vain Iiro, useimmille miehille se on niin vaikeeta.
En Iirosta(kaan) sen kummemmin perusta, mutta pisteet tosta kommentista. Ei paljoa vaadi pienimuotoinen romanttinen ele, mutta jostain syystä on monelle Suomalaiselle miehelle niin vaikeaa esim. ostaa jotakin pientä naiselle. Tai edes maksaa kahvikupposta treffeillä. Tasa-arvo! Perkele!
Vierailija kirjoitti:
Ida tekee sitä samaa mitä te moraalisaarnaajat teitte itse 10 vuotta sitten, koittakaapa nyt vähän muistella paremmin niitä viinanhuuruisia bileitänne, kavereidenne varattujen kundikavereiden kanssa sekoilujanne ja omien kundikaverien kätevää unohtelua illaksi pariksi, tms! :DDDD
Nimenomaan! Otetaan huomioon näiden tyyppien ikä. En ymmärrä näitä "vakavia suhteita" tuossa iässä. Menee nuoruus hukkaan. Enkä tarkoita nuoruudella pelkkää nussimista kaikkien kanssa ristiin, vaan vapautta tehdä, mut haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan! Otetaan huomioon näiden tyyppien ikä. En ymmärrä näitä "vakavia suhteita" tuossa iässä. Menee nuoruus hukkaan. Enkä tarkoita nuoruudella pelkkää nussimista kaikkien kanssa ristiin, vaan vapautta tehdä, mut haluaa.
Se että sä petät tai petit nuorena, ei tarkoita että "kaikkihan tekee sitä". Oikeesti hei nyt valoja päälle.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta. Jo se, että olet henkisesti kyykyttänyt tai pitänyt toista itseäsi huonompana, kummittelee suhteessa vielä kymmenien vuosien jälkeenkin. Ihmiset muuttuu ja osat kääntyy. Syntyy sellainen ähäkutti -kostomeininki. Aina ei välttämättä ole kyse fyysisestä pettämisestäkään, vaan ihan henkisestä kostosta. Taistelua talon herruudesta. Syntyy ikuisia liittoja, joissa kaksi onnetonta on vaan jäänyt yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mua kans vietävästi ottaa nuppiin, kun nämä petetyt poikaparat viikosta toiseen koiranilme kasvoillaan toistelee nuotiolla:" Ei tässä näin päin pitänyt käydä. Kaikki muutkin varmasti oletti, että käy toisin päin." Mitä hittoo!? Vaikken ymmärräkään noiden eukkojen käytöstä, en toisaalta voi sitä kovin ihmetelläkään. Pelkäävät vaan lapselliset ressukat joutuvansa julkisesti petetyiksi ja nöyryytetyiksi.
Näinpä.
Kertoo siitä että pettäjä ei ole sisäistänyt sitä miten paljon se satuttaa sitä petettyä ja kuinka se pilaa suhteen.
Eikun se on vaan pikkujuttu, josta on jo aikaa ja se nyt sovittiin jo ja kaikki ihan ok sen jälkeen ja kaikki on niinkuin ennenkin.
NOT!!
Mutta tämän jälkeen varmasti ymmärtää miltä siitä petetystä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että sä petät tai petit nuorena, ei tarkoita että "kaikkihan tekee sitä". Oikeesti hei nyt valoja päälle.
En ole ikinä pettänyt vaikka ikää jo yli 30, viinanhuuruisia iltoja ollut nuorena todella paljon ja vanhanakin jonkun verran. Mulla on ollut aina vapaus tehdä mitä haluan, en vain koskaan halunnut pettää. Ehkä jotkut haluaa sitten...
Hieman hämmästytti nähdä aikuinen ihminen, joka ei osaa käyttää veistä ja haarukkaa. Eihän tuo nyt vakava asia ole, mutta huomasitteko muut, kuinka Sonja piti haarukkaa oikeassa ja veistä vasemmassa kädessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole pettänyt nuorena, en vanhana, enkä ikinä. Tarkoitin sitä, että nämä poijaat eivät ole omienkaan puheidensa mukaan pystyneet elämään uskollisina suhteissaan. Onko seurusteltu siis vain seurustelun ilosta jonkun kanssa, josta ei oikeasti ole välitettykään? Tai onko oltu yhdessä vain vastapuolen painostuksesta? Vai onko kavereiden erilainen elämäntilanne tai painostus saanut hairahtumaan? Nämä on kaikki nuorten aikuisten elämää, joka poikkeaa valtavasti aikuisten aikuisten maailmasta. Näissä nuortenkin suhteissa kuitenkin rikotaan ihmisiä - välillä aika tuhoisinkin seurauksin. Minä itse olin kiltti nuori. Silti nyt kaksikymmentä vuotta myöhemmin tajuan tehneeni asioita, jotka kaikessa viattomuudessaankin ovat saattaneet muuttaa monia ihmisiä. Kaiken olen tehnyt kuitenkin silkkaa naiviuttani. Käsitän sen nyt. Silloin en edes ajatellut asiaa tai tajunnut tekeväni väärin. Ja edelleenkään en puhu pettämisestä, vaan siitä ettei toisen tunteita huomioida. Minusta tuolla saarella on ollut kaksi rikottua tyttöä, jotka nyt nolasivat itsensä sen vuoksi, että poikaystävänsä on heitä kaltoin kohdellut. On väärin enää lyödä lyötyä enempää.
Vierailija kirjoitti:
Hieman hämmästytti nähdä aikuinen ihminen, joka ei osaa käyttää veistä ja haarukkaa. Eihän tuo nyt vakava asia ole, mutta huomasitteko muut, kuinka Sonja piti haarukkaa oikeassa ja veistä vasemmassa kädessä?
En huomannut, mutta vasenkätiset näin usein tekevät ja ymmärtääkseni ihan luvan kanssa.
No voi herranjumala, puhuinkin yleisesti että jos idan maine on mennyt niin ei tuomaskaan osakkeitaan ole nostanut. Onhn tuolla fiksujakin sinkkuja