Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Hyi helvetti toi Ida 😵 niin epäarvostavasti puhuu ja toi virnuilu............ Tässä näkee mitä on kun toisella ei päässä liiku yhtään mikään. Tota toimintaa ei voi millään aiemmilla virheillä oikeuttaa. Kamala ja erittäin ruma ihminen jos tekoja ja olemista sarjan perusteella arvioi. Sais hävetä!!
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti toi Ida 😵 niin epäarvostavasti puhuu ja toi virnuilu............ Tässä näkee mitä on kun toisella ei päässä liiku yhtään mikään. Tota toimintaa ei voi millään aiemmilla virheillä oikeuttaa. Kamala ja erittäin ruma ihminen jos tekoja ja olemista sarjan perusteella arvioi. Sais hävetä!!
Aivan käsittämätön muija toi Ida, kostonhimoinen ja kylmä. Ja Toi Nana ihan ihmesettiä äijät vaihtuu ja panee sitä. Sääli.
Naisista taas Satu sais paljon paremman miehen tuo Mika on itsekäs ja kylmä ihminen, jonka mielestä hän on joku kingi ja siisti tyyppi. Satu on kaunis ja fiksu nainen, hänet on vain alistettu ja manipuloitu kuvittelemaan että kaikki mitä toi äijä tekee on normaalia ja miehet nyt vaan sellasia. Satulle voisi sanoa että potkaise toi äijä ulos ja elämääsi tulee mies joka pitää sua kuin kukkaa kämmenellä. Eikä polje sua mattona maahan.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet että Jasmiina oli myös Hottikset sarjassa. Kävi treffeillä Tommin kanssa.
Kyseessä Jasmiina Streng. Ollut jossain Miss Kouvola -kisassa pari vuotta sitten. Oli noilla tärskyillä Tommin kanssa melkoisissa pakkeleissa ja bileasussa, vaikka olivat kesämökillä.
Toi Iiro. Miksi on joka ohjelmassa mukana? Ja miksi Ellu vaikuttaa ihastuneen häneen?
höh mälsää seur jaksossa oli vaa treffejä ei olleskaa iltanuotiota.
Katsoin VMP-jaksoa. Kahdeksan minuuttia oli videota kulunut, Ida ja Joel E tulivat kuvaan. K o l m e k y m m e n t ä sekuntia heidän keskustelua, ja Ida aloitti sen taasen: Koska Roope sitä ja koska Roope tätä. Eihän kukaan mies voi kuvitellakaan suhdetta Idan kanssa, koska hän elää koko ajan Roope-päässään. Jope Ruonansuu puhuu Jopea, Ida puhuu Roopea.
Huomaa, että Idan ongelma ei ole Roopen tuottamat kärsimykset siviilissä, vaan joku muu aikaisempi asia. Vanha, koettu trauma vain aktivoitui Roopen käytöksen myötä. Idan käytös on lisäksi ongelmallinen siinä mielessä, kun hän itse provosoi toisen, eikä ymmärrä sitä laisinkaan. Ohjelman alkujaksossa heti Ida sai Roopen tolaltaan. Kuvittelisin, että myös heidän siviilielämässä Ida on toiminut samalla tavalla: Tekee toisen aiheellisesti mustasukkaiseksi. Sitten kun toinen provosoituu ja reagoi omalla pettämissessiolla, alkaa Idan loputon reagointi.
Ohjelman aikana Roope on mennyt elämässä eteenpäin terapeuttisesti ja terveemmällä tasolla.
Ida - paluumatkalla hänen matkalaukussa on vain yksi tarina: Roope petti täälläkin häntä, ja reagointi ehkä saa aina vain suurempia tekoja. Haastatteluja, biletystä, suostumisia uusiin realityihin (ei tarvinne sanoa, niissäkin puheenvuoro alkaa lauseella: Roope oli, Roope meni, Roope petti, Roope jätti).
AAAAAAAA tekis mieli ravistella tota Mikaa!! Miksi se ei nää eikä myönnä että todellakin on ollut epämääräistä koskettelua kaikkihan sen näkee! Juokse Satu ja lujaa vielä kun pääset!
Onko Roope pelannut kiekkoa Vaasan Sportin junioreissa?
Miksi noi syö tuolla noin kämästä ruokaa? Ja vielä "luksustreffeillä"??? Ranskalaisia, PAKASTEVIHANNEKSIA ja joku possunleike ruskeessa kastikkeessa :Dd ollaan sentäs thaimaassa, olettais että tarjotaan paikallisia herkkuja eikä jotain suomalaisen huoltoaseman lounasta... ens kaudelle vähän isompi budjetti pliis, ei tarvis käydä kaatopaikkarannoilla treffeillä eikä syödä paskaa ja paikata kalorintarvetta viinillä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Roope pelannut kiekkoa Vaasan Sportin junioreissa?
Ei kyllä pysty käsittämään miksi se fiksun oloinen Hanna näyttää viihtyvän Mikan seurassa. Käsittääkseni on ihan mukava, järkevä nainen kyseessä ja Mika puolestaan taas on pesunkestävä narsisti jota ei ole siunattu edes ulkonäölläkään. Idan mikälie kostoretki on nyt sitten taltioituna nauhalle ja kaikkien nähtävissä, mukava leima hankittu, Juho on pelottava juntti ja Satuun olen pikkuhiljaa lämmennyt sarjan edetessä. Selvästi on alistettu suhteessaan, ymmärrän ettei lähteminen huonosta suhteesta ole aina niin helppoa. Roopea symppaan, jotenkin mukavan oloinen poika vaikka vähän reppana mutta eiköhän ikä ja elämänkokemus korjaa tuonkin. Sinkuista Aino on jotenkin suloisen oloinen! Sanoisin, että jopa liian tasokas tähän formaattiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti toi Kalle on nolo. Hakee pelkkää julkisuutta. "Oon namus jo VIP, mut kelaa mitä mä oon tän jälkeen?" "Ennen mä vaan kättelin kaikkia julkkiksii siä, mut kelaa mitä tän jälkee" Siis miks jotkut ihannoi jotain seiskajulkkiksia?! Ei tota jätkää voi ottaa tosissaan . Oikein namun VIP kera johanna pulkkisten, maisa torpan ja muiden huomiohuorien ja pikku "julkkisten" keskellä. Aivan silmitöntä tyhmyyttä ja yksinkertaisuutta.
Meinasitko että sanoi nuo tosissaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä pysty käsittämään miksi se fiksun oloinen Hanna näyttää viihtyvän Mikan seurassa. Käsittääkseni on ihan mukava, järkevä nainen kyseessä ja Mika puolestaan taas on pesunkestävä narsisti jota ei ole siunattu edes ulkonäölläkään. Idan mikälie kostoretki on nyt sitten taltioituna nauhalle ja kaikkien nähtävissä, mukava leima hankittu, Juho on pelottava juntti ja Satuun olen pikkuhiljaa lämmennyt sarjan edetessä. Selvästi on alistettu suhteessaan, ymmärrän ettei lähteminen huonosta suhteesta ole aina niin helppoa. Roopea symppaan, jotenkin mukavan oloinen poika vaikka vähän reppana mutta eiköhän ikä ja elämänkokemus korjaa tuonkin. Sinkuista Aino on jotenkin suloisen oloinen! Sanoisin, että jopa liian tasokas tähän formaattiin.
Tuo on aika subjektiivinen asia.
Toisekseen, jos olisikin oikeasti narsisti, niin nuohan juuri osaavat pyörittää ihmiset pikkusormensa ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti toi Kalle on nolo. Hakee pelkkää julkisuutta. "Oon namus jo VIP, mut kelaa mitä mä oon tän jälkeen?" "Ennen mä vaan kättelin kaikkia julkkiksii siä, mut kelaa mitä tän jälkee" Siis miks jotkut ihannoi jotain seiskajulkkiksia?! Ei tota jätkää voi ottaa tosissaan . Oikein namun VIP kera johanna pulkkisten, maisa torpan ja muiden huomiohuorien ja pikku "julkkisten" keskellä. Aivan silmitöntä tyhmyyttä ja yksinkertaisuutta.
Meinasitko että sanoi nuo tosissaan?
No mitenpä muutenkaan...
Vierailija kirjoitti:
AAAAAAAA tekis mieli ravistella tota Mikaa!! Miksi se ei nää eikä myönnä että todellakin on ollut epämääräistä koskettelua kaikkihan sen näkee! Juokse Satu ja lujaa vielä kun pääset!
Tein sinusta rikosilmoituksen henkeeni ja terveyteeni kohdistuvasta uhkauksesta.
Mika
Mulla oli mennyt kokonaan ohi edellisessä jaksossa näytetty Kallen Namu-pätkä - mikä myötähäpeä! Jätkän tarkoitus oli siis tulla ohjelmaan (oli hakenut aiemmin muihinkin tosi-teeveisiin) siksi, että pääsee heittelemään yläfemmoja Namuun Seiska-julkkisten keskelle. Eih...
Sori, tuosta olikin jo joku maininnut edellisellä sivulla (luulin lukeneeni viestit jo eilen), mutta kuitenkin.
- 3830
Kallen kun saisi haaroväliin. Saisi myös kakkosta.
Oletteko huomanneet että Jasmiina oli myös Hottikset sarjassa. Kävi treffeillä Tommin kanssa.