Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Siis mä en kyl yhtään tykkää tosta Kallen ulkomuodosta:< Sen silmissä on jotain outoo ja sit sen kroppakin näyttää rantavaatteissa treenatulta, koska se on tosi pitkä ja luikku, joten vähäisetkin lihakset erottuu nahan alta. Ja sen ryhti on huono. Tai sitten se on vaan niin ylimielinen ja ällö persoona, että vaikuttaa ulkoisestikin vastenmieliseltä.
Vierailija kirjoitti:
E kirjoitti:
Pakko avautua :D Mua ei häiritse Mikan ulkonäkö, en ole itsekään mikään kuvankaunis keijukainen, mutta sen käytös... ARGH! Se ainainen jankutus että rajoissa on pysytty, virnuilu päälle ja se asiaton kommentointi Satusta. Entäs sitten jos Satu on bitch juodessaan, se on Mikan oma mielipide ja hänhän on valinnut Satun itselleen, onko pakko sitä julkisesti kommentoida?
Ärsyttävä ällötys se Mika, onko pakko koko ajan kommentoida omaa puolisoan ilkeästi tuntemattomille? Se antaa kuvan sinkuille (ja katsojille) että Mikaa ei vois Satu vähempää kiinnostaa ja että Mika itse ansaitsee paremman naisen jolla ei ole kaikkia Satun miinuspuolia.
Tuntuu että kaikki säännöt, rajat ja tulevaisuuden suunnitelmat ovat Mikan omia laatimuksia ja Satulla ei ole ollut mitään sanomista siinä. Kuten se että Mika ei halua lapsia. Ok, varmaan ihan hyvä ettei hänellä ole lapsia, mutta se ei tarkoita että Satukin on samaa mieltä, tai että Mika tietää millaista on olla 20:nen äiti/isä (itse olen saanut aikaisin lapsen, ei ole elämä pilalla).
Rajoissa on pysytty, siis oikeastiko? Aikuinen mies, häpeä. Jos noi on rajat tuolla, ovatko ne myös rajat kotona? Itse en pystyisi elämään miehen/naisen kanssa jonka mielestä on OK lääppiä toisia kännissä, puristella perseitä, nylkyttää itseään toisia vastaan ja käyttäytyä kuin kiimainen, kännissä oleva kani oli se sitten Thaimaassa tai Suomessa...
Jos Kalle tekee tuota kännissä tuolla niin kukaan ei kirjoita hänestä mitään pahaa, "rajoissa pysynyt toisin kuin Nana", mutta jos Mika pitää hauskaa niin kyllä on mammat kuumana :D
Lisäksi Mika ei ole puristanut naisia perseestä, se ei muutu todeksi vaikka te sitä kuinka hokisitte täällä
Kukaan ei ota Kallen ja Nanan vuoden kestänyttä parisuhdetta kovin tosissaan. Lisäksi Nana ei hiljaa hyväksy ja kuvittele ansaitsevansa tuollaista. Kalle on sitä paitsi ollut paljon nöyrempi verrattuna sinuun, Mika. Kalle on osoittanut edes jotain kiinnostusta siihen että ei haluaisi satuttaa Nanaa käytöksellään... Mika taas ei tunnu välittävän että käytöksensa satuttaa Satua.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha Iiro on? Mun mielikuva siitä on kyllä muuttunut totaalisesti. Mitä jos se onkin saanut bilevuosistaan tarpeeks ja oikeesti olis kiinnostunut perheestä ja avioliitosta, kun niistä puhuu? Harva niistä baarista mukaan lähteneistä teinipilluista täyttäis perhehaaveita...
Iiro on 26- vuotias
Miksei tästä tehdä senior-versiota? Sinne jotain +20vuotta yhdessä. Vaikka taitaisi mennä parivaihdoksi koko ohjelma.
Tai bb. Mihin laitetaan yksiöön avioparit ja katotaan kuinka pää kestää.
Vierailija kirjoitti:
Miksei tästä tehdä senior-versiota? Sinne jotain +20vuotta yhdessä. Vaikka taitaisi mennä parivaihdoksi koko ohjelma.
Tai bb. Mihin laitetaan yksiöön avioparit ja katotaan kuinka pää kestää.
Hyvä idea. Sitten Keski-ikäisiä sinkkuja viettelemään. Olisi varma hitti vanhainkodissa =)
Mika on jotenkin naismainen puhetavaltaan ja eleiltään. Onko bi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha Iiro on? Mun mielikuva siitä on kyllä muuttunut totaalisesti. Mitä jos se onkin saanut bilevuosistaan tarpeeks ja oikeesti olis kiinnostunut perheestä ja avioliitosta, kun niistä puhuu? Harva niistä baarista mukaan lähteneistä teinipilluista täyttäis perhehaaveita...
