Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Vierailija kirjoitti:
Huoh tuo nana. Moralisoi kallea ja sitten ite paneskelee menemään. Ei se kallenkaan biletys parisuhteessa olevalle sopivaa ole ollut, mutta aika paksua nanalta lähteä siitä moralisoimaan kun itse menee paljon pidemmälle.
Ja sitten Nana kommentoi tapahtuneita "En olis sillee niinku sillee osannu niinku kuvitella et niinku itekin osais niinku olla sillee VAPAUTUNEEMMIN tai niinku tällee".
Osaan olla vapautuneemmin = panna
Vierailija kirjoitti:
Aika keskustelua tappavaa toi mikatus. En usko että kyseessä edes on sika itse, mutta saahan siitä "hauskan" vasta-argumentin kun joku ei ole samaa mieltä kuin itse on. Ne pari mikaa kehuvaa kommenttia nyt ovat niin selviä trolleja, että Timo T A Mikkonenkin sen näkisi.
No on täällä Mika pyörinyt. Samalla tavalla johtaja Manninen ja Rita pyöri täällä viime vuonna. Aki on ollut täällä nytkin.
Mielestäni Juho vaikuttaa taas todella kiintyneeltä ja rakastuneelta Elinaan. Toi viime jakson jatkuva hymyilykin tuntui ehkä vähän feikiltä, ehkä hän ajatteli, että haluaa näyttää iloista naamaa Elinan mieliksi,kun selvästi häntä painoi että Elina oli sanonut häpeävänsä Juhoa myrtsin käytöksen vuoksi. Juho vaikuttaa perussuomimieheltä niin positiivisessa kuin negatiivisessakin mielessä. Sellainen joka julistaa rakkaudentunnustukset kerran elämässä ja sanoo, että kertoo kyllä jos tilanne muuttuu. Niin kuin Elina itsekin sanoi, että on kuvitellut olevansa hiljainen hissukka mutta saarella nähnyt uusia puolia itsestään. Ehkä Elina sitten kaipaa vähän jännitystä elämäänsä mutta vaikea silti kuvitella, että hän "vaihtaisi" Juhon 26-vuotiaaseen strippariin, vaikka Iiro supersymppis onkin.
Jos Tinja olisi vielä saarella niin hän olisi kyllä pannut Mikaa. Olen varma.
Mika on ällötys mutta on siellä muitakin varsinkin sinkkumiehissä.
Vierailija kirjoitti:
Jos Tinja olisi vielä saarella niin hän olisi kyllä pannut Mikaa. Olen varma.
Perseeseen
Yhden pariskunnan nainen on kuin putoushahmo, jolla meni tukka silmille. Puhetyyli samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Mika voisit tosiaan poistua täältä. Oot nyt monta päivää jankannut täällä ja yrittänyt jopa Satua mollata myös tällä palstalla
Laskeekohan Mika av-palstailun niihin 70-tuntisiin työviikkoihinsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika keskustelua tappavaa toi mikatus. En usko että kyseessä edes on sika itse, mutta saahan siitä "hauskan" vasta-argumentin kun joku ei ole samaa mieltä kuin itse on. Ne pari mikaa kehuvaa kommenttia nyt ovat niin selviä trolleja, että Timo T A Mikkonenkin sen näkisi.
No on täällä Mika pyörinyt. Samalla tavalla johtaja Manninen ja Rita pyöri täällä viime vuonna. Aki on ollut täällä nytkin.
Entä sitten?
Mahtoiko se Nana oikein kunnolla "hupsutella sen Jeri ( ruman satuhahmon kanssa ) ?
Käsipeliä, suikkiin, vai oikein pyllyttelemään ?
Tietäjät voisivat paljastaa ? Please ?
Ja kiitos kaikista tähä asti.
Jeri, Iiro, Ida, Stube ja Mika ovat rumia. Hanna, Satu, Aino ja Johanna ovat kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten?
Sitä vaan että tuo maaninen jankkaaja ja Satua täällä alentava tyyppi on Mika.
Vierailija kirjoitti:
Saako vielä puhua jakson 13 jutuista ??
Saa ja pitää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mika voisit tosiaan poistua täältä. Oot nyt monta päivää jankannut täällä ja yrittänyt jopa Satua mollata myös tällä palstalla
Laskeekohan Mika av-palstailun niihin 70-tuntisiin työviikkoihinsa?
Ainakin tällä viikolla on ahkeroinut täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten?
Aha, selvä. Niin kai sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten?
Aha, selvä. Niin kai sitten.
Ilmiselväähän se on
Puhe seksileikeistä --> ''Joskus miehenkin pitää alistua, sanotaan näin. NÄISSÄ ASIOISSA. En sano enempää'' Mika
Öö just
Ja Idalta ei ollut yllätysvalinta treffeille