Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Mä en voi sille mitään, etten jaksa tätä ohjelmaa enää kattoa. Eka kausi oli jotain uutta ja varmaan eivät osallistujatkaan täysin tienneet mihin lähtivät. Mut ku se kausi on nähty ja juoni on tiedossa niin tälle kaudelle on hakeneet vaan jotku ongelmaparit bileloma mielessä. Tai sit ovat oikeesti jo eronneet ja aatelleet että feikataan vielä ton ohjelman ajan niin saadaan ilmanen loma.
Kamalan ahdasmieliset ja suvaitsemattomat naiset täällä minua haukkuu, vaikka ette edes tunne minua kunnolla. Kenestä tahansa kilpailijoista saadaan oikeanlaisella video editoinnilla annettua huono kuva katsojille.
Mika
Joku kyseli että miksi bile Dani ei ole sarjassa, niin olihan se jo viime kaudella :D http://st01.nelonenmedia.fi/sites/default/files/styles/story_main_image…
Ja Iiro taas änkenyt itsensä mukaan sarjaan.. Eikö sekin pullahirviö tajuaisi nyt vaan vetäytyä "julkisuudesta" ja strippailla tytöille korson paikallisissa.
Vilkaiskaapa ranskalaista versiota:
Kaikki varatut miehet ovat kelvollisia, eikä sinkkumiehissäkään ole valittamista. Muutenkaan ohjelmassa ei kännäillä vaan viettely tapahtuu keskustelun voimin.
Aki on tosi seksikäs motherfucker. Komea, lihaksikas ja todellinen herrasmies. Kaikki ovat lääpällään häneen. Tuohon sonnien sonniin. Ota Aki minut syleilyysi.
Vierailija kirjoitti:
Kamalan ahdasmieliset ja suvaitsemattomat naiset täällä minua haukkuu, vaikka ette edes tunne minua kunnolla. Kenestä tahansa kilpailijoista saadaan oikeanlaisella video editoinnilla annettua huono kuva katsojille.
Mika
Mitenksä ne kähmimisvideot sit olis pitäny leikata, jotta herrasta saatais realistinen vaikutelma? ;) Tai puheet vaikka maksullisesta isotissisestä
lehmästä? :D
Se oli irroitettu asiayhteydestä.. keskustelu käsitteli maitotaloutta.
No akia kesti sentään katella.
Jengi on täällä kyllä niin pihalla asioista ettei voi muuta ku nauraa :DD
Vierailija kirjoitti:
Jengi on täällä kyllä niin pihalla asioista ettei voi muuta ku nauraa :DD
Pihalla ku tamppooninnarut!:D
Vierailija kirjoitti:
Iso pullea vauva.. niin hulvatonta, niin totta!!
Mitä 3. jakso pitää sisällään?
Treffivalinnat ja osan treffit. Illalla bileet.
Siinä 3.jaksossa ei tapahu oikein mitään.
Vierailija kirjoitti:
Treffivalinnat, osa treffeistä ja illalla bileet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffivalinnat, osa treffeistä ja illalla bileet.
Jaa pskan netin takia vastaukset täällä tuplana 😂😂😂 sorry.
Mulle tuli Mikasta mieleen Itse Ilkimys -leffa. Satu tuntui iltanuotiolla lähinnä ärsyttävältä tossukalta. Ja ne sen hiukset, apua! Oon silti sitä mieltä että Satu ansaitsee parempaa ja Mika ei ansaitse ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mika
Mitenksä ne kähmimisvideot sit olis pitäny leikata, jotta herrasta saatais realistinen vaikutelma? ;) Tai puheet vaikka maksullisesta isotissisestä
lehmästä? :D
Mikan selittelyjä ei taida kuunnella kuin Satu.
Miten suomalainen nainen suostuu olemaan miehen kans, joka puhuu naisista halventavasti ja kuvittelee samalla itsestään pikkasen liikaa???
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli Mikasta mieleen Itse Ilkimys -leffa. Satu tuntui iltanuotiolla lähinnä ärsyttävältä tossukalta. Ja ne sen hiukset, apua! Oon silti sitä mieltä että Satu ansaitsee parempaa ja Mika ei ansaitse ketään.
Mitäs vikaa sen hiuksissa nyt oli? Näytti olevan luonnostaan taipuisat ja hieman säkkärät luultavasti ilman kosteudesta...
Kenestähän sinkuista tulee seiska/hottikset -tason julkkuja? :D