Iiro on 26- vuotias
Iirohan oli siinä hottikset ohjelmassa bile-Danin kaverina. Jotenkin välillä tuntui, että olisivat pari
Vierailija kirjoitti:
Kuka Sonya
Se uus tyttö
Vierailija kirjoitti:
Vaikka viime kauden Rita ja Aki olivatkin aika pellejä joiden menneisyys, noh nyt on mitä on, niin heillä sentään tuntui olevan aito kunnioitus toisiaan kohtaan. Tätä samaa saa kyllä etsimällä etsiä näistä pareista...
Tykkäsivät ilmeisesti toisistaan, mutta säännöt taisivat olla Akin laatimia.
Käyttäytyä saa siten..., nyt en muista muuta kuin, ettei eläimiin, ainakaan kettuun saa sekaantua.
Olen pettynyt, että näitä Akin fantasioita viljellään vielä tämänkin kauden jaksoissa, mainoksissa sekä tuotannon puolelta mm. jaksojen nimissä.
Toi pitkätukka juontaja on todella syvältä kun prässää miehiä vaan eikä daameja vaikka tuntuu, että siellä tapahtuu paljon rankempia juttuja kuin miesten resortissa.
Kauhea ja ilkeä akka toi Iida, enkä kyllä Nanastakaan välitä!
Hyi helv. kyllä on varmaan ystävät ja vanhemmat ylpeitä tutuistaan!
Vierailija kirjoitti:
Siis mä en kyl yhtään tykkää tosta Kallen ulkomuodosta:< Sen silmissä on jotain outoo ja sit sen kroppakin näyttää rantavaatteissa treenatulta, koska se on tosi pitkä ja luikku, joten vähäisetkin lihakset erottuu nahan alta. Ja sen ryhti on huono. Tai sitten se on vaan niin ylimielinen ja ällö persoona, että vaikuttaa ulkoisestikin vastenmieliseltä.
Mitä sä selität? Kalle on ohjelman kuumin mies. Saa paljon Nanaa paremman naisen.
Et selvästi ole ymmärtänyt av:n syvintä ideologiaa. Joka on: lyö lyötyä, hauku aina kun mahdollista, jos toisessa ei ole oikeita vikoja niin keksi sellaisia.
Ja toisille noi peukutukset tosiaan on henki ja elämä. Perustuu lähinnä naiselliseen tarpeeseen olla samaa mieltä kuin muut, eikä vahingossakaan kertoa todellista mielipidettä jos sellaisen edes omistaa, vaan kuorossa kotkottaa mukana.
Mika Mika, sä se jaksat jankata.. tuskin täällä kenenkään henki menee, jos ei pääse peukuttamaan. Sinusta en tiedä? Ja sulla on jotain piilo-angsteja naisia kohtaa.. Vihaa näyttäisi olevan akkalaumoja kohtaa, mutta silti hakeudut niihin. Tänne palstalle pullistelemaan ja saarelle kukkoilemaan...et ikinä pärjää täällä, myönnä jo tappiosi ja katoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä selität? Kalle on ohjelman kuumin mies. Saa paljon Nanaa paremman naisen.
Kalle on jotenkin limainen ja löysä
Mika voisit tosiaan poistua täältä. Oot nyt monta päivää jankannut täällä ja yrittänyt jopa Satua mollata myös tällä palstalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka Sonya
Se uus tyttö
Ei vaan yksi sinkkunaisista. http://is.mediadelivery.io/img/468/cf45012cd6584129a964848521b89614.jpg
Tästä ohjelmasta voi olla Idalle hyötyä, voi laittaa ansioluetteloonsa että voitti saarella "The award of vittumaisin luonne".
Nauratti, kun Tiinalla oli Roopen vierestä herätessään adidas-paita, lopusta alkuun luettuna sad ida. :D
En usko, että Nanan ja Kallen parisuhde oli mitenkään vakaa ennen saarelle tuloa, vaikka he niin yrittivätkin väittää. Tai sitten heillä on vähän erilainen käsitys "kunnon" suhteesta. Nana kommentoi Kallen ensimmäisen illan käytöstä ihmettelen ja kritisoiden,että miten ensimmäisenä iltana voi olla läheusyydeenkaipuu. Mutta silti hän perusteli omaa käyttäytymistään seuraavana iltana läheisyydenkaipuuna. Siis miten kahdessa päivässä voi tulla kaipuu vieraan mieheen syliin. Jos he käyttäytyvät noin kameroiden edessä niin tuskinpa elo siviilissä on yhtään sen mallikkaampaa. Mielestäni luin jostain, että Jessi seurustelee nykyään saarella tapaamansa tyypin kanssa. Jollei hän sitten seurustele kenenkään naisen kanssa niin Kalle on ainut vaihtoehto.
Seuraavan jakson linkkiä